el stino wrote:150 ratings van S.A.T
tegen 141 en toch, jawel, een gelijkspel
omfg
zo hard genaait!!
Idd. Wat een kloterij om zo het seizoen te beginnen. 9 % is toch een serieus pak meer.
En winnen is eigenlijk wel belangrijk om mijn TS sneller optimaal te krijgen.
Spijtig geval, vooral omdat dit mijn seizoen moet worden.
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Eerste overwinning beet. 2-0 overwinning tegen Bunicii. Wel zonder al te veel glans.
Wel een serieuze fitheidsdaling bij enkele spelers. Ik vrees dus voor de wedstrijd tegen Bystrec. Waarschijnlijk wordt dat weer een gelijkspel.
Mijn ploeg draait momenteel vierkant .
jokke wrote:Eerste overwinning beet. 2-0 overwinning tegen Bunicii. Wel zonder al te veel glans.
Wel een serieuze fitheidsdaling bij enkele spelers. Ik vrees dus voor de wedstrijd tegen Bystrec. Waarschijnlijk wordt dat weer een gelijkspel.
zal ik ff overnemen als er topploegen aankomen?
momenteel gaat het goed. beetje pech gehad met de random anders sta je gewoon bovenaan
jokke wrote:Eerste overwinning beet. 2-0 overwinning tegen Bunicii. Wel zonder al te veel glans.
zal ik ff overnemen als er topploegen aankomen?
momenteel gaat het goed. beetje pech gehad met de random anders sta je gewoon bovenaan
Wie weet, vrijdag is het tegen FrrFrr.
Tja die 1-2 winst heeft het goed gemaakt. Hopelijk draaien we deze week op volle toeren. Ik moet 4 punten goed maken, dat is zeker geen gemakkelijke klus.
el stino wrote:S.A.T is aan het terugkomen
hopelijk volgt er al een klein bekroning vrijdag tegen FrrFrr
Niet vooruit lopen op de zaken. eerst nog een zware verplaatsing naar Fc Sosna pod Jahodnou. Rekening houdende met het feit dat ik de match er na tegen FrrFrr moet spelen wordt dit nogal puzzelen om bij beide wedstrijden proberen om te zetten in een zege.