tegen 141 en toch, jawel, een gelijkspel
Divisie A
Moderator: Moderator
-
Dilibangeda
- Member of the Soccer Project Association
Idd. Wat een kloterij om zo het seizoen te beginnen. 9 % is toch een serieus pak meer.Dilibangeda wrote:omfgel stino wrote:150 ratings van S.A.T![]()
tegen 141 en toch, jawel, een gelijkspel![]()
zo hard genaait!!
En winnen is eigenlijk wel belangrijk om mijn TS sneller optimaal te krijgen.
Spijtig geval, vooral omdat dit mijn seizoen moet worden.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
div a dit seizoen;9 tsjechen,2 slovaken,3 roemenen,een belg en een brit.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
-
Dilibangeda
daar waren ze de brit vergetenDilibangeda wrote:zie vorige paginabrever wrote:div a dit seizoen;9 tsjechen,2 slovaken,3 roemenen,een belg en een brit.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Eerste overwinning beet. 2-0 overwinning tegen Bunicii. Wel zonder al te veel glans.
Wel een serieuze fitheidsdaling bij enkele spelers. Ik vrees dus voor de wedstrijd tegen Bystrec. Waarschijnlijk wordt dat weer een gelijkspel.
Mijn ploeg draait momenteel vierkant
.
Wel een serieuze fitheidsdaling bij enkele spelers. Ik vrees dus voor de wedstrijd tegen Bystrec. Waarschijnlijk wordt dat weer een gelijkspel.
Mijn ploeg draait momenteel vierkant
Manager van S.A.T
-
el stino
zal ik ff overnemen als er topploegen aankomen?jokke wrote:Eerste overwinning beet. 2-0 overwinning tegen Bunicii. Wel zonder al te veel glans.
Mijn ploeg draait momenteel vierkant.
momenteel gaat het goed. beetje pech gehad met de random anders sta je gewoon bovenaan
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Wie weet, vrijdag is het tegen FrrFrr.el stino wrote:zal ik ff overnemen als er topploegen aankomen?jokke wrote:Eerste overwinning beet. 2-0 overwinning tegen Bunicii. Wel zonder al te veel glans.
Mijn ploeg draait momenteel vierkant.
![]()
momenteel gaat het goed. beetje pech gehad met de random anders sta je gewoon bovenaan
Tja die 1-2 winst heeft het goed gemaakt. Hopelijk draaien we deze week op volle toeren. Ik moet 4 punten goed maken, dat is zeker geen gemakkelijke klus.
Manager van S.A.T
Niet vooruit lopen op de zaken. eerst nog een zware verplaatsing naar Fc Sosna pod Jahodnou. Rekening houdende met het feit dat ik de match er na tegen FrrFrr moet spelen wordt dit nogal puzzelen om bij beide wedstrijden proberen om te zetten in een zege.el stino wrote:S.A.T is aan het terugkomen![]()
hopelijk volgt er al een klein bekroning vrijdag tegen FrrFrr
Manager van S.A.T
-
Dilibangeda