Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by Ron Jeremy »

Zonde. 1-2 verloren en terecht ook. Ik speelde over de schreef (10% meer) en thuis en Juvenardus kreeg rood. Ondanks dat nog steeds 1% minder. Het zou ook teveel van het goede geweest zijn, als ik er ook nog een gelijkspel had uitgesleept.

Metal geeft er idd de brui aan, dus morgen en donderdag nog even serieus en daarna snel mijn team op orde brengen. Eens kijken wat de TL doet :)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Zoals al aangekondigd in mijn persbericht: na dit seizoen ga ik voor plek 15 in A. Met dit team kan ik het nog wel 3 seizoenen rekken, maar dat zal alleen om plek 6 t/m 10 zijn en ik speel liever om de knikkers. Tegen SAT wil ik nog 3 punten halen, maar dinsdag mogen Wikke en donderdag Bunicii gewoon van mij winnen, al krijgen ze het niet helemaal cadeau (twee sympathieke managers dus het is ze gegund :) ).

Volgend seizoen heb ik de volgende doelen voor ogen:

1. De Champions League
2. De SP-Cup (na een afwezigheid van 10 seizoenen :mrgreen: )
3. Heel veel VrB's winnen
4. Jeugd inpassen (kunnen ze alvast wennen in A :mrgreen: ) Ik hoop alleen niet dat ik iets te enthousiast word, want de TS mag niet onder de 90% komen.
5. 15e worden om B.3 te mijden. Ik wil sowieso eens tegen andere ploegen spelen, maar natuurlijk telt ook mee dat B.3 vele malen sterker is dan de gemiddelde teams in B.1 en B.2
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Ron Jeremy wrote:Zoals al aangekondigd in mijn persbericht: na dit seizoen ga ik voor plek 15 in A. Met dit team kan ik het nog wel 3 seizoenen rekken, maar dat zal alleen om plek 6 t/m 10 zijn en ik speel liever om de knikkers. Tegen SAT wil ik nog 3 punten halen, maar dinsdag mogen Wikke en donderdag Bunicii gewoon van mij winnen, al krijgen ze het niet helemaal cadeau (twee sympathieke managers dus het is ze gegund :) ).

Volgend seizoen heb ik de volgende doelen voor ogen:

1. De Champions League
2. De SP-Cup (na een afwezigheid van 10 seizoenen :mrgreen: )
3. Heel veel VrB's winnen
4. Jeugd inpassen (kunnen ze alvast wennen in A :mrgreen: ) Ik hoop alleen niet dat ik iets te enthousiast word, want de TS mag niet onder de 90% komen.
5. 15e worden om B.3 te mijden. Ik wil sowieso eens tegen andere ploegen spelen, maar natuurlijk telt ook mee dat B.3 vele malen sterker is dan de gemiddelde teams in B.1 en B.2
Ik doe met je mee, denk ik. (hoewel ik nog steeds niet veilig sta door mr Bungle)
't Is leuk om in A te geraken, maar er spelen is eerder vervelend.

Volgend seizoen een champions league winnen, wordt moeiliijk. Er is alleen een voorronde :wink: .
Ik hou mijn 29-jarigen nog tot ik uit de beker lig, ik bedoel, hem gewonnen heb :lol: .
Dan gaan we aan een nieuwe generatie werken voor de B.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Raffin

Post by Raffin »

ik begrijp jullie

Heb 7 à 8 seizoenen in A kunnen vertoeven en ik vond ze ook niet zo leuk.. :wink:
Prince88

Post by Prince88 »

Een 154'er van Bunicutzu vanmorgen en dan nog gelijkspelen... hoe verzin je het.
Prince88, proud manager of Fresh
schuit
Assistant Manager

Post by schuit »

Prince88 wrote:Een 154'er van Bunicutzu vanmorgen en dan nog gelijkspelen... hoe verzin je het.
Ik zat er ook al naar te kijken ja, wat een ratings :shock: En als je daar dan ook nog eens mee gelijkspeelt, dan zou ik er al helemaal geen zin meer in hebben.. Helemaal niet omdat het al de zoveelste keer voor hem is dit seizoen.
Team: 2bad4u
Divisie D.11
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik durf ook niets meer te zeggen over de random :oops:

Pechvogel van het seizoen. Het zou dubbel en dwars verdiend zijn als hij de sp-cup wint, maar gezien de huidige situatie zou ik zelfs bibberen tegen een H-er als ik hem was.......
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ik mag hier weer eens posten, als actief deelnemer :-)

Wat een ratings gelijk op de eerste competitiedag, Ook nog in ogenschowu nemen dat iedereen de TS daling heeft gehad.
Zelf ben ik tevreden met de 3 punten.

We gaan kijken waar en of het schip gaat stranden.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Ik mik op vrijdag om de eerste punten te pakken :wink:
Nog geen punten, maar da's helemaal niet erg.
Eigelijk is het best relax managen zo. Hier kan ik wel aan gewend geraken.
Er moeten eerst minstens 2 spelers verkocht geraken, zodat ik weer onder de 35 zit, en dan kan het speuren weer beginnen.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Same here.
Ik krijg het plezier weer terug. TL afstruinen (al moet ik tot zaterdag wachten om echt actief te worden), alle sims spelen met vrb's die er toe doen, duo cup, Nederlands Kampioenschap enz enz. En voor de lol ook nog sp cup spelen.
De liga interesseert mij geen fluit meer en misschien kom ik pas terug in A als ik meer dan een miljard heb :lol:

Misschien dat ik er voor ga om squadra voor te blijven en zodoende andere tegenstanders te krijgen, maar dat is dan ook het enige.....
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Geld is niet alles. Ik heb maar heel even 27M in kas gehad, en niks tekort gekomen.
Wel zorgen dat er publiek blijft komen, anders kan ik niks nieuws kopen.

Enne, je kan B.3 nu wel ontlopen, maar 10 seizoenen geleden was de B.1 de zware reeks.
(vraag maar aan Isis :lol: ) Tegen de tijd dat je je miljard hebt, kan het wel gekeerd zijn.
Dan heb je het alsnog zitten :wink: .

Maar ik zou liefst om de 3 matchen toch eens een puntje meepikken.
't Schijnt dat de achterban anders snel achteruit gaat.
En op Nopp, thuis tegen Bunicii en op Hori valt niet veel te rapen. Dan maar vrijdag.

btw, de zoeloe's gaan het goed doen. De punten thuishouden tegen Juvenardus, mooi!
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Toch jammer dat het tegen Bunicii, al niet eens geprobeerd wordt.
Wie weet was er een puntje te sprokkelen.

Zelf ga ik van eigen kracht uit, heb ook niets gedaan met een mailtje dat er een zwakke opstelling zou worden opgesteld.
Ik begrijp best dat er andere prioriteiten liggen, zoals transfers en Vrb. Maar vind het jammer dat ik en ook Bunicii e.d. geen echte tegenstand krijgen van managers die het laten lopen, de competitie zou er een stuk eerlijker van worden.

Ach, ik weet weer dat ik de A zit, zo was het 15 seizoenen geleden al, en zo zal het altijd blijven.
De tevredenheid van je fans daalt enorm hard en er komen veel minder toeschouwers en dat kost je dus enorm veel geld.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
kvk dries

Post by kvk dries »

Wikke wrote:Geld is niet alles. Ik heb maar heel even 27M in kas gehad, en niks tekort gekomen.
Wel zorgen dat er publiek blijft komen, anders kan ik niks nieuws kopen.

Enne, je kan B.3 nu wel ontlopen, maar 10 seizoenen geleden was de B.1 de zware reeks.
(vraag maar aan Isis :lol: ) Tegen de tijd dat je je miljard hebt, kan het wel gekeerd zijn.
Dan heb je het alsnog zitten :wink: .

Maar ik zou liefst om de 3 matchen toch eens een puntje meepikken.
En op Nopp, thuis tegen Bunicii en op Hori valt niet veel te rapen. Dan maar vrijdag.

btw, de zoeloe's gaan het goed doen. De punten thuishouden tegen Juvenardus, mooi!
de pech wil dat ik toen in B.1 zat en als ik terug zou promoveren een paar keer als m'n team er helemaal staat ik in B.3 zou komen :P
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik wilde toch nog even reageren op de posts van Wikke en Noppp, want veel zal ik hier niet meer posten.

1.
Ik wil voornamelijk geen laatste eindigen, omdat ik anders weer in mijn zelfde speelschema terecht zou komen. Niet zozeer om B.3, omdat ik hierna misschien nog wel 1 of 2 keer degradeer. Ik vind het gewoon leuker om andere tegenstanders te krijgen. Sommigen ben ik al 3x of zelfs meer tegengekomen (en dat in 17 seizoenen). Ik wil tegen andere tegenstanders spelen.

2.
Ik neem aan dat het verwijt van het mailtje over mij ging. Het klopt dat ik Bunicii een mailtje heb gestuurd dat ik niet in mijn sterkste opstelling zou spelen. Aan de andere kant zou het competitievervalsing zijn om het niet te doen. Iedereen speelt met zijn B-team tegen mij en dan zou hij met zijn A-team aan moeten treden. Dat leek mij in ieder geval niet fair. [Edit: op het moment had ik nog een volle ts, terwijl de rest eventueel mag profiteren van een lagere ts. Als ik trouwens onsportief wil zijn dan stel ik in een thuiswedstrijd nu mijn A-team op!].

Ik begrijp dat iedereen een spannende competitie wil, maar in iedere competitie zijn er ploegen die naar beneden gaan of stoppen. Ik vind het oneerlijker om je team halverwege opeens een sp-team te laten worden. Sommigen hebben daar flink voordeel van gehad. Ik heb (net als squadra bijvoorbeeld) besloten dat dit seizoen eigenlijk niet meer belangrijk is en laat het voor wat het is. Ik kan nog 5 jaar voor plek 7 spelen, maar dan ben ik mijn budget kwijt en is mijn team kapot. Dan heb ik en geen prijs en ik speel 5 seizoenen zonder plezier. Je kan maar moeilijk met cups meedoen, de sp-beker is een zware last en als je een keer een leuke speler wilt kopen, ben je verplicht om dat wel op het goede moment te doen. Een mindere ts kan je vaak al de das om doen. Ik heb geen superteam en ben vaak afhankelijk van de random met al die wedstrijden die met minder dan 2% linieratings wordt beslist.

Ik speel nu heerlijk iedere sim, kan kopen wat ik wil en doe met allerlei (forum)cupjes mee. Ik vind het goed zo :wink:
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Dat van niet proberen is ook aan mij gericht, hoor. :wink:
Ik kies de matchen uit waar iets te rapen valt.
Als ik alles geef in de liga, en heel mijn programma ervoor aanpas, zal ik het toch ook niet halen.
En dat laten schieten valt nogal mee tot hier toe:

Tegen Nopp's 149 op de eerste speeldag: geen kans, mijn hoogste thuisrating is 148, en dat was thuis en met volle TS.
De dag erna Bunicii, hij 145. Misschien had er een punt uitgepuurd kunnen worden, maar de CL-match tegen RJ maandag leek me belangrijker.
Donderdag Horiaciles heb ik het geprobeerd door zwaar over de agressie te gaan, en 't heeft niet gewerkt.
Vrijdag gewonnen.

Vandaag gelijk, terwijl ik beter was :lol: .

Tk laat dus matchen schieten, maar wie te pakken is, gaat over de knie. Dat zullen er echter niet teveel zijn.
In de andere matchen mag de volgende generatie wat experimenteren.
Maar wie geen rekening met me houdt, zal op een morgen gefrustreerd wakker worden :twisted: .
Best plezant, het klootzakje uithangen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”