Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Daan.//
Member of the Soccer Project Association

Post by Daan.// »

Gaan-Met_Die_Banaan 1 - 1 Blue ARA
Francisco Narváe Pineda 1 - 0 39'
79' 1 - 1 Pieter-Jan Van den Bossche

4 - 3 - 3 Formation 3 - 4 - 3
Long ball Tactics Kick and rush

70% Style 100%

100% Agression 75%

65% Defence 43%

34% Midfield 43%

39% Attack 46%

7% beter en alweer gelijkspel... dat is nu al de derde keer op rij dat ik gelijkspeel met 5% of meer beter... :(

lichtpuntje: beste teamprestatie ooit :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

5-2 onderuit in Club Bruges.

Gezien de linieratings wel terecht.De rode kaart van m'n CF in de 56ste minuut heeft me wss de das omgedaan.

Gelukkig hebben ook bijna alle concurrenten punten verloren.Morgen thuis tegen Dark Gladiators,de 5de.We gaan voor de volle pot
matt

Post by matt »

6-1 gewonnen met B-ploeg tegen Belgist. Da's als tegen een FC Team spelen, die heeft z'n hele team verjongt en ongetraind gemaakt en heeft nu een lage TS en een klasse van 50%
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

Normaal gezien zou een gelijkspel uit bij een directe concurrent voor tevredenheid moeten zorgen, maar we hebben vandaag twee punten verloren: als we de individuele punten van de spelers samentellen:

Boca Juniors vs fc b rules:

verdediging: 250 vs 267
middenveld: 262 vs 268
aanval: 199 vs 203

Was op alle vlakken beter, Boca Juniors zijn geluk was zijn hoge agressie waardoor hij op de linies sterker was. Normaal gezien moest hij met die agressie paar rode kaarten gepakt hebben. Jammer voor mij is dat niet het geval geweest. Ironie vandaag: Boca Juniors heeft vandaag gespeeld hoe ik heenmatch aanvatte: met risicovol veel agressie. Ik heb heenmatch daardoor verloren (want 2 rode kaarten gepakt), Boca Juniors heeft hierdoor vandaag punt gepakt. O ironie. Heb ik trouwens geen chinees in de tribune gezien vandaag :lol: :roll: ?

fc b rules heeft zijn zwakke start nu helemaal goedgemaakt. Hopelijk kunnen we de goede prestaties blijven aan mekaar rijgen. C1 blijft toch een zware reeks: de top acht staat binnen de vijf punten !!

fc b is marching on.

Elsiablo, manager of fc b rules.
He's back ... .
racingboj

Post by racingboj »

vandaag terecht verloren, en het zal nog een zware week worden pffff.
Morgen tegen Blue Ara zonder linksback en ook al had ik een volledige kern ter beschikking dan nog was ik op voorhand kansloos. Donderdag moet ik tegen team soad , ook praktisch onmogelijk, dan op verplaatsing naar red devils en dan de maandag tegen KRC Molleke.

Dus een grote kans op een 0/15 daar waar ik de heenronde een 10/15 haalde...
brever

Post by brever »

brever wrote:Morgen belangrijke tgn paarse 11,moeten we winnen,dan ben ik gerust inn de afloop van deze competitie!Het zal ons wel de uitschakeling in de uefa beker kosten.Maar langs de andere kant,uefa beker geen SP geld mee te winnen,wel spfa,maar dat heb ik nog zeker een jaar,dus......
het werd 3-3,schieten beiden niet echt mee op,morgen naar levski,weer zo'n levensbelangrijke wedstrijd,levski zonder lm's,overpelt zonder bodor :?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

FC Brehaza klimt weer naar de leiding in C.1 na een knappe 5-3 zege tegen Esportivo. Na 13 minuten stonden we nochtans 0-3 achter maar youngster Mrdakovic (2 spelers) en sterspeler Ouon (hattrick!) brachten FC Brehaza in euforie.

Donderdag spelen we tegen het ter ziele gegane SCS, waardoor we zeker tot vrijdagnacht op nummer 1 blijven.
Vrijdag spelen we thuis zonder geschorsten tegen de amoebies.
Tegen dan zal de TS weer 100% zijn, of het moest zijn dat onze lang verwachte laatste transfer nog voor vrijdag geregeld wordt.

Morgen tegen FC Afa in de beker op verplaatsing. Er moet nog beslist worden of de A-ploeg, dan wel B-ploeg zal spelen.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Daan.//

Post by Daan.// »

4-2 verloren tegen Team Soad, maar wat wil je met twee blessures en twee rode kaarten :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
brever

Post by brever »

brever wrote:
brever wrote:Morgen belangrijke tgn paarse 11,moeten we winnen,dan ben ik gerust inn de afloop van deze competitie!Het zal ons wel de uitschakeling in de uefa beker kosten.Maar langs de andere kant,uefa beker geen SP geld mee te winnen,wel spfa,maar dat heb ik nog zeker een jaar,dus......
het werd 3-3,schieten beiden niet echt mee op,morgen naar levski,weer zo'n levensbelangrijke wedstrijd,levski zonder lm's,overpelt zonder bodor :?
en weerom een draw,we blijven wel 8ste.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
leendert

Post by leendert »

We hebben na gister verloren te hebben weer gewonnen.

Gisteren ging HS ZUYD met een 5-3 verlies van het veld bij fc-jeroen!!

Vandaag werd er met 2-0 gewonnen van Audifoot!! Met wederom een doelpunt van Jean-Pierre Faye, waardoor hij nu op 14 goals staat!!
Image

Image
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

1-1 gespeeld in de uitwedstrijd tegen dream UTD. Een goed resultaat en ook terecht aangezien de liniair raitings gelijk waren...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Hoevi

Post by Hoevi »

Yvesiezi wrote:Vrijdag spelen we thuis zonder geschorsten tegen de amoebies.
haha, mooi, amoebies..

ik speel donderdag tegen dillesteam, dus zal het lastig worden vrijdag.
misschien weer een gelijkspelletje, zoveel in de heenronde.
we hebben in ieder geval een aardige scheids 8)
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Vandaag 4-1 gewonnen tegen FC-Team, het wel wat meer mogen zijn gezien ik 48% beter was, maar mag niet klagen :P Namelijk niemand uitgevallen en ook geen enkele kaart.

Donderdag wordt zeer zwaar uit tegen Esportivo.
sanex

Post by sanex »

sp-aalst 3-2 Dark Gladiators

Deze uitslag is het bewijs dat C4 een heel spannende reeks is vermits ik 3de laatste sotnd en mijn tegenstander gedeeld 4de.

Nog voor rust viel bij ons Dragu weg in de punt met een blessure,de toch wel mindere de decker moest hem vervangen.Vlak na rust kreeg onze LB rood en iet voor het uur mochten de bezoekers ook met 10 verder.

Zo komen we tot op 6 punten van een veilige plaats.We blijven dus nog steeds in de race voor het o zo belangrijke behoud
silverblast

Post by silverblast »

Klassement
1 snookey 40
2 Mindelo FC 38
3 F.C. Weetabix 34
4 Lunteren 32
5 RSCAlé 31
6 uchiha_star 28
7 FC Flop 27
8 R Arminius FC 27
9 The Arbiters 26
10 ksv hillegem 26
11 MUGTEAM 25
12 fc barok 24
13 satters 23
14 kvoa 9
15 Nora 3
16 FC Team 444 0
Divisie C.3

Eindelijk weg uit die degradatiezone. :D
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”