Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Alle divisies stijgen natuurlijk enorm, in A moet je tegenwoordig al een gemiddelde Bp hebben van minimaal 72, anders kan je heel gemakkelijk in het Onderste rijtje belanden. Ik vind dat er vooral een erg grote ontwikkeling heeft plaats gevonden in F, E en D, vaak hebben ze daar al spelers van rond de 85% tot 90% nodig om te winnen. Een paar seizoenen geleden vond je spelers van dat kaliber niet veel in deze divisies. Ik vind het wel een mooie ontwikkeling, de echte topmanagers komen toch wel in A, en dat wordt niet alleen maar bepaald door random, Je moet echt wel over bepaalde skills beschikken.

Alles wordt hierdoor ook veel spannender en je moet steeds nieuwe tacktieken bedenken om de topspelers te krijgen. Ik vind het dus allemaal wel goed zo.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

Hopelijk verloopt de week iets beter dan de eerste week want met 2 op 12 kunnen we niet echt tevreden zijn, al kunnen we dit wel verhalen op de lage teamspirit (die ondertussen toch tot op 87% geraakt is).

Maar starten met 4 geschorsten om de week in te zetten tegen The cheathunters ... leuk is anders :cry:

Ook het feit dat ik nog in 3 cups een finale speel maandag is niet goed gepland :twisted:
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
jimman23

Post by jimman23 »

X-Tenzo wrote:Alle divisies stijgen natuurlijk enorm, in A moet je tegenwoordig al een gemiddelde Bp hebben van minimaal 72, anders kan je heel gemakkelijk in het Onderste rijtje belanden. Ik vind dat er vooral een erg grote ontwikkeling heeft plaats gevonden in F, E en D, vaak hebben ze daar al spelers van rond de 85% tot 90% nodig om te winnen. Een paar seizoenen geleden vond je spelers van dat kaliber niet veel in deze divisies. Ik vind het wel een mooie ontwikkeling, de echte topmanagers komen toch wel in A, en dat wordt niet alleen maar bepaald door random, Je moet echt wel over bepaalde skills beschikken.

Alles wordt hierdoor ook veel spannender en je moet steeds nieuwe tacktieken bedenken om de topspelers te krijgen. Ik vind het dus allemaal wel goed zo.
De zin die ik vet gezet heb klopt helemaal niet hoor. Ik heb voor 1 seizoen een ploeg uit E moeten doen, omdat de manager met z'n eindexames zat in Engeland. Hij stond ik E en ik ben daar zonder probleem (lees: zonder 1 keer te verliezen) kampioen gespeeld. Z'n keeper was 87%, maar voor de rest had hij geen enkele speler boven de 85%. Zonder die keeper was ik ook kampioen geworden. Dus spelers tussen de 85 en de 90% om te winnen tellen volgens mij enkel in B en C hoor, in D misschien ook. Maar lager kan je gerust kampioen spelen als al je spelers 84% of minder zijn, zonder 1 match te verliezen.
Team FC Bruggenhof
Raffin

Post by Raffin »

Een nieuwe week breekt aan
een week waar we hopen op 6, en als het even kan, meer ptn
we openen tegen RSCA Prince, 2 B-spelers en een 31-jarige in de basis tegen een ploeg die verkeerd gerangschikt staat voor het moment. Ook hij heeft redelijk wat opstellingsproblemen dus de kansen op de 3 ptn zijn er weldegelijk.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Tot nu toe een raar verloop van het seizoen, één keer terrecht verlies en winst, maar de drie gelijke spelen zijn tot nu toe allemaal tegen de ratings in gegaan. Twee keer beter in de ratings en één keer slechter met als gevolg gelijkspel. Vandaag dus weer beter tegen Nespereira zonder maximaal resultaat, maar ja, een punt is een een punt.

Ik hoop dat de random mijn kant gaat opbuigen, want hier wordt je niet echt vrolijk van. Morgen westel thuis en die heeft een klein bergje geschorste spelers. Ik ga niet meer zeggen dat ik winst verwacht, dat is al twee keer zwaar tegengevallen. We gaan ook de Ts maar een 100% laten worden want we zijn nog niet boven de 90% geweest dit seizoen en dat kost volgens mij toch 'erg' veel punten.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
jona

Post by jona »

@Smoje. Je hebt tog nog heel mooi gewonnen. :D Ik denk dat je hier wel moed van krijgt voor de rest van het seizoen. Btw waar haalde je ineens die goede LB vandaan (waren tog blessures?) Succes verder in de A 8)
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Raffin

Post by Raffin »

2-1 winst tegen RSCA Prince
morgen proberen een resultaat te behalen op Unirea Iasi, worst lastig
Geronimo

Post by Geronimo »

jimman23 wrote:De zin die ik vet gezet heb klopt helemaal niet hoor. Ik heb voor 1 seizoen een ploeg uit E moeten doen, omdat de manager met z'n eindexames zat in Engeland. Hij stond ik E en ik ben daar zonder probleem (lees: zonder 1 keer te verliezen) kampioen gespeeld. Z'n keeper was 87%, maar voor de rest had hij geen enkele speler boven de 85%. Zonder die keeper was ik ook kampioen geworden. Dus spelers tussen de 85 en de 90% om te winnen tellen volgens mij enkel in B en C hoor, in D misschien ook. Maar lager kan je gerust kampioen spelen als al je spelers 84% of minder zijn, zonder 1 match te verliezen.
En dat antwoord kan ik beamen als een manager die al 3 seizoenen in E verkeerd.
Image
Smoje

Post by Smoje »

Vrij onverwacht 3-2 tegen Kauno Grybai. Met een LB met 90% fitheid en lage moraal , bp 67 haalde hij. Ik pak dan nog rood ook. (een speler van 40% dus te verbazen , tevens mijn beste speler en topschutter all-time)$

Morgen naar de Zoeloe's.

Zitten een schorsingsdag uit :

LF (beste speler)
A-GK (nog vier matchen geschorst)
A-CF

Thuis blijven we voorlopig vlekkeloos , uit hopen we onze eerste punten te halen. De Zoeloe's speelde met 0% agressie op het veld van Vesalius en mist bijgevolg niemand. Het was zijn A-team niet ook. Dus hij zet blijkbaar (en terecht) zijn troeven op mijn match , want Vesalius thuis is bijna een oninneembare burcht. :wink:

Zou wel eens iets aan mijn stadion moeten doen misschien naar de toekomst toe. Thuismatchen (met winst) zijn bijna een nuloperatie (+- 40.000 € winst) , uitmatchen zijn een verlies. (als ik mijn uitmatch verlies kost het mij ongeveer 120.000 € , bij winst nog eens de winstpremie's)

Vraagje , die winstpremie's , is dat enkel voor spelers die mee zijn en op de bank zitten ook , enkel spelers die spelen of de volledige kern ?
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

enkel spelers die mee zijn en op de bank zitten
Sjarel

Post by Sjarel »

X-Tenzo wrote:Tot nu toe een raar verloop van het seizoen, één keer terrecht verlies en winst, maar de drie gelijke spelen zijn tot nu toe allemaal tegen de ratings in gegaan. Twee keer beter in de ratings en één keer slechter met als gevolg gelijkspel. Vandaag dus weer beter tegen Nespereira zonder maximaal resultaat, maar ja, een punt is een een punt.

Ik hoop dat de random mijn kant gaat opbuigen, want hier wordt je niet echt vrolijk van. Morgen westel thuis en die heeft een klein bergje geschorste spelers. Ik ga niet meer zeggen dat ik winst verwacht, dat is al twee keer zwaar tegengevallen. We gaan ook de Ts maar een 100% laten worden want we zijn nog niet boven de 90% geweest dit seizoen en dat kost volgens mij toch 'erg' veel punten.
A-keeper geschorst, B-keeper gekwetst, C-keeper te jong. Need I say more ?
SoccerProject: Can you manage it ?
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Sjarel wrote:
X-Tenzo wrote:Tot nu toe een raar verloop van het seizoen, één keer terrecht verlies en winst, maar de drie gelijke spelen zijn tot nu toe allemaal tegen de ratings in gegaan. Twee keer beter in de ratings en één keer slechter met als gevolg gelijkspel. Vandaag dus weer beter tegen Nespereira zonder maximaal resultaat, maar ja, een punt is een een punt.

Sjarel zelf in doel? :P
(Voeg snel u zelf toe aan de database? :P)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Isis

Post by Isis »

TrAnEcId wrote:
Sjarel wrote:

Sjarel zelf in doel? :P
(Voeg snel u zelf toe aan de database? :P)
Ik denk dat 'm dan beter die jonge keeper erin zou zetten. Heb je ooit al een keeper gezien met zo'n brilleke? :-D
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

jimman23 wrote:
X-Tenzo wrote:Alle divisies stijgen natuurlijk enorm, in A moet je tegenwoordig al een gemiddelde Bp hebben van minimaal 72, anders kan je heel gemakkelijk in het Onderste rijtje belanden. Ik vind dat er vooral een erg grote ontwikkeling heeft plaats gevonden in F, E en D, vaak hebben ze daar al spelers van rond de 85% tot 90% nodig om te winnen. Een paar seizoenen geleden vond je spelers van dat kaliber niet veel in deze divisies. Ik vind het wel een mooie ontwikkeling, de echte topmanagers komen toch wel in A, en dat wordt niet alleen maar bepaald door random, Je moet echt wel over bepaalde skills beschikken.

De zin die ik vet gezet heb klopt helemaal niet hoor. Ik heb voor 1 seizoen een ploeg uit E moeten doen, omdat de manager met z'n eindexames zat in Engeland. Hij stond ik E en ik ben daar zonder probleem (lees: zonder 1 keer te verliezen) kampioen gespeeld. Z'n keeper was 87%, maar voor de rest had hij geen enkele speler boven de 85%. Zonder die keeper was ik ook kampioen geworden. Dus spelers tussen de 85 en de 90% om te winnen tellen volgens mij enkel in B en C hoor, in D misschien ook. Maar lager kan je gerust kampioen spelen als al je spelers 84% of minder zijn, zonder 1 match te verliezen.
Je hebt gelijk wat F en E betreft, maar sommige managers uit D hebben wel een sterkt team. Misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar het niveau is behoorlijk gestegen daar. Vaak hebben die teams spelers met hoge gk's hoor!
Image
jimman23

Post by jimman23 »

X-Tenzo wrote:
jimman23 wrote:

Je hebt gelijk wat F en E betreft, maar sommige managers uit D hebben wel een sterkt team. Misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar het niveau is behoorlijk gestegen daar. Vaak hebben die teams spelers met hoge gk's hoor!
Ja, zeker en vast. Die spelers zijn zeker geen uitzondering in E en F, maar ik wou er maar op wijzen dat ze voorlopig niet nodig zijn daar. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens.
Team FC Bruggenhof
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”