http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=906830 hij normaal
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
maxyboy
- Member of the Soccer Project Association
eventjes een vraagje: hoe kan het zijn dat mijn tegenstander in deze match meer middenveldrating heeft, terwijl mijn laagste middenvelder een hogere rating scoort als zijn bests presterende middenvelder. we spelen allebij 3-4-3 ik gebruik passenhij normaal
Manager ofF.C. De Latinos
Vraagje: wie maak ik best kapitein bij een 4-3-3 opstelling? Ik moet tegen de sterkste van mijn reeks dusja. Ik speel met 55 stijl. Maar ik denk dat mss beter mijn beste spits de kapitein is? Die heeft 42% rating dusja, die kan misschien daar wat schade veroorzaken. En welke individuele order geef ik hem dan best? Hij is linkse aanvaller.
Mijn middenste middenvelder zet ik op defensief dan.
-
OscarCookie
Als kapiteit neem je best je meest ervaren speler, de beste individuele order kan je berekenen met SPMT: http://www.spmt.sohosted.comMarsu wrote:Vraagje: wie maak ik best kapitein bij een 4-3-3 opstelling? Ik moet tegen de sterkste van mijn reeks dusja. Ik speel met 55 stijl. Maar ik denk dat mss beter mijn beste spits de kapitein is? Die heeft 42% rating dusja, die kan misschien daar wat schade veroorzaken. En welke individuele order geef ik hem dan best? Hij is linkse aanvaller.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
Jah maar SPMT houdt er geen rekening mee dat je tegen een zeer sterke ploeg moet met sterke aanval enz...
Ik moet er trouwens ook aan denken mijn topspits contractverlenging te geven, had em maar 1 seizoen werk gegeven.
Ik denk mss datk best een van de verdedigers of middenvelders kapitein laat zijn. Mijn beste middenvelder Belic misschien? Die staat centraal.
Kheb de resultaten van onze vorige match gezien (wanneer ik nog niet op SP was) en toen verloor ik 3 - 0 op eigen veld terwijlk ik verdedigend speelde, 2 goals op het nippertje 85'en 89' dus daar lag vast wat aan de conditie, mijn ploeg speelde ook matig qua stijl net zoals ik nu wil en in 4-3-3 formatie. De conditie van mijn spelers ligt nu hoger dan toen en mijn aanval is stukken sterker.
Maar nog altijd klein bier voor zijn verdediging.
Echt kut dat sommige mensen zulke sterke ploegen hebben in G. Mjah, volgend seizoen zal ik wel voor een plaatsje in F kunnen strijden als het niveau wat gebalanceerd is.
Ik denk mss datk best een van de verdedigers of middenvelders kapitein laat zijn. Mijn beste middenvelder Belic misschien? Die staat centraal.
Kheb de resultaten van onze vorige match gezien (wanneer ik nog niet op SP was) en toen verloor ik 3 - 0 op eigen veld terwijlk ik verdedigend speelde, 2 goals op het nippertje 85'en 89' dus daar lag vast wat aan de conditie, mijn ploeg speelde ook matig qua stijl net zoals ik nu wil en in 4-3-3 formatie. De conditie van mijn spelers ligt nu hoger dan toen en mijn aanval is stukken sterker.
-
antoniolopes
- Assistant Coach
-
Benjamin
antoniolopes wrote:ik heb n vraag: ik heb een vriendschappelijke beker georganiseerd, en iedereen heeft zich ingeschreven, hoe kan ik m nu laten starten? Ik zie nergens zoiets en bij de beker zelf staan ook geen wedstrijden
Bij de volgende simulatie zie je tegen wie je moet spelen enzovoort en word je inschrijvingsgeld van je budget afgetrokken..
EDIT: Svens0n was me voor
FC Laguna > Trying to manage it !
-
antoniolopes
- Assistant Coach
Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk.
Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
-
Sep
ja, normaal haalt da wel iets uitMarsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk.Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
Maar ik bedoel echt zware impact?Sep wrote:ja, normaal haalt da wel iets uitMarsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk.Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
-
krcgenk
Als de ploegen echt aan elkaar gewaagd zijn zal de TS wel een redelijk grote invloed hebben. Maar als jij een paar % beter bent dan je tegenstander zal hij dat nooit goed kunnen maken met een hoge TS.Marsu wrote:Maar ik bedoel echt zware impact?Sep wrote:ja, normaal haalt da wel iets uitMarsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk.Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk