Over en uit. Heb ze totaal onderschat. Vorige ronde waren ze niet sterk en hun beste speler was maar 89%, komt ie ineens aanzetten met 144 linieratings

Moderator: Moderator
die linieratings zijn echt iets vaag, denk dat het record bij mij zelf door mijn B-team gezet is, terwijl de perstatie daar gemiddeld 2bp lager ligt dan A-teamjona wrote:De Vlammers 2 - 1 Heracles
Over en uit. Heb ze totaal onderschat. Vorige ronde waren ze niet sterk en hun beste speler was maar 89%, komt ie ineens aanzetten met 144 linieratings
Schrijf Nike I FC al maar op. Zijn team is sowiezo beter, hij speelt thuis, en ik mis 6 A-spelers door schorsing of blessure.breakdown wrote:Bizone TM - Widlaks
Nike Itegem - K&R
Wedstrijden om naar uit te kijken
Wikke wrote:Schrijf Nike I FC al maar op. Zijn team is sowiezo beter, hij speelt thuis, en ik mis 6 A-spelers door schorsing of blessure.breakdown wrote:Bizone TM - Widlaks
Nike Itegem - K&R
Wedstrijden om naar uit te kijken
Ik ga eens denken of ik moeite ga doen.
Nja,het is niet de eerste keer dat ik een 144 neerzet hoorjona wrote:De Vlammers 2 - 1 Heracles
dat was mijn tegenstander vorige speeldag... Opzich een haalbare kaart denk ik, hijs 1 van de zwakkere teams die nog overblijven denk ikroelie3417 wrote:Wij doen er nog een rondje bij![]()
Volgende wedstrijd tegen Stars FC,3 spelers geschorst en 2 in de ziekenboeg(en niet van de minste)we zullen zien...
laten we hopenRon Jeremy wrote:De sp cup gaat een Belgisch onderonsje worden![]()
btw een 149-er van Lion Team