Tineke wrote:ja, ik moet zeggen dat, als ze een meisje zien (foto), ze er direct mee begaan zijn.
Ik heb ook wel reactie gekregen op mijn vragen hier en daar op het forum, maar toch niet zo heftig hoor.
Mannen e....
Hehe Welkom jij erbij ook trouwens. Al ben hier wel langer denk ik? Wat moet er - voor u - nog vrouwvriendelijker worden aan het forum? (nu we eens de kans hebben om het aan een gerichte persoon te vragen)
Tineke wrote:ja, ik moet zeggen dat, als ze een meisje zien (foto), ze er direct mee begaan zijn.
Ik heb ook wel reactie gekregen op mijn vragen hier en daar op het forum, maar toch niet zo heftig hoor.
Mannen e....
Hehe Welkom jij erbij ook trouwens. Al ben hier wel langer denk ik? Wat moet er - voor u - nog vrouwvriendelijker worden aan het forum? (nu we eens de kans hebben om het aan een gerichte persoon te vragen)
Ik denk dat het al vrouwvriendelijk genoeg is. Misschien Vincent en Benjamin aanstellen als hoofd "Vrouwenmentors". Alle vrouwen (met fotootje) worden naar hun doorgestuurd en zij stellen dan (in overleg met een andere manager) iemand aan, of natuurlijk zichzelf
ik wil wel geinteresseers ?? ge moogt alles vragn kan tips geven enzo kspeel nu mee een nieuwe club mo keb ook een ploeg had in seizoen 7-10 dusja kan er wel iets van mijn teams is belgian grenadiers ik ben (managernaam) grenadier dus stuur mo ne mesaage e :d
grenadier wrote:ik wil wel geinteresseers ?? ge moogt alles vragn kan tips geven enzo kspeel nu mee een nieuwe club mo keb ook een ploeg had in seizoen 7-10 dusja kan er wel iets van mijn teams is belgian grenadiers ik ben (managernaam) grenadier dus stuur mo ne mesaage e :d
IK ben nu ongeveer een helf seizoen bezig, vorig seizoen gepromoveerd(heb 8 matchen met team gespeeld toen, had ik beter niet gedaan, sta nu onderaan )Maar miss kan een mentor mij nog wat tips geven!
Kben In het spel: Slaper en team= R.Cappellen F.C.
Heey ik ben net begonnen en kan wel wat hulp gebruiken. Wie wil mij helpen? Grtz Thomas01CC
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111