De spelersprestatie wordt als volgt berekend:Tomverveld wrote: ↑Tue Nov 09, 2021 8:39 am Uitslag: 0-1 (V)
Linieratings: 134-130
Doelpunten:
Topschuttersstand:
no 3: John Barness 10 doelpunten.
Conclusie: Een collectief falen van the Dark. Geen enkele speler behaald zijn maximale BP. Iedereen presteert 1,2 of 3 punten lager.
Hier ligt ook de frustratie bij mij. Ik heb een grondige analyse gedaan via spinfo en sp zelf.
Beide teams zouden LR 134 halen. CSM behaalt deze ook zoals verwacht en zijn spelers prestatie komen redelijk overeen met wat ik had ingeschat.
Mijn team presteert 4 LR lager dan dat ze kunnen halen?
Wat maakt dat mijn RM 4 wedstrijden op rij een BP haalt van: 71/70/70 en nu 68?
Wat maakt dat mijn LM 69/68/69/69 en nu 67? haalt?
Wat maakt dat ik wel mijn tegenstander juist inschat en niet mijn eigen team?
Neemt niet weg dat ik de wedstrijd alsnog had kunnen verliezen. Beide 134 LR en hij speelde thuis.
Maar de vraag is waarom presteert het hele team onder te maat bij 100% agressie?
Ik ben nu bijna 2 jaar bezig en probeer het spel te begrijpen, maar volgens mij moet ik me erbij neerleggen dat het niet te analyseren is.
Je hebt als manager de mogelijkheid om aan een aantal knopjes te draaien. dit zijn:
- Agressie range
- Stijl
- Agressie wedstrijd
- IO
- Berekenen van kaarten
- Tactiek
- Kapitein
En daarna moet je het loslaten want de uitslag is verder random bepaald.
Las een tijdje terug dat een manager 9 LR beter was dan zijn tegenstander en dat hij verloren had.
Hier werd gesproken over pech en random? Ik kan daar als persoon moeilijk mee omgaan.
Wanneer de kaarten vroeg in de wedstrijd vallen noemen we dat pech en random.
In 2005 en 2010 ben ik vanwege deze frustratie gestopt met het spel. Ben nu 10/15 jaar ouder, maar het irriteert me nog steeds, ga het naast me neerleggen, maar vind er wat van.
Op naar de volgende wedstrijd.
Promotie is en blijft het doel.
(GR * 0,8) * ((Moraal + fitheid) / 2 / 100)
OF (GR * (moraal + fitheid) / 2 / 100) * 0,8
In beide gevallen is het resultaat identiek.
Dus de moraal en fitheid zijn heel erg belangrijk, waar moraal een tikkeltje zwaarder doorweegt omdat die invloed heeft om de GR en dus dubbel meetelt in de berekening.
Dus wellicht waren je spelers moe, of hadden ze slechts 95% moraal ofzo.
De random is idd iets dat je mee moet leren omgaan, het zal echter eens in je voordeel en eens in je nadeel spelen.
Als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen