Dat zou goed kunnen, ik hoop het in ieder geval want vrijdag in de late namiddag had ik het geld overgemaakt. Het was de eerste keer dat ik zelf een overschrijving heb gedaan dus ik ben er niet zeker van of ik het goed heb gedaan maar ik denk het wel. Ik zal er in ieder geval achter gaan komen de eerstvolgende dagen.X-Tenzo wrote:Ik dacht ooit eens vernomen te hebben dat dat meestal op woensdag gebeurt, ik kan alleen niet bevestigen of het daadwerkelijk zo is.yockr wrote:Het lijkt mij het logischte dat ze gewoon het werk doen wanneer ze tijd hebben.Veg wrote:Weten jullie of er een bepaalde dag is waarop wordt gekeken wie de voorbije week SPFA heeft gestort of wordt hier eerder willekeurig naar gekeken wanneer er de tijd voor is? Ik heb gezien dat er stond dat het acht dagen kan duren, maar toch ben ik nieuwsgierig
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Member of the Soccer Project Association
Wanneer je een rode kaart haalt in bijvoorbeelde 60' minuut, resulteert dat in meer linierating vermindering, dan wanneer je hem in de 80' minuut haalt. Als je een rode kaart hebt in de 60' minuut, is dat op 2/3 van de tijd (60/90). Als je bp van de speler 60 is, dan is die dus eigenlijk maar 40 (60*2/3) over de gehele wedstrijd gezien. Een rode kaart kan dus zo gezien worden, volgens mij.T-man wrote:Heeft er iemand een idee hoeveel invloed een rode kaart heeft op de totale linie ?? Is er een verschil tussen de kaart in het begin of einde van de wedstrijd ??
Kan zijn dat dit ergens staat maar te lui om te zoeken
Prince88, proud manager of Fresh
-
Ik heb een vraagje over Cup-schorsingen:
Ik heb 4 spelers geschorst voor de Cup, die worden overgedragen naar het volgende seizoen,maar als ik de eerste ronde vrij ben, verdwijnen die schorsingen dan, of niet ?
Ik heb 4 spelers geschorst voor de Cup, die worden overgedragen naar het volgende seizoen,maar als ik de eerste ronde vrij ben, verdwijnen die schorsingen dan, of niet ?
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Kan iemand de VS bereking bestand van excell geven
alvast bedankt
alvast bedankt

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
http://www.freewebs.com/badbuffalo7/Ver ... kening.xls9jantje9 wrote:Kan iemand de VS bereking bestand van excell geven
alvast bedankt
dank jeyockr wrote:http://www.freewebs.com/badbuffalo7/Ver ... kening.xls9jantje9 wrote:Kan iemand de VS bereking bestand van excell geven
alvast bedankt
Team: Soup_a_cup
-
winstbonussen worden uitbetaald aan de 11 spelers die gespeeld hebben en de 5 reserven op de bankcyonic wrote:Ik heb een vraagje ivm de winstbonussen.
Als je een competitiewedstrijd wint, moet je winstbonussen betalen zoals in het contract besproken, maar zijn dit enkel bonussen van de spelers die effectief hebben gespeeld of is het voor iedereen, ook diegenen die op de bank zaten ?

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
-
Volgens mij wel, ik weet het alleen geen 100% zeker.nito_2 wrote:Mijne kameraad zou graag een speler van mij willen kopen en ik een speler van hem. Maar enkel hij heeft SPFA. Kunnen wij dan die 2 transfers doen of niet?
Kijk wel uit dat de transfersprijs eerlijk is en jullie niet overdreven veel friendly's spelen of gezamelijk aan dure bekers meedoen.

Vroeger speelden we wel veel vrienschappelijke wedstrijden(3x in de week ofzo, maar met onze B-teams).sjoerd wrote:Volgens mij wel, ik weet het alleen geen 100% zeker.nito_2 wrote:Mijne kameraad zou graag een speler van mij willen kopen en ik een speler van hem. Maar enkel hij heeft SPFA. Kunnen wij dan die 2 transfers doen of niet?
Kijk wel uit dat de transfersprijs eerlijk is en jullie niet overdreven veel friendly's spelen of gezamelijk aan dure bekers meedoen.
Nu is het maximum 1x per week met onze b-teams(soms zelfs om de 2 of 3 weken)
En ik doe nooit mee aan dure bekers dus dat is ook al geen probleem

RIP Sterchele