Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

apology240 wrote:
Veg wrote:
hannibal wrote: Niks te random:
15' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Bart 'V' Vaesen trapt, Mamadou Slechten pakt.
Wat jij zegt is de random, zoiets is gewoon belachelijk want het wordt willekeurig bepaald.

De ene keer is het een totaal onverdiende rode kaart, dan is het weer een blessure (je kan nog steeds niet zeggen welke speler dan moet invallen en hem een IO meegeven gaat nog altijd niet) en als je van al die onheil bespaard blijft en vervolgens de linieratings hebt die je verdiend dan laat die random je doodleuk doelpunten missen.

Ik heb mijn best gedaan om een team bijeen te krijgen van spelers die een hoge prestatie hebben en een lage agressie, verder houd ik mijn teamspirit ook onder controle (is 100%). Ik stel voor de wedstrijd mijn agressie verantwoord in aan de hand van de agressie van mijn spelers en die van de scheidsrechter, mijn spelers presteren beter, maximale teamspirit en thuisvoordeel. In zulke gevallen dien je gewoon te winnen, hoe moet je hier nu spelplezier aan hebben.

De andere manager heeft een slechter team, agressievere spelers, bovendien schat hij de agressie die hij insteld ook niet goed in, hij speeld op verplaatsing en of zijn teamspirit maximaal is heb ik ook mijn twijfels over want hij heeft nog een deel transfers gedaan. Die andere manager was het op deze speeldag gewoon niet waardig om evenveel punten als mij te krijgen.
Raar maar waar, maar ik heb onlangs hetzelfde voorgehad met HETZELFDE TEAM !! (Tatran Praha).
Ik was 9 linieratings beter dan hem en toch maar gelijk spelen.

Meer nog : IK HEB GEEN PENALTY GEMIST. Er is geen enkele logische verklaring voor. Bekijk de wedstrijd maar eens en laat me weten waar ik mis...
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=23
ai ai. dat beloofd niet veel goeds voor mijn wedstrijd maandag tegen hem, die ik moet winnen :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Je moet natuurlijk ook geluk hebben. Er blijft natuurlijk nog een behoorlijk kans element in zitten. Die je soms mee hebt en (meestal :wink: ) tegen.
Maximus
Team President

Post by Maximus »

Ik denk dat ik dit seizoen drie of vier wedstrijden punten heb verloren op de random...

Ben het met je eens dat het zeer vervelend is, zeker als je hele stukken beter bent maar iedereen heeft hier last van.

Wat dacht je dan van mijn blessures. Ik doe geen rare dingen, speel niet teveel wedstrijden. In deze, zeer belangrijke, fase van de competitie heb ik 6 blessures tegelijkertijd. Zelfs twee spelers op dezelfde positie. Das ook een, misschien onrechtvaardige, random.
FcDenHaag Playing in Division C.9

Image
Veg

Post by Veg »

apology240 wrote:
Veg wrote:Als die random rechtvaardig was dan stond ik met voorsprong op de derde plek
How how... Denk jij dat je de enigste bent die de random tegen heeft ? Ik denk dat iedereen wel punten verliest omwille van de random. De ene al wat meer dan de andere, maar iedereen zal er wel eens nadeel van hebben.
Natuurlijk denk ik niet dat ik de enigste ben die random tegen heeft, dat zeg ik toch ook helemaal niet. Wat ik wel zeg is dat ik dit seizoen de random vaak tegen heb, een pak vaker als anders. Ik vind het zeer jammer dat dit spel op deze manier gespeeld moet worden. Ik wil gewoon de punten krijgen die me toekomen, indien ik onterecht punten pak had ik die van mij niet hoeven te krijgen hoor.

Speeldag3 verloren dankzij totaal onterechte rode kaart in 24ste minuut, anders had ik gewonnen
Speeldag6 verloren dankzij blessure in de vierde minuut, anders had ik gelijkgespeeld
Speeldag11 (tegen alweer die tatran praha) linieratings 133 tegen 137 en gelijkgespeeld
Speeldag15 linieratings 132 tegen 140 en gelijkgespeeld
Speeldag26 linieratings 139 tegen 129 en gelijkgespeeld

Dat zijn dus 10 punten minder met dank aan de random

Speeldag 21 heb ik gelijkgespeeld terwijl ik 1 punt linierating slechter was

Zoals ik het zie komen mij dus 9 punten meer toe dan ik nu heb.

Dan is er ook nog natuurlijk die vervelende kwestie dat mijn internet niet werkte zodat ik mijn team niet had kunnen instellen, maar dat is natuurlijk niet de schuld van soccerproject en tel ik hier dan ook niet mee
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:
apology240 wrote:
Veg wrote:Als die random rechtvaardig was dan stond ik met voorsprong op de derde plek
How how... Denk jij dat je de enigste bent die de random tegen heeft ? Ik denk dat iedereen wel punten verliest omwille van de random. De ene al wat meer dan de andere, maar iedereen zal er wel eens nadeel van hebben.
Natuurlijk denk ik niet dat ik de enigste ben die random tegen heeft, dat zeg ik toch ook helemaal niet. Wat ik wel zeg is dat ik dit seizoen de random vaak tegen heb, een pak vaker als anders. Ik vind het zeer jammer dat dit spel op deze manier gespeeld moet worden. Ik wil gewoon de punten krijgen die me toekomen, indien ik onterecht punten pak had ik die van mij niet hoeven te krijgen hoor.

Speeldag3 verloren dankzij totaal onterechte rode kaart in 24ste minuut, anders had ik gewonnen
Speeldag6 verloren dankzij blessure in de vierde minuut, anders had ik gelijkgespeeld
Speeldag11 (tegen alweer die tatran praha) linieratings 133 tegen 137 en gelijkgespeeld
Speeldag15 linieratings 132 tegen 140 en gelijkgespeeld
Speeldag26 linieratings 139 tegen 129 en gelijkgespeeld

Dat zijn dus 10 punten minder met dank aan de random

Speeldag 21 heb ik gelijkgespeeld terwijl ik 1 punt linierating slechter was

Zoals ik het zie komen mij dus 9 punten meer toe dan ik nu heb.

Dan is er ook nog natuurlijk die vervelende kwestie dat mijn internet niet werkte zodat ik mijn team niet had kunnen instellen, maar dat is natuurlijk niet de schuld van soccerproject en tel ik hier dan ook niet mee
Akkoord, maar dan nog. Stel dat degene met het beste team altijd zou winnen, dan zou het ook niet meer spannend zijn he. Zoals ze zoveel zeggen, in het voetbal wint niet altijd de beste... :-)
Tis natuurlijk dikke klote als ge nie wint terwijl ge veel beter zijt, maar ik heb daar mee leren leven, that's real life.

Behalve mijn match tegen tatran praha, da's overdreven :D
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
T-man

Post by T-man »

C-ploeg wint mt 1-8 bij FC-team én we zijn definitief gered :D
Team = AC ManU (B2)
apology240

Post by apology240 »

Wa voor shitspel zijn wij hier aan het spelen ?

Kijk eens naar mijn match van vannacht die ik ONMOGELIJK NIET KON WINNEN : http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... D=10089809

4-2 verloren !

3 rode kaarten en 1 blessure.
Nogthans heb ik de agressie hetzelfde ingesteld als anders.

Man man man, ik zen verlegen in SP hun plaats.

Als ik dees meemaak als ik WEL voor de titel gaan, dan verkoop ik direct al mijn spelers. BUCHT !

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
EbaIba

Post by EbaIba »

1-0 windt thuis op babrungas houdt het gat met nr.3 op 6 punten.

uit bij X-Tenzo wordt promotie behaald volgende week maandag.
Dat vier ik in Bern bij Nederland-Italie!

Zal op het veld streaken met slechts een soccerproject vlag om mij heen.
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
el stino

Post by el stino »

apology240 wrote:Wa voor shitspel zijn wij hier aan het spelen ?

Kijk eens naar mijn match van vannacht die ik ONMOGELIJK NIET KON WINNEN : http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... D=10089809

4-2 verloren !

3 rode kaarten en 1 blessure.
Nogthans heb ik de agressie hetzelfde ingesteld als anders.

Man man man, ik zen verlegen in SP hun plaats.

Als ik dees meemaak als ik WEL voor de titel gaan, dan verkoop ik direct al mijn spelers. BUCHT !
euhm. je speelde wel 95% agressie bij een scheids van 89%...
lijkt me toch vrij veel :)

ik verschoot me verder ook nog een bult toen ik de uitslag zag van de wedstrijden bij de fiere leiders:
FC Shantara 2-0 1.FC Willy Karlovy Vary
ParisSG 4-0 RIP Ferda_team

Paris en Rip speelden duidelijk onder 1 hoedje met elkaar. leve de tsjechen :(

dit is natuurlijk een rotspeeldag voor ons in de strijd tegen het behoud.
zelf was ik slechts 1% slechter tegen Veg met onze half gehavende ploeg.

maar dat de andere degradanten gingen winnen vandaag, had ik totaal niet ingecalculeerd :(

gisteren nog op plaats 10, vandaag is plaats 13 van ons :(

het bestuur trekt zich dan ook terug achter gesloten deuren om te bekijken hoe we het volgende week gaan aanpakken.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
apology240

Post by apology240 »

el stino wrote:euhm. je speelde wel 95% agressie bij een scheids van 89%...
Toch niet, heb veel geinvesteerd in een ploeg met lage agressie. Alle spelers zitten onder de 20% (op enkelen na).

Nu ik dees typ, besef ik dat ik een foutje gemaakt heb... :oops:
Ik ben vergeten de agressie van de speler mee te calculeren... FUCK !

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

el stino wrote:ik verschoot me verder ook nog een bult toen ik de uitslag zag van de wedstrijden bij de fiere leiders:
FC Shantara 2-0 1.FC Willy Karlovy Vary
ParisSG 4-0 RIP Ferda_team
Paris en Rip speelden duidelijk onder 1 hoedje met elkaar. leve de tsjechen :(
Tja, dat had jij ook kunnen doen mee Veg he...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Maximus
Team President

Post by Maximus »

apology240 wrote:
el stino wrote:euhm. je speelde wel 95% agressie bij een scheids van 89%...
Toch niet, heb veel geinvesteerd in een ploeg met lage agressie. Alle spelers zitten onder de 20% (op enkelen na).

Nu ik dees typ, besef ik dat ik een foutje gemaakt heb... :oops:
Ik ben vergeten de agressie van de speler mee te calculeren... FUCK !
Dank u. :twisted:

En dat tegen een ploeg vol met blessures en herstelende spelers.
Bij deze hartelijk dank ! :D
FcDenHaag Playing in Division C.9

Image
Triple-M

Post by Triple-M »

8 punten voor op de nummer 3 met nog 3 wedstrijden te gaan.
Mag bijna zeggen dat promotie binnen is. Nu nog ff de laatste 3 wedstrijdje winnen en de mooie C beker is ook van ons!

FC EbaIba ook bijna zeker van promotie, er gaan dus 2 NL managers naar B3. Goed voor het Nederlandse voetbal!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veg

Post by Veg »

@apology240: Ik speel bij zo een scheidsrechter slechts met 55 agressie en de agressie van mijn spelers ligt 10 punten hoger. Natuurlijk ook wel weer dikke bullshit dat je zo vroeg in de wedstrijd al een blessure krijgt.

Voor de rest vind ik mijn uitslag ook wel onnozel dat ze mij nu laten winnen bij 1% betere linieratings (gisteren kon ik niet winnen met 10% betere linieratings tegen een degradatieconcurrent van hem) terwijl mijn ervaring is dat een gelijkspel zich dan eerder voordoet. Ik vind het jammer voor el stino dat hij op deze manier een kostbaar punt misloopt. Zo zie je nog maar eens dat die random voor concurrentievervalsing zorgt want in dat geval had hij weer een zeer bepalende rol mbt de degradatie.

Wat dat van die Tsjechen betreft die de ander laat winnen. Zelf had ik er ook al aan gedacht om voor te stellen me te laten verliezen, maar langs de andere kant maakt me dat misschien een plaats verschil in de eindstand en dan loop ik wat geld mis en ik denk ook niet dat hij op die manier erin wil blijven. Als je nu ziet dat ze die onnozele ParisSG laten winnen en kijkt hoeveel punten die Tatran Praha al heeft gekregen van soccerproject dan verdiend el stino het niet om in de degradatiezone te staan.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Den Uier

Post by Den Uier »

Pfff, blessure en rode kaart nekt ons vandaag 2-1 verlies. Gisterenavond verliezen we onze LB aan een blessure en we kregen vandaag ook nog een rode kaart wat me maandag waarschijnlijk ook zuur zal opbreken ! Er moeten nog 2 wedstrijden gewonnen worden van de 3 voor behoud. Ben nog altijd pissed van die 6 wedstrijden wat ik gewonnen had moeten hebben dit seizoen dan was ik nu al safe geweest :evil:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”