Amai, dan zult gij wrs snel trug in de F-reeks zitte hè.Bénites wrote:Sorry dat ik hier als F-ploeg reageer op het G-forum, maar ik zit in F.3, en da is ni zo plezant eilijk, ik (F.C. Liverpool) ben same me Legend Of Yon de enigste fatsoenlijke ploeg in die reeks, de rest zijn allemaal FC Teams.![]()
Met als gevolg dat ik in mijn 1ste volledige seizoen al ga promovere naar een E-reeks, en ik heb maar een GK van 63%
Divisie G
Moderator: Moderator
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
-
Maarten123
- Team President
Ik heb het gezien, daar zijn FC Teams te vinden met 7/8 spelers...leuk om altijd te winnen maar volgend seizoen zal wss veel te moeilijk worden voor jou. Ik hoop dat die reeks een beetje aangenamer wordt tegen dat ik er terecht kom. In ieder geval veel succes.Bénites wrote:Sorry dat ik hier als F-ploeg reageer op het G-forum, maar ik zit in F.3, en da is ni zo plezant eilijk, ik (F.C. Liverpool) ben same me Legend Of Yon de enigste fatsoenlijke ploeg in die reeks, de rest zijn allemaal FC Teams.Maarten123 wrote:Bedankt, ik dacht dat als je in een G competitie degradeerde je dan in een andere G competitie terecht kwam...idd door SPMT. De twee ploegen uit F3 die afzakken naar mijn reeks heb ik gevonden. Bedankt voor de hulp!![]()
Met als gevolg dat ik in mijn 1ste volledige seizoen al ga promovere naar een E-reeks, en ik heb maar een GK van 63%
Ja, kweget, maar toch bedankt.Maarten123 wrote:Ik heb het gezien, daar zijn FC Teams te vinden met 7/8 spelers...leuk om altijd te winnen maar volgend seizoen zal wss veel te moeilijk worden voor jou. Ik hoop dat die reeks een beetje aangenamer wordt tegen dat ik er terecht kom. In ieder geval veel succes.
Seizoen 1, 2, 3, 4, 5 en 6: /
Seizoen 7: 1ste in G.9
Seizoen 8: ??? in F.3
Bénites
F.C. Liverpool
Seizoen 7: 1ste in G.9
Seizoen 8: ??? in F.3
Bénites
F.C. Liverpool
-
mysticalguard
- Member of the Soccer Project Association
Inderdaad GK is geen voorwaarde om te zien of je tegenstanders sterk of zwak zijnBénites wrote:Ok, kzal er probere aan te denke.Benjamin wrote:Probeer er het beste van te maken, maar baseer je zeker niet op je Globale Klasse:)
Probeer de linieratings van bij de wedstrijden op te tellen en vergelijk die met die van u en dan weet je beter of je kansen hebt of niet
dus defense + midfield + attack optellen

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Sid Vicious
- Assistant Manager
ik ben ik
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
en zo moet je mij maar accepteren
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
Ook al ik win nu ook telkens met lekkere uitslagen 4-0 5-0 6-0 lekkere uitlsagen he Sid Vicious.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Sid Vicious
- Assistant Manager
idd de betere hebben nog heel wat overschotvincent wrote:Ook al ik win nu ook telkens met lekkere uitslagen 4-0 5-0 6-0 lekkere uitlsagen he Sid Vicious.
ik ben ik
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater