Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Laatste match met onfit B-team verloren, voor de zekerheid. Er was niks meer te winnen.
Ik eindig 5e, en dat is toch weer eentje beter dan vorig seizoen. Al bij al moeten we tevreden zijn, hoewel ik graag dichter bij de derde plaats was geeindigd.
Een eerste blik op volgend seizoen leert ons dat er 4 Nederlandstalige ploegen bijkomen, dat is weer eentje meer als dit seizoen. Altijd leuk.
Ik eindig 5e, en dat is toch weer eentje beter dan vorig seizoen. Al bij al moeten we tevreden zijn, hoewel ik graag dichter bij de derde plaats was geeindigd.
Een eerste blik op volgend seizoen leert ons dat er 4 Nederlandstalige ploegen bijkomen, dat is weer eentje meer als dit seizoen. Altijd leuk.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
Een kleine prognose voor B.3
Maar liefst drie Nederlanders dit seizoen in B.3: Nop’s Heroes en FC Calzone zijn gepromoveerd. Verder telt B.3 5 Belgen, 4 Tsjechen en een Roemeen, een Litouwer, een Griek en een FC Team.
De Rekenbreinen en Steaua gaan in de verbouwing en zullen afdalen, samen met het FC Team.
Absolute titelfavoriet is Nike Itegem Football Club. Daarachter een flink aantal clubs die gaan concurreren om plek 2:
The Silverun Kaisers, Lion Team, Westel, Nop’s Heroes en de FC wil daar ook bijzitten
.
Outsider is Cosi Fan tutte.
[de beker zal hierin zeker een rol spelen, maar ook onze grote vriend Lord Random zal een toontje meeblazen]
Metal United, AFC Temosa Praha (kan wel een 150-er uit zijn mouw schudden!) en LT Bayern gaan voor een plekje in de middenmoot.
FC Lundomet, Miami Gepards en Calzone zullen strijden tegen degradatie.
Conclusie: het moet erg gek lopen of we krijgen er in ieder geval 2 Nederlandstalige ploegen bij in A!
De FC begint met een valse start. Onze B-LB en B-RB (beiden bp70) liggen er de eerste week sowieso uit
.
Maar liefst drie Nederlanders dit seizoen in B.3: Nop’s Heroes en FC Calzone zijn gepromoveerd. Verder telt B.3 5 Belgen, 4 Tsjechen en een Roemeen, een Litouwer, een Griek en een FC Team.
De Rekenbreinen en Steaua gaan in de verbouwing en zullen afdalen, samen met het FC Team.
Absolute titelfavoriet is Nike Itegem Football Club. Daarachter een flink aantal clubs die gaan concurreren om plek 2:
The Silverun Kaisers, Lion Team, Westel, Nop’s Heroes en de FC wil daar ook bijzitten

[de beker zal hierin zeker een rol spelen, maar ook onze grote vriend Lord Random zal een toontje meeblazen]
Metal United, AFC Temosa Praha (kan wel een 150-er uit zijn mouw schudden!) en LT Bayern gaan voor een plekje in de middenmoot.
Conclusie: het moet erg gek lopen of we krijgen er in ieder geval 2 Nederlandstalige ploegen bij in A!
De FC begint met een valse start. Onze B-LB en B-RB (beiden bp70) liggen er de eerste week sowieso uit

-
- Team Manager
Ik zou AFC zeker niet onderschatten zenne, als hij deze keer eens voluit gaat endigt hij in de top-3Ron Jeremy wrote:Een kleine prognose voor B.3
The Silverun Kaisers, Lion Team, Westel, Nop’s Heroes en de FC wil daar ook bijzitten.
De FC begint met een valse start. Onze B-LB en B-RB (beiden bp70) liggen er de eerste week sowieso uit.
loooiiiccc - squadra bianco (A)
-
Schrijf het maar op, de 2 teams die naar A zullen promoveren zullen Nike Itegem Club en Silversun Kaisers zijn.loooiiiccc wrote:Ik zou AFC zeker niet onderschatten zenne, als hij deze keer eens voluit gaat endigt hij in de top-3Ron Jeremy wrote:Een kleine prognose voor B.3
The Silverun Kaisers, Lion Team, Westel, Nop’s Heroes en de FC wil daar ook bijzitten.
De FC begint met een valse start. Onze B-LB en B-RB (beiden bp70) liggen er de eerste week sowieso uit.
Den AFC heeft idd een SUPERploeg, maar is veel te agressief. Als hij dit jaar veel sjans heeft met de trekking (lage agressie scheids tegen topploegen en gemiddeld of hoge agressie scheids tegen zwakke ploegen) dan is er niks tegen te beginnen, maar zowiezo zal hij punten laten liggen omwille van de agressie.
Neeje, Nike en Silversun Kaisers zullen dit jaar los kampioen worden... Allez, da's mijn gedacht.
Succes aan allen !
En hopelijk tot volgend seizoen.
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Ik had eerst ook schrik van Yves, maar hij moet er wel flink bij kopen hoor. Zijn A-CF is niet goed, om over zijn B-CF maar niet te spreken. Verder is zijn B-ploeg niet sterk. Als zijn spelers heel blijven en de beker laat voor wat het is, dan is hij een favoriet voor plek 2. Ik geloof er niet in dat hij afgetekend tweede gaat worden.
Praha is idd heel sterk, maar ieder jaar gaat hij er af door zijn agressie. Hij kan bij wijze van spreken van elke A-ploeg winnen, maar alleen bij een slappe scheids, anders verliest hij wedstrijden van de meeste managers in A, B en C
We zullen zien.
Praha is idd heel sterk, maar ieder jaar gaat hij er af door zijn agressie. Hij kan bij wijze van spreken van elke A-ploeg winnen, maar alleen bij een slappe scheids, anders verliest hij wedstrijden van de meeste managers in A, B en C

We zullen zien.
-
amaai amaai
ik zou voorstellen om die linieratings onzichtbaar te maken
wat voor nut heeft dat nog, ge maakt er U toch maar ....... pffff
140 tegen 142 = 2-2
134 tegen 139 = 2-2
143 tegen 142 = 2-2
139 tegen 138 = 0-0
137 tegen 137 = 1-0
waar het een gelijke uitslag zou moeten zijn
is het niet zo
'k had verdorie beter met mijn B ploeg gespeeld
10% minder linieratings gehad
en dan een gelijkspel gekregen
al dat werk voor opstelling en berekenen etc.. waarom is dat nog nodig
wat voor nut heeft dat nog, ge maakt er U toch maar ....... pffff

140 tegen 142 = 2-2
134 tegen 139 = 2-2
143 tegen 142 = 2-2
139 tegen 138 = 0-0
137 tegen 137 = 1-0
is het niet zo

-
Idem hier... Dankzij berekeningen kon ik gerust 2 B spelers opstellen om hen ervaring laten op te doen, uiteindelijk liggen m'n linieratings horen dan de vijand en toch maar gelijkspelen.JOY wrote:amaai amaai
wat voor nut heeft dat nog, ge maakt er U toch maar ....... pffff![]()
140 tegen 142 = 2-2
134 tegen 139 = 2-2
143 tegen 142 = 2-2
139 tegen 138 = 0-0
137 tegen 137 = 1-0
is het niet zo
Maar dat kwam dan door de penalty die ik gemist heb... DAMN !
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
he is going for promotionT-man wrote:1e match in B gewonnen met 1-0

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Mijn 1ste jaar in B, zal voorlopig ook mijn laatste zijn! Ik ga nl voor de degradatie! 

TEAM : Djerba
Als de andere teams worden gediskwalificeerd wegens omkoping dan wel jael stino wrote:he is going for promotionT-man wrote:1e match in B gewonnen met 1-0![]()

Team = AC ManU (B2)
Da's goed nieuws voor mij, 't zal sowieso een gevecht tegen degradatie worden maar als er een paar ploegen hervormen dan ja...Bombay wrote:Mijn 1ste jaar in B, zal voorlopig ook mijn laatste zijn! Ik ga nl voor de degradatie!

Team = AC ManU (B2)
Zal wel meevallen denk ik!T-man wrote:Da's goed nieuws voor mij, 't zal sowieso een gevecht tegen degradatie worden maar als er een paar ploegen hervormen dan ja...Bombay wrote:Mijn 1ste jaar in B, zal voorlopig ook mijn laatste zijn! Ik ga nl voor de degradatie!
Inter Milano en Czech Tigers ga je ook al zeker achter je kunnen laten. Hasmar zat vorig jaar bij mij in de reeks, en die heeft een goed team. Maar die speelde vorig seizoen veel te veel wedstrijden, en dat heeft hem punten gekost. Mede daardoor heb ik hem toch vrij ruim achter mij kunnen laten. Ik ben is effe naar zijn kalender gaan kijken, en die lijkt ook nu weer dezelfde toer op te gaan.
Hardy ken ik vrij goed, en daar heb ik niet echt een hoog petje van op. Geen slecht team, maar te hoge agressie. Gaat hem ook punten kosten.
TEAM : Djerba
Het seizoen is duidelijk weer begonnenJOY wrote:amaai amaai
pffff![]()
verdorie
waarom is dat nog nodig

Zelf doe ik beter dan verwacht: een 145er thuis met meestal 99 moraal en enkele teruggevallen skills. Dat zou willen zeggen dat ik er een 148 moet kunnen uitpersen binnen een paar weken

Morgen op bezoek bij Bohemians Jenikov. Met een punt zijn we tevreden, maar ik ga voor 3.
Ik zag vandaag ook dat Eformatie me op de 10e plaats ziet eindigen...hm, I think not!
Om beter te doen als afgelopen seizoen, moet ik minstens vierde worden. Dat lijkt me een mooie ambitie, gezien het steeds nijpender geldbuideltje...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10