Over en uit. Heb ze totaal onderschat. Vorige ronde waren ze niet sterk en hun beste speler was maar 89%, komt ie ineens aanzetten met 144 linieratings
Beker
Moderator: Moderator
-
buffalo_rulez
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
die linieratings zijn echt iets vaag, denk dat het record bij mij zelf door mijn B-team gezet is, terwijl de perstatie daar gemiddeld 2bp lager ligt dan A-teamjona wrote:De Vlammers 2 - 1 Heracles
Over en uit. Heb ze totaal onderschat. Vorige ronde waren ze niet sterk en hun beste speler was maar 89%, komt ie ineens aanzetten met 144 linieratings
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Gantoise since Season 2
-
Badbuffalo
Ik ben er ook nog bij, wordt zaterdag zware dobber om nogmaals laatste week te halen weliswaar. But we'll try 
Schrijf Nike I FC al maar op. Zijn team is sowiezo beter, hij speelt thuis, en ik mis 6 A-spelers door schorsing of blessure.breakdown wrote:Bizone TM - Widlaks
Nike Itegem - K&R
Wedstrijden om naar uit te kijken
Ik ga eens denken of ik moeite ga doen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
buffalo_rulez
Wikke wrote:Schrijf Nike I FC al maar op. Zijn team is sowiezo beter, hij speelt thuis, en ik mis 6 A-spelers door schorsing of blessure.breakdown wrote:Bizone TM - Widlaks
Nike Itegem - K&R
Wedstrijden om naar uit te kijken
Ik ga eens denken of ik moeite ga doen.
das kut, maarja, schorsing hoort erbij, had ook een speeldag eens 4/5 A-spelers moeten missen, gelukkig was mijn tegenstander dan niet echt goed
Al bij al zal je prestatieverlies wel meevallen, enkel je GK is wel lullig
nuja, je kan bvb ook nog trachten enkele spelers te kopen
Gantoise since Season 2
Gantoise since Season 2
-
roelie3417
- Team President
Nja,het is niet de eerste keer dat ik een 144 neerzet hoorjona wrote:De Vlammers 2 - 1 Heracles
En de vorige rondes heb ik telkens met een B/C team afgewerkt omdat de tegenstanders dat toelieten
Het enige nadeel is dat er een paar spelers onlangs 29 geworden zijn en de opvolgers iets minder presteren,doordat we nog in de beker zitten zijn de transfers wat stilgevallen maar na ons(eerste 'echte')bekeravontuur gaan we direct verder op zoek
-
buffalo_rulez
Gantoise 1 - 2 Stars FC
We liggen uit de beker. Spijtig, maar twas te verwachten
Op volle kracht hadden we hem zeker aangekunnen, maar de transfers van de afgelopen week hebben onze teamspirit naar een laag niveau gebracht + de fitheid van enkele spelers was ook pauper
achja, onze doelstelling was ronde 9 halen, we zijn uiteindelijk in ronde 10 geëindigd.
Over de hele lijn een vrij teleurstellende bekercampagne. 9 bekermatchen gespeeld, waarvan maar 3 thuis denk ik... Als ik winst overhoud aan deze campagne zal het al een mirakel zijn, aangezien ik na de 1e 6 speeldagen een verlies had van ongeveer 1 MIL... (allemaal uitmatchen)
We liggen uit de beker. Spijtig, maar twas te verwachten
Op volle kracht hadden we hem zeker aangekunnen, maar de transfers van de afgelopen week hebben onze teamspirit naar een laag niveau gebracht + de fitheid van enkele spelers was ook pauper
Over de hele lijn een vrij teleurstellende bekercampagne. 9 bekermatchen gespeeld, waarvan maar 3 thuis denk ik... Als ik winst overhoud aan deze campagne zal het al een mirakel zijn, aangezien ik na de 1e 6 speeldagen een verlies had van ongeveer 1 MIL... (allemaal uitmatchen)
Gantoise since Season 2
Gantoise since Season 2
-
Badbuffalo
Wij liggen er ook uit. Verplaatsing tegen ploeg die 30% agressiever kon spelen, en dat met verminderde TS. 2-1 verlies na 2% minder te zijn geweest. Thuismatch had er anders uitgezien?
-
roelie3417
- Team President
Wij doen er nog een rondje bij
Volgende wedstrijd tegen Stars FC,3 spelers geschorst en 2 in de ziekenboeg(en niet van de minste)we zullen zien...
Volgende wedstrijd tegen Stars FC,3 spelers geschorst en 2 in de ziekenboeg(en niet van de minste)we zullen zien...
-
buffalo_rulez
dat was mijn tegenstander vorige speeldag... Opzich een haalbare kaart denk ik, hijs 1 van de zwakkere teams die nog overblijven denk ikroelie3417 wrote:Wij doen er nog een rondje bij![]()
Gantoise since Season 2
Gantoise since Season 2
-
roelie3417
- Team President
Gisteren gewonnen met 3-2 van Stars FC (L 144-138)
Vandaag 1-0 winst tegen 1.FC Zlín (L 132-126) met een sterk gehavende ploeg en 45% Agr
Morgen mogen we aantreden (uit) tegen FC Strakapůd,de scheids is zeker in zijn voordeel en wederom met een niet al te fitte ploeg vrees ik dat ons bekeravontuur hier zal eindigen,of Lord Random moet wel erg aan onze kant staan
Had ik geweten dat ik zolang zou meedraaien ik had wat meer data geblokkeerd,maar met een pak spelers die 29j zijn is het wel moeilijk om die laatste week te spelen.
Ik heb gewoon veel geluk gehad met de loting
Vandaag 1-0 winst tegen 1.FC Zlín (L 132-126) met een sterk gehavende ploeg en 45% Agr
Morgen mogen we aantreden (uit) tegen FC Strakapůd,de scheids is zeker in zijn voordeel en wederom met een niet al te fitte ploeg vrees ik dat ons bekeravontuur hier zal eindigen,of Lord Random moet wel erg aan onze kant staan
Had ik geweten dat ik zolang zou meedraaien ik had wat meer data geblokkeerd,maar met een pak spelers die 29j zijn is het wel moeilijk om die laatste week te spelen.
Ik heb gewoon veel geluk gehad met de loting
-
Ron Jeremy
De sp cup gaat een Belgisch onderonsje worden
btw een 149-er van Lion Team
-
VdBDominique
- Team President
laten we hopenRon Jeremy wrote:De sp cup gaat een Belgisch onderonsje worden![]()
ik heb ditmaal wel het thuisvoordeel mee, maar scheids tegen
nu zitten we serieus te twijfelen over de agressie
Nike Itegem Football Club (B3)