Voor de UEFA had ik een B-team opgesteld want men A-team moest competitie, beker en VrB (die ik wil winnen) spelen. Toch maar met 0-1 verloren. Daarna kreeg ik een berichtje van de tegenstander dat ik me moest voorbereiden want hij had maar met zijn B-team gespeeld en de volgende keer ging hij met zijn A-team spelen. (Ik was enorm onder de indruk
Divisie G
Moderator: Moderator
-
Maarten123
- Team President
3-1 gewonnen van de tweede in de stand, 15/15, eerste plaats samen met nog een andere ploeg.
Voor de UEFA had ik een B-team opgesteld want men A-team moest competitie, beker en VrB (die ik wil winnen) spelen. Toch maar met 0-1 verloren. Daarna kreeg ik een berichtje van de tegenstander dat ik me moest voorbereiden want hij had maar met zijn B-team gespeeld en de volgende keer ging hij met zijn A-team spelen. (Ik was enorm onder de indruk
)
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
Gevraagd:
3 andere G-managers die zouden willen helpen om een vrB te organiseren. (enkel voor G-ploegen)
Ik zou het zo willen doen:
we beginnen met 4 vrB (direct uitschakeling). nadien zouden er dus 4 winnaars zijn. voor deze organiseren we nog een vrB om de uiteindelijke winnaar te kennen.
we beginnen dus met 16 ploegen en zouden deze onderverdelen volgens klasse. bv. de 4 'slechtste' bijeen en zo verder. zo maakt iedereen een kans om ook eens een bekertje te winnen door te spelen tegen evenwaardige tegenstanders.
ik heb dus 3 andere managers nodig die elk een vrB willen organiseren samen met mij. we verdelen dan de ploegen volgens hun waarde en iedere manager is dan verantwoordelijk voor de uitnodigingen e.d
voor de prijs zou ik 50.000 vragen of mssn iets meer?
wie wil er helpen?
3 andere G-managers die zouden willen helpen om een vrB te organiseren. (enkel voor G-ploegen)
we beginnen met 4 vrB (direct uitschakeling). nadien zouden er dus 4 winnaars zijn. voor deze organiseren we nog een vrB om de uiteindelijke winnaar te kennen.
we beginnen dus met 16 ploegen en zouden deze onderverdelen volgens klasse. bv. de 4 'slechtste' bijeen en zo verder. zo maakt iedereen een kans om ook eens een bekertje te winnen door te spelen tegen evenwaardige tegenstanders.
ik heb dus 3 andere managers nodig die elk een vrB willen organiseren samen met mij. we verdelen dan de ploegen volgens hun waarde en iedere manager is dan verantwoordelijk voor de uitnodigingen e.d
wie wil er helpen?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Vandaag 0-4 gewonnen heb nu 18/18.
Het gaat erg lekker met mijn team.
Nieuwe aankoop dit seizoen maakte hattrick. Staat nu op 6 doelpunten.
3 minder dan mijn andere speler Habar.
Donderdag tegen mijn rival die ook weer gewonnen hebt.
Het gaat erg lekker met mijn team.
Nieuwe aankoop dit seizoen maakte hattrick. Staat nu op 6 doelpunten.
3 minder dan mijn andere speler Habar.
Donderdag tegen mijn rival die ook weer gewonnen hebt.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Maarten123
- Team President
-
drankduivel
- Team Board Member
vinnek goe idee count me inel stino wrote:Gevraagd:
wie wil er helpen?
maar zelf kannek nu geen opstarten
want kem er nog 1 openstaan
Last edited by drankduivel on Tue Nov 29, 2005 6:12 pm, edited 1 time in total.

-
el stino
deze managers doen dus mee met het opstarten van een vrB-toernooi:
Sjalaam
drankduivel
maarten123
ikke
Is iedereen vrij om een vrB op te starten? tis wel maar binnen minstens een week, omda we nog 16 kandidaten moeten vinden ook
Heeft er iemand een idee hoe we het toernooi gaan noemen?
is het prijzengeld goed of verhogen we het nog en beetje tot 75.000?
bedankt voor de snelle reactie's
Sjalaam
drankduivel
maarten123
ikke
Is iedereen vrij om een vrB op te starten? tis wel maar binnen minstens een week, omda we nog 16 kandidaten moeten vinden ook
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Maarten123
- Team President
Heb er momenteel nog eentje lopen wss tot ergens midden volgende week.el stino wrote:deze managers doen dus mee met het opstarten van een vrB-toernooi:
Sjalaam
drankduivel
maarten123
ikke![]()
Is iedereen vrij om een vrB op te starten? tis wel maar binnen minstens een week, omda we nog 16 kandidaten moeten vinden ook![]()
Prijzengeld zou ik eerder verlagen dan verhogen.
-
Sjalaam
we kunnen allemaal een vrb opstarten met telkens onzszelf als deelnemers in tussentijd
zo zien we ondertussen wie er al de beste is 
=> daag me uit voor enkele friendly's I accept All
=> daag me uit voor enkele friendly's I accept All
season 7 : 3es in G
season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F

season 8 : 5es in G (allebij express blijven zitten voor de achterban)
season 9 : Eerstes met 87 punten
season 10 : ik hoop top-3 in F

Pjotr ik wil wel eens een vriendschappelijke match spelen zin in?
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>