Maar wie weet, als ik nog in de running ben...

Moderator: Moderator
woensdag? donderdag zekerbreakdown wrote:gewonnen tegen de nummer 2 met 1-0 (139-136)
Als ik woensdag win tegen de 15e, ben ik kampioen!
It's been my pleasureel stino wrote:woensdag? donderdag zeker![]()
de afgelopen week heeft Prince op men team gelet en hij heeft dat uitstekend gedaan![]()
in de heenronde haalden we vorige week een 9/12 (we lieten toen de wedstrijd tegen Calzone schieten wegens een te lage Ts)
nu was het omgekeerd en zijn we (Prince eigenlijk) vollenbak voor gegaan. een mooie 12/12 en heel de week knappe ratings van 140+
![]()
dan is het natuurlijk altijd prettig om in te loggen en je op een groene promotie-plaats te zien staanthx Prince
![]()
vandaag deden we een schitterende zaak: zelf wonnen we van de nummer 3 waardoor de kloof 6ptn bedraagt met hem. en Calzone hield de leider op een gelijkspel.![]()
hierdoor staan we slechts 2ptn achter op de eerste plaats en met nog een onderling duel in het vooruitzicht blijft het dus spannend voor de titel![]()
eerst nog deze week goed doorkomen, maar dat zou eigenlijk geen probleem mogen zijn met donderdag een Fc-team en dan vrijdag ons A-team gebruiken.
zouden we na slechts 1 seizoentje C al direct terug naar B gaan? lieft met de titel, want die heb ik nog ni van C![]()
thx nog eens om op men team te letten Fresh
Idd, wat een kemel :Oel stino wrote:woensdag? donderdag zeker![]()
Die had ik ook gebruikt, maar dan moet je weer per poppetje steeds gebruiken. Kost meer tijd dan SPMTbreakdown wrote:Idd, wat een kemel :Oel stino wrote:woensdag? donderdag zeker![]()
En Prince, http://battle-strategy.com/sp_player.aspx geeft direct de IO van een speler weer evenals VS, BP, ...
ik gebruik dit ipv SPMT zelfs
In het geval dat je je beste spelers wilt selecteren kan je toch de IO's sneller vinden via team performance. Dan heb je direct je beste spelers en hun IO.Prince88 wrote:Die had ik ook gebruikt, maar dan moet je weer per poppetje steeds gebruiken. Kost meer tijd dan SPMTbreakdown wrote:Idd, wat een kemel :Oel stino wrote:woensdag? donderdag zeker![]()
En Prince, http://battle-strategy.com/sp_player.aspx geeft direct de IO van een speler weer evenals VS, BP, ...
ik gebruik dit ipv SPMT zelfs![]()
En toen had ik ze allemaal ingevuld, drukte ik op een verkeerde knop en ja hoor, alles weg en moest weer opnieuw beginnen..
Ik had toch nog graag de 5e plek van je afgepakt, echter vandaag had ik niet minder dag 5 basispelers geblesseerd. Gaat dus helaas niet meer lukken.dino_001 wrote:Verloren tegen tweede in stand: 3-2 met ratings 140-139
Morgen zware opdracht tegen nummer 7 maar eerst moet ik vandaag nog een goede prestatie proberen neer te zetten in de Uefa, dus mijn team voor morgen zal niet top zijn