En ik blijf erin slagen om het team van Sjoerd bovenaan te houden
We staan nu eerste met 32 punten. Het nummer 2 heeft er 30 en het nummer 3 heeft 24 punten Een mooie voorsprong dus
1-3 gewonnen en zo blijven we netjes op kop in C9.
Veg staat op 1 punt, de 3e op 4 punten.
Donderdag spelen we tegen de 3, hopelijk kunnen we die op 7 punten zetten.
Maar eerst is er nog de thuismatch tegen de nummer 14. Zeker niet onderschatten want heeft net gelijk gespeeld tegen de nummer 6.
Veg heeft een linierating van 146 gehaald, daar kunnen wij momenteel nog niet aan tippen met onze 144...
Proficiat VEG !
Hopelijk kunnen de Belgen het volhouden tot op het einde.
Trouwens nog een woordje van dank aan de derde Belg in C9, Oscarcookie. Hij heeft nl. vandaag tegen de 3e gewonnen en daardoor is er nu een kloof met de top 2 !
T-man wrote:De clash op 't veld van BB was onbeslist: 0-0, ik was slechts 1% minder dus logisch zekers
Leuke match, juiste uitslag. Hopelijk lukken we beide nog een 6/6 deze week, staan er ook mooi twee Belgen in de top-5 te blinken
Morgen moet het thuisvoordeel en de agressie in mijn voordeel zijn, donderdag is het geen probleem.
Normaal gezien mag jij ook geen problemen meer hebben deze week.
Alweer verloren we hadden ons toch een kansje toe bedicht maar onze te lage TS nekt ons weer eens. Morgen kunnen we waarschijnlijk eindelijk weer eens 3 punten pakken. Alleen donderdag wordt het heel erg lastig tegen de nummer 1. Heel heel misschien kunnen we nog een puntje stelen
4-3 gewonnen tegen een rechtstreekse tegenstander Nike Itegem. Hierdoor sluiten we bovenaan mooi aan. We haalden op een dinsdag toch nog 138 ratings waar we vrij tevreden mee zijn + een rode kaart erbij ook. In de C.8 is het best wel spannend want tussen de plaatsen 1 t.e.m. 6 kan iedereen nog iets betekenen: Donderdag mogen we naar de leide Lundomet.
C.8
1 1. FC Lundomet 31
2 FC Bagger United 31
--------------------------------------------------------------------------------
3 3CITY 31
4 Nike Itegem Football Club 27
5 FC Kolíkov 27 6 As Bari 27
7 FC Miami Gepards 20
8 1.FK Drnovice 20
9 FC NBG 20
10 1.FP PRAHA 19
--------------------------------------------------------------------------------
11 Madridoreal 18
12 FC red devils 17
13 FC Stiintza Craiova 15
14 FC Strakapůd 6
15 Dinamo Havre 2
16 The Skunks 0
5-4 gewonnen en blijven authoritair op nummer 1. Veg nog steeds in ons kielzog op 1 punt.
De 3e heeft van de 4e verloren. Is weer een goede zaak voor ons Belgen.
Donderdag tegen de 4e. Moeten wel een paar basisspelers missen en hij mist er geen (belangrijke) dus 't zal niet makkelijk worden.
Jammer, vannacht m'n tweede gelijkspel met SVV. Tegen de 3de in de stand ( hij stond 3de voor de match) speelden we 1-1 gelijk. Linieratings waren ook gelijk, beiden 137. We blijven wel eerste omdat het nummer 2 eveneens gelijkspeelde.
Donderdag de clash tegen Verbroedering Robbeke om de heenronde af te sluiten
Een mooie 0-1 overwinning. De tegenstander zal chagrijnig wakker zijn geworden, want zijn ploeg (13e) haalde een lr van 137. Helaas kon hij niet tegen mijn 140 op
Zo sluiten we de heenronde af met zijn drieen op plek 1. Het verschil tussen de nr1 en 3 is drie doelpunten
Halverwege het seizoen ziet alles er te mooi uit. Een eerste plek voor mij en een tweede plek voor een medebelg. Ook heb ik de topschutter en het beste doelpuntensaldo. Het zou denk ik te veel gevraagd zijn dat dit allemaal op het einde van het seizoen ook nog zo zal zijn. Allessinds een leuke manier om mijn verjaardag te beginnen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18