Moderator: Moderator
Van herte gefeliciteerd!roelie3417 wrote:En hopla,onze 4e opeenvolgende titel is binnen!!!!![]()
Voorsprong op de nr 2 is 15 punten en 25p op de nr3 en ook in de beker doen we nog mee![]()
Volgend seizoen in C.9 maar eens wat potten proberen breken...
Liefst 3 keer toch?bats1903 wrote:Voor het eerst in tijden spelen we weer eens in de D. Na twee degradaties op rij hopen we nu twee of drie keer te promoveren.
Uiteraard.remedy73 wrote:Liefst 3 keer toch?bats1903 wrote:Voor het eerst in tijden spelen we weer eens in de D. Na twee degradaties op rij hopen we nu twee of drie keer te promoveren.
Ik had beter nie te hard geroepen want het zijn er ondertussen al 11FC The White Caps wrote:Nog maar 4 blessures en ik speel elke sim![]()
19 blessures...FC The White Caps wrote:Ik had beter nie te hard geroepen want het zijn er ondertussen al 11FC The White Caps wrote:Nog maar 4 blessures en ik speel elke sim![]()
![]()
We zijn gisteren begonnen met de TS omhoog te krijgen zodat we volgend seizoen weer kunnen beginnen
Ga je dit seizoen nog voor behoud?FC The White Caps wrote:19 blessures...FC The White Caps wrote:Ik had beter nie te hard geroepen want het zijn er ondertussen al 11FC The White Caps wrote:Nog maar 4 blessures en ik speel elke sim![]()
![]()
We zijn gisteren begonnen met de TS omhoog te krijgen zodat we volgend seizoen weer kunnen beginnen![]()
Dinsdag gewonnen en zo zijn we gestegen naar een 15e plaatsDe TS is al mooi gestegen