hij veel werk met zijn job, familie en heeft de motivatie verloren om dit alles te blijven combineren.EbaIba wrote:Waarom stopt Celtic???

Moderator: Moderator
Kga men best doen manel stino wrote:en hij probeert me weer te ontlopencantagallina wrote: Het wordt wel moeilijk om terug in C9 te geraken. Wnt dan moet ik 11e eindigen. Maar we zien wel.
Het zit je niet echt mee deze competitie. Alweer pech met gelijke lr en dan verliezen. Je had intussen al op promotie gestaan als het muntje iedere keer goed gevallen was ipv nu juist iedere keer verkeerd......Prince88 wrote:Vandaag wel weer de puntjes meegepakt tegen Progresul Berceni. We waren toch wel een stukje sterker en wonnen zo op eigen veld met 2-1.
Donderdag krijgen we de kans om door te steken naar de tweede plaats. Geen grote kans echter, want we moeten aantreden op het veld van de nummer 2; fc bruges. Hij heeft geen enkele geschorste en ook maar 1 blessure, dus het wordt serieus moeilijk om hem voorbij te steken. Wat hij wel heeft, is dat hij nog actief is in de beker, dus misschien dat dit een openingetje biedt....
Ik geef nooit op!! Ik ga m'n eigen motto natuurlijk niet ondermijnen zekerRon Jeremy wrote:Het zit je niet echt mee deze competitie. Alweer pech met gelijke lr en dan verliezen. Je had intussen al op promotie gestaan als het muntje iedere keer goed gevallen was ipv nu juist iedere keer verkeerd......
En dan ook nog eens al die blessures![]()
Volgend seizoen dan maar promotie? Of zal het toch......?