Het nieuwe seizoen goed begonnen. Tegen de kampioen uit mijn divisie met 2-1 (133-130) !
Vannacht tegen een team wat ik hoog inschat dit seizoen, maar in mijn ogen afgelopen nacht niet had hoeven te verliezen ; we'll see.
Begint lekker 130-137 en nog blijf ik op gelijk spel zitten.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Zal serieus zot moeten doen, om niet in de top 5 te zitten.
De nieuwkomers (komende van E, komende van C) zijn momenteel niet echt concurrenten.
De 8 ploegen die in D blijven zitten, zullen onder elkaar uitmaken wie promoveert.
Ik begonnen met een winst tegen rebuilder uit C.
Heb momenteel ietwat lage TS maar daar wordt aangewerkt.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Weer gewonnen !! Amai, dat moet niet gekker worden. Wel weer lage linie's (127-129) als ik dat vergelijk met jullie. Het werd uiteindelijk 1-0.
Donderdag tegen een FC-team. Vrijdag uit tegen de crazy 88's, hier op het forum bekend als Supervlaming .
Ook hier 2de match gewonnen.
Linieratings dit seizoen in onze reeks is bedroevend laag. Er wordt door amper een paar ploegen meer dan 130 gehaald.
Als ik Ron Jeremy was, bleef ik in C.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt wrote:Ook hier 2de match gewonnen.
Linieratings dit seizoen in onze reeks is bedroevend laag. Er wordt door amper een paar ploegen meer dan 130 gehaald.
IS het zo erg Ik zou al rond 130 halen met 100 TS, dus dan is D haalbaar? :O
Lijkt me een zeer zwakke D. Normaal moet je zeker 135-140 halen voor erin te blijven
Lijkt me een zeer zwakke D. Normaal moet je zeker 135-140 halen voor erin te blijven
Naja, dan gaan we investeren
we hebben nog wat seizoentjes