Metal geeft er idd de brui aan, dus morgen en donderdag nog even serieus en daarna snel mijn team op orde brengen. Eens kijken wat de TL doet

Moderator: Moderator
Ik doe met je mee, denk ik. (hoewel ik nog steeds niet veilig sta door mr Bungle)Ron Jeremy wrote:Zoals al aangekondigd in mijn persbericht: na dit seizoen ga ik voor plek 15 in A. Met dit team kan ik het nog wel 3 seizoenen rekken, maar dat zal alleen om plek 6 t/m 10 zijn en ik speel liever om de knikkers. Tegen SAT wil ik nog 3 punten halen, maar dinsdag mogen Wikke en donderdag Bunicii gewoon van mij winnen, al krijgen ze het niet helemaal cadeau (twee sympathieke managers dus het is ze gegund).
Volgend seizoen heb ik de volgende doelen voor ogen:
1. De Champions League
2. De SP-Cup (na een afwezigheid van 10 seizoenen)
3. Heel veel VrB's winnen
4. Jeugd inpassen (kunnen ze alvast wennen in A) Ik hoop alleen niet dat ik iets te enthousiast word, want de TS mag niet onder de 90% komen.
5. 15e worden om B.3 te mijden. Ik wil sowieso eens tegen andere ploegen spelen, maar natuurlijk telt ook mee dat B.3 vele malen sterker is dan de gemiddelde teams in B.1 en B.2
Ik zat er ook al naar te kijken ja, wat een ratingsPrince88 wrote:Een 154'er van Bunicutzu vanmorgen en dan nog gelijkspelen... hoe verzin je het.
De tevredenheid van je fans daalt enorm hard en er komen veel minder toeschouwers en dat kost je dus enorm veel geld.'t Schijnt dat de achterban anders snel achteruit gaat.
de pech wil dat ik toen in B.1 zat en als ik terug zou promoveren een paar keer als m'n team er helemaal staat ik in B.3 zou komenWikke wrote:Geld is niet alles. Ik heb maar heel even 27M in kas gehad, en niks tekort gekomen.
Wel zorgen dat er publiek blijft komen, anders kan ik niks nieuws kopen.
Enne, je kan B.3 nu wel ontlopen, maar 10 seizoenen geleden was de B.1 de zware reeks.
(vraag maar aan Isis) Tegen de tijd dat je je miljard hebt, kan het wel gekeerd zijn.
Dan heb je het alsnog zitten.
Maar ik zou liefst om de 3 matchen toch eens een puntje meepikken.
't Schijnt dat de achterban anders snel achteruit gaat.
En op Nopp, thuis tegen Bunicii en op Hori valt niet veel te rapen. Dan maar vrijdag.
btw, de zoeloe's gaan het goed doen. De punten thuishouden tegen Juvenardus, mooi!