Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

EbaIba wrote:Waarom stopt Celtic???
hij veel werk met zijn job, familie en heeft de motivatie verloren om dit alles te blijven combineren. :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88

Post by Prince88 »

Enorm jammer dat Celtic stopt, zeker omdat hij met een enorm goed seizoen bezig was.

Zelf was ik enorm blij wat ik vanochtend zag: een 0-1 overwinning op het veld van LT-Bayern :D
Ik had gisteren nog een transfer afgerond waardoor de TS -5% was, niet ideaal, maar goed. Beiden speelden we allebei 90% agressie, maar hij kreeg een rode kaart in de 68' minuut. Resultaat: linieratings van 139 om 142. Zeer blij :) Zonder die rode kaart was het waarschijnlijk een gelijkspel geweest.

Nu mogen we maandag aantreden op het veld van Celtic 85 voor een erewedstrijd voor manager Celtic. Alle fans zullen we worden opgetrommeld om mee te reizen naar deze wedstrijd die, naar verluidt in de wandelgangen, emotioneel en mooi schijnt te worden...
Prince88, proud manager of Fresh
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

Erg jammer dat Celtic stopt :? Had dit niet zien aankomen. Ikzelf heb de laatste weken ook al aan stoppen gedacht, maar kan het toch niet opbrengen en zet door! :) Dit seizoen ziet het er al verloren uit voor me. Maar zal toch nog wel even doorzetten. En hopelijk kan ik me volgend jaar terug manifesteren in de subtop in één of ander C-divisie :) Het wordt wel moeilijk om terug in C9 te geraken. Wnt dan moet ik 11e eindigen. Maar we zien wel.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
el stino

Post by el stino »

cantagallina wrote: Het wordt wel moeilijk om terug in C9 te geraken. Wnt dan moet ik 11e eindigen. Maar we zien wel.
en hij probeert me weer te ontlopen :P
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

el stino wrote:
cantagallina wrote: Het wordt wel moeilijk om terug in C9 te geraken. Wnt dan moet ik 11e eindigen. Maar we zien wel.
en hij probeert me weer te ontlopen :P
Kga men best doen man :wink:
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
Prince88

Post by Prince88 »

Ik zag net dat badbuffalo wat statistiekjes postte en ik was zelf ook weleens benieuwd naar m'n eigen resultaten. Over de heenronde:

Gemiddelde linierating: 135.60
Gemiddelde gespeelde agressie: 77.67
Gemiddelde agressie scheids: 70
Behaald resultaat: 29/45
Op basis van linieratings: 34/45
Laagste linierating tegen Nop's Heroes: 126
Hoogste linierating tegen SK Sigma Olomouc a.s.: 146

Wat mij echt enorm opviel was de hoge agressie scheidsen die ik steeds gehad heb. Slechts 4 maal onder de 50%. Op zich niet erg met mijn niet zo heel erg agressieve kern, maar net wanneer je hem het meeste nodig hebt, tegen SK Sigma Olomouc a.s., dan is het een softie van 27%. Als die daar gewoon 50% was geweest, dan had ik de wedstrijd waarin ik m'n linierating record verpulverde in ieder geval gewonnen ipv gelijk te spelen :P
Prince88

Post by Prince88 »

Vanochtend de afscheidsmatch tegen Celtic, met alle basisspelers van celtic nog in de gelederen. Velen hadden ook (bijna) vol moraal, maar ik zag dat hij z'n instellingen op 0% agressie had gezet, dus het B-team mocht aantreden. Op zich terecht, want ratings waren 123 tegen 135 in mijn voordeel, maar toch bleef het maar 1-1. Beetje zuur afscheid achteraf :P

Bij winst was ik mooi doorgestoken naar plek 2. Het blijft echter wel dicht op elkaar staan. Nummer 2 t/m 9 staan slechts op 4 punten van mekaar af...Gargzdas staat ook maar met 4 punten aan de leiding.

Wel een klein deukje in de TS en een serieuze deuk in de bankrekening opgelopen vannacht. De 24-jarige Litouwer Norgéla werd gepresenteerd. Deze RB heeft een prestatie van 70 (toekomstig 72) en heeft slechts 6% agressie. Ook de net 26-jarige Japanner Saneyoshi werd gepresenteerd. Zijn individuele prestatie is 71 (72 in de toekomst) en heeft ook maar een agressie van 17%.

Resultaat: 2 grote aanwinsten, maar TS staat nu op 89% en bankrekening staat 15M lager ;)
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag wel weer de puntjes meegepakt tegen Progresul Berceni. We waren toch wel een stukje sterker en wonnen zo op eigen veld met 2-1.

Donderdag krijgen we de kans om door te steken naar de tweede plaats. Geen grote kans echter, want we moeten aantreden op het veld van de nummer 2; fc bruges. Hij heeft geen enkele geschorste en ook maar 1 blessure, dus het wordt serieus moeilijk om hem voorbij te steken. Wat hij wel heeft, is dat hij nog actief is in de beker, dus misschien dat dit een openingetje biedt....
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Prince88 wrote:Vandaag wel weer de puntjes meegepakt tegen Progresul Berceni. We waren toch wel een stukje sterker en wonnen zo op eigen veld met 2-1.

Donderdag krijgen we de kans om door te steken naar de tweede plaats. Geen grote kans echter, want we moeten aantreden op het veld van de nummer 2; fc bruges. Hij heeft geen enkele geschorste en ook maar 1 blessure, dus het wordt serieus moeilijk om hem voorbij te steken. Wat hij wel heeft, is dat hij nog actief is in de beker, dus misschien dat dit een openingetje biedt....
Het zit je niet echt mee deze competitie. Alweer pech met gelijke lr en dan verliezen. Je had intussen al op promotie gestaan als het muntje iedere keer goed gevallen was ipv nu juist iedere keer verkeerd......
En dan ook nog eens al die blessures :roll:
Volgend seizoen dan maar promotie? Of zal het toch......? :)
Prince88

Post by Prince88 »

Ron Jeremy wrote:Het zit je niet echt mee deze competitie. Alweer pech met gelijke lr en dan verliezen. Je had intussen al op promotie gestaan als het muntje iedere keer goed gevallen was ipv nu juist iedere keer verkeerd......
En dan ook nog eens al die blessures :roll:
Volgend seizoen dan maar promotie? Of zal het toch......? :)
Ik geef nooit op!! Ik ga m'n eigen motto natuurlijk niet ondermijnen zeker :P
Maar het zit me inderdaad niet mee, wordt er echt zot van. Heb al zeker 8 punten verloren doordat ik beter was, maar niet won (gecorrigeerd voor dat ik slechter was en gelijkspeel). Nu toch weer een nette 142 op zijn veld, gelijk aan hem, maar dan toch weer verliezen. Ook maar 3 gele kaarten gepakt in de wedstrijd, maar valt dan natuurlijk juist op m'n LB, die nu geschorst is, terwijl m'n B-LB geblesseerd is en ik er maar 2 heb... Totale onzin!!!

En die blessures ja!! Allerbarstends!! Net om 10u weer m'n B-CF voor 10 dagen in de lappenmand. De 3e met 10 dagen in een week tijd. Nu nog 5 blessures, met onder andere nog 2 van 9 en 10 dagen dus...

Okee, nu even uitgeraasd. Het programma is niet makkelijk, maar ze zullen nog niet zo gemakkelijk van me af zijn. Om een seizoentje in A te spelen zou toch wel machtig mooi zijn. Alhoewel volgend seizoen met misschien Achilles en Ebaiba in B.3 is natuurlijk ook leuk :wink:
el stino

Post by el stino »

weeral malchance voor Fresh :(
Prince88

Post by Prince88 »

Inderdaad :(

Ondanks het niet kunnen opstellen van een LB toch nog 135 linieratings kunnen halen met 60% agressie, tegenstander maar 131...resultaat; hoe kan het ook anders: 0-0

Als het zo doorgaat moet ik straks nog gaan uitkijken ook, dat ik niet in de top 5 ga eindigen... Ik wordt hier echt serieus moe van...
Prince88

Post by Prince88 »

Vanochtend dan eindelijk weer eens fatsoenlijk gewonnen tegen the skunks :P
Minpuntje van deze morgen was het trainingsrapport: A-CM voor 10 dagen uit :?

Morgen mogen we thuis FC Cosi Fan Tutte ontvangen. We staan er redelijk goed voor. Door blessures missen we 2 A-spelers, maar geen geschorsten ivm het B-team dat speelde vanochtend. Geen gemakkelijke wedstrijd, maar winst moet mogelijk zijn.

Ook opvallend was dat newcastle praha (ik ontvang hem vrijdag thuis) eindelijk op volle oorlogssterkte is; dat wil zeggen, hij heeft zijn teamspirit op 100 gekregen, of toch dichtbij 100. Hij zette vandaag een 148'er neer thuis, dus ik ben benieuwd hoe hij vrijdag is...
Prince88

Post by Prince88 »

Na hard werken en enorm veel pech, staan we eindelijk weer op een plek waar we verdienen te staan! Sinds deze ochtend staan we weer 2e en laten we hopen dat we hier aan het einde van de rit nog steeds (of weer) staan; of een plaatsje hoger natuurlijk :)

Content met de wedstrijd. Gister kon het A-team gespaard worden, waardoor we vandaag enkel 2 A-spelers misten door blessures. Dat betaalde zich ook uit in de ratings. Maar liefst 143 aan linieratings op een dinsdag en met 95% agressie 8)

De kalender liegt er alleen niet om. Donderdag dient Lion Team zich aan. Wij mogen op hun veld aantreden. Zeker geen makkie, onder andere door het gemis van enkele belangrijke spelers, waaronder -12 BP op de CM positie. Om vervolgens ook nog eens vrijdag thuis te spelen tegen Newcastle Praha en als toetje nog de uitwedstrijd bij sigma olomouc :P
Prince88

Post by Prince88 »

Heerlijke 0-1 uitoverwinning bij het sterke Lion Team :D

We hoopten hier natuurlijk wel op, maar ik had het eigenlijk niet gedacht. Ondanks het opstellen van de C-CM, wat ons maar liefst 12 bp-punten kostte, konden we er toch nog een lekkere 142 aan linieratings neerzetten. In het Ras Tafari Stadion kon de LF van Lion Team de druk niet aan en maakt een grove fout in de 72' minuut, waardoor hij er met rood afmocht. Hierdoor haalden ze maar 140 aan linieratings, waardoor ik er met de winst vandoor mocht gaan :)

Het waren wel interessante wedstrijden vandaag. Leider Gargzdas verloor punten op het veld van Newcastle Praha (mijn tegenstander van morgen). Ratings daar waren ook maar liefst 146 tegen 142. De derde in de stand, FC Cosi Fan Tutte, behaalde een mooie thuisoverwinning met ratings van 145. Morgen dus interessante wedstrijden:

Fresh - Newcastle Praha
FC Gargzdas - FC Cosí fan tutte

Als ik mijn wedstrijd kan winnen, loop ik of in op de nummer 1 of uit op de nummer 3. Kanttekening hierbij is dat ik volgende week vrijdag nog thuis mag spelen tegen Gargzdas. Laten we hopen dat we de 'pechperiode' achter ons hebben gelaten.

Ik heb zin in de ontknoping :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”