Over en uit. Heb ze totaal onderschat. Vorige ronde waren ze niet sterk en hun beste speler was maar 89%, komt ie ineens aanzetten met 144 linieratings

Moderator: Moderator
die linieratings zijn echt iets vaag, denk dat het record bij mij zelf door mijn B-team gezet is, terwijl de perstatie daar gemiddeld 2bp lager ligt dan A-teamjona wrote:De Vlammers 2 - 1 Heracles
Over en uit. Heb ze totaal onderschat. Vorige ronde waren ze niet sterk en hun beste speler was maar 89%, komt ie ineens aanzetten met 144 linieratings

Schrijf Nike I FC al maar op. Zijn team is sowiezo beter, hij speelt thuis, en ik mis 6 A-spelers door schorsing of blessure.breakdown wrote:Bizone TM - Widlaks
Nike Itegem - K&R
Wedstrijden om naar uit te kijken

Wikke wrote:Schrijf Nike I FC al maar op. Zijn team is sowiezo beter, hij speelt thuis, en ik mis 6 A-spelers door schorsing of blessure.breakdown wrote:Bizone TM - Widlaks
Nike Itegem - K&R
Wedstrijden om naar uit te kijken
Ik ga eens denken of ik moeite ga doen.

Nja,het is niet de eerste keer dat ik een 144 neerzet hoorjona wrote:De Vlammers 2 - 1 Heracles
 ,zelfs alle opgestelde spelers hadden al een wedstrijd in de benen dus ik kan nog iets beter
 ,zelfs alle opgestelde spelers hadden al een wedstrijd in de benen dus ik kan nog iets beter   

achja, onze doelstelling was ronde 9 halen, we zijn uiteindelijk in ronde 10 geëindigd.
 achja, onze doelstelling was ronde 9 halen, we zijn uiteindelijk in ronde 10 geëindigd. 
 dat was mijn tegenstander vorige speeldag... Opzich een haalbare kaart denk ik, hijs 1 van de zwakkere teams die nog overblijven denk ikroelie3417 wrote:Wij doen er nog een rondje bij
Volgende wedstrijd tegen Stars FC,3 spelers geschorst en 2 in de ziekenboeg(en niet van de minste)we zullen zien...

laten we hopenRon Jeremy wrote:De sp cup gaat een Belgisch onderonsje worden
btw een 149-er van Lion Team