Calcul ordin individual
Moderator: Romanian Moderators
Calcul ordin individual
N-am gasit asa ceva pe aici si mie unul mi-ar fi fost foarte util.
Poate va fi si altora acum ca este complet, ca eu imi fac transferurile de acum cu el in fata pana il invat.
Calculul ordinului individual pentru jucatori:
In paranteze sunt trecuti termenii in engleza.
Pozitie: Ordin individual
1. GK: Ordin Individual de Joc(Play along)
+++ Joc de picior(Play along), Viteza(Speed)
--- Reflex, Curaj(Courage)
2. LB, LM, RB, RM: Extrema ofensiva (Play along wing)
+++ Pase(Passing), Viteza(Speed)
--- Forta(Strength), Cap(Heading)
3. LB, CB, RB: Constructie(Play it out)
+++ Pase(Passing)
--- Deposedari(Tackling)
4. LM, CM, RM : Altruism(Passing)
+++ Pase(Passing), Viziune(Playmaking)
--- Cap(Heading), Suturi(shooting)
5. LF, CF, RF: Libero(Free role)
+++ Intuitie(Insight)
--- Deposedari(Tackling)
6. LF, CF, RF: Individualism(Own chance)
+++ Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
--- Cap(Heading), Pase(Passing)
7. CF: Finalizator(Targetman)
+++ Forta(Strength), Cap (Heading)
--- Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
Se aduna numerele de la skillurile cu plus si se obtine suma A, iar de la
adunarea celor cu minus se obtine suma B.
A-B=D(Diferenta)
Combinatia care da diferenta cea mai mare arata ordinul individual potrivit
pentru jucatorul respectiv.
Pentru aflarea ordinului formul este:
D/20= O (Ordin)
20= constanta
Cu cat numarul de la O(Ordin) este mai mare cu atat jucatorul respectiv va scoate note mai bune in meci.
Consider acest mic tutorial foarte util pentru cei care nu folosesc SPMT, si
chiar si cu SPMT mie imi este mai usor sa calculez asa decat sa introduc acolo valori atunci cand vreau sa cumpar un jucator.
Poate va fi si altora acum ca este complet, ca eu imi fac transferurile de acum cu el in fata pana il invat.
Calculul ordinului individual pentru jucatori:
In paranteze sunt trecuti termenii in engleza.
Pozitie: Ordin individual
1. GK: Ordin Individual de Joc(Play along)
+++ Joc de picior(Play along), Viteza(Speed)
--- Reflex, Curaj(Courage)
2. LB, LM, RB, RM: Extrema ofensiva (Play along wing)
+++ Pase(Passing), Viteza(Speed)
--- Forta(Strength), Cap(Heading)
3. LB, CB, RB: Constructie(Play it out)
+++ Pase(Passing)
--- Deposedari(Tackling)
4. LM, CM, RM : Altruism(Passing)
+++ Pase(Passing), Viziune(Playmaking)
--- Cap(Heading), Suturi(shooting)
5. LF, CF, RF: Libero(Free role)
+++ Intuitie(Insight)
--- Deposedari(Tackling)
6. LF, CF, RF: Individualism(Own chance)
+++ Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
--- Cap(Heading), Pase(Passing)
7. CF: Finalizator(Targetman)
+++ Forta(Strength), Cap (Heading)
--- Suturi(Shooting), Deposedari(Tackling)
Se aduna numerele de la skillurile cu plus si se obtine suma A, iar de la
adunarea celor cu minus se obtine suma B.
A-B=D(Diferenta)
Combinatia care da diferenta cea mai mare arata ordinul individual potrivit
pentru jucatorul respectiv.
Pentru aflarea ordinului formul este:
D/20= O (Ordin)
20= constanta
Cu cat numarul de la O(Ordin) este mai mare cu atat jucatorul respectiv va scoate note mai bune in meci.
Consider acest mic tutorial foarte util pentru cei care nu folosesc SPMT, si
chiar si cu SPMT mie imi este mai usor sa calculez asa decat sa introduc acolo valori atunci cand vreau sa cumpar un jucator.
Deocamdata suntem doi care ii gasim utilitatatea.
Dupa ce isi vor mai da userii cu parerea poate il va face unul din moderatori sticky.
Partea buna e ca se pliaza destul de bine la jucatori sub 83% calitate globala unde pot aparea diferente maricele intre skilluri.
Este la fel de util si la jucatori neantrenati complet dar antrenati la unele skilluri, pentru ca ordinul individual nu se mai schimba dupa asta(bineinteles daca e antrenat la skillurile care i se preteaza pozitiei lui).
Mie, ca incepator mi-a cam schimbat filozofia despre joc putin. Tot aveam un jucator de 80% care scotea 67 cu putina experienta si nu intelegeam de ce are bonusul asa mare fata de restul. (+3.2)
Dupa ce isi vor mai da userii cu parerea poate il va face unul din moderatori sticky.
Partea buna e ca se pliaza destul de bine la jucatori sub 83% calitate globala unde pot aparea diferente maricele intre skilluri.
Este la fel de util si la jucatori neantrenati complet dar antrenati la unele skilluri, pentru ca ordinul individual nu se mai schimba dupa asta(bineinteles daca e antrenat la skillurile care i se preteaza pozitiei lui).
Mie, ca incepator mi-a cam schimbat filozofia despre joc putin. Tot aveam un jucator de 80% care scotea 67 cu putina experienta si nu intelegeam de ce are bonusul asa mare fata de restul. (+3.2)
Dap este normal pentru ca diferenta este prea mica intre acele skilluri incat impartit la 20 da mai putin de 0.1 probabil.
Mai jos de 0.3 nu am incercat deci ar putea fi si asta granita. Nu am insistat pe partea cu normalul pentru ca nu aduce bonus la nota.
Daca vrei putem proba acum pe 2-3 jucatori, spune-mi pe care vrei sa vedem si luam caz concret.
Mai jos de 0.3 nu am incercat deci ar putea fi si asta granita. Nu am insistat pe partea cu normalul pentru ca nu aduce bonus la nota.
Daca vrei putem proba acum pe 2-3 jucatori, spune-mi pe care vrei sa vedem si luam caz concret.
CM-Nicu Aici e simplu ca poate avea un singur ordin individual, iar pase + viziune < cap + suturi. Raportul ar fi negativ deci dupa calculele mele pe asta il joci normal. Corect?
CM-Rullo la fel.
Cand verifici ordinul altruism la mijlocasi, se observa imediat ca acesta se bazeaza pe calitatile principale mari.
CM-Rullo la fel.
Cand verifici ordinul altruism la mijlocasi, se observa imediat ca acesta se bazeaza pe calitatile principale mari.
Am sa fac posturi separate ca sa fie mai usor de inteles si pentru altii care vor citi.
RF Arphexad. Aici pot fi doua ordine indviduale.
Intuitie < Deposedari rezulta raport negativ deci nu il jucam Libero.
Suturi + Deposedari = Cap + Pase deci nici aici nu are bonus daca il joci cu Individualism.
Si asta tot normal joaca.
RF Arphexad. Aici pot fi doua ordine indviduale.
Intuitie < Deposedari rezulta raport negativ deci nu il jucam Libero.
Suturi + Deposedari = Cap + Pase deci nici aici nu are bonus daca il joci cu Individualism.
Si asta tot normal joaca.
Cei doi LB si RB au Pase < Deposedari deci nu primesc bonus daca ii jucam la constructie.
Pase + Viteza < Forta + Cap deci nu au bonus nici ca extreme.
Pentru a avea cat mai mare bonusul la un jucator extrema ar fi preferabil sa creasca mult toate skillurile mai putin forta si cap.
Logic, bonusul poate fi mai mare in cazul extremei decat in cazul in care se joaca la constructie pentru ca diferenta poate fi facuta de doua skilluri.
Ma refer la cazuri ideale bineinteles.
Nici nu cred ca mai esti online Bunicutzu.
Daca da putem incerca si pe un jucator cu bonus mare de la tine.
Valorile le poti verifica in ASPT sa vezi daca sunt aceleasi.
Pase + Viteza < Forta + Cap deci nu au bonus nici ca extreme.
Pentru a avea cat mai mare bonusul la un jucator extrema ar fi preferabil sa creasca mult toate skillurile mai putin forta si cap.
Logic, bonusul poate fi mai mare in cazul extremei decat in cazul in care se joaca la constructie pentru ca diferenta poate fi facuta de doua skilluri.
Ma refer la cazuri ideale bineinteles.
Nici nu cred ca mai esti online Bunicutzu.
Daca da putem incerca si pe un jucator cu bonus mare de la tine.
Valorile le poti verifica in ASPT sa vezi daca sunt aceleasi.