Bénites wrote:Sorry dat ik hier als F-ploeg reageer op het G-forum, maar ik zit in F.3, en da is ni zo plezant eilijk, ik (F.C. Liverpool) ben same me Legend Of Yon de enigste fatsoenlijke ploeg in die reeks, de rest zijn allemaal FC Teams.
Met als gevolg dat ik in mijn 1ste volledige seizoen al ga promovere naar een E-reeks, en ik heb maar een GK van 63%
Amai, dan zult gij wrs snel trug in de F-reeks zitte hè.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Maarten123 wrote:Bedankt, ik dacht dat als je in een G competitie degradeerde je dan in een andere G competitie terecht kwam...idd door SPMT. De twee ploegen uit F3 die afzakken naar mijn reeks heb ik gevonden. Bedankt voor de hulp!
Sorry dat ik hier als F-ploeg reageer op het G-forum, maar ik zit in F.3, en da is ni zo plezant eilijk, ik (F.C. Liverpool) ben same me Legend Of Yon de enigste fatsoenlijke ploeg in die reeks, de rest zijn allemaal FC Teams.
Met als gevolg dat ik in mijn 1ste volledige seizoen al ga promovere naar een E-reeks, en ik heb maar een GK van 63%
Ik heb het gezien, daar zijn FC Teams te vinden met 7/8 spelers...leuk om altijd te winnen maar volgend seizoen zal wss veel te moeilijk worden voor jou. Ik hoop dat die reeks een beetje aangenamer wordt tegen dat ik er terecht kom. In ieder geval veel succes.
Maarten123 wrote:Ik heb het gezien, daar zijn FC Teams te vinden met 7/8 spelers...leuk om altijd te winnen maar volgend seizoen zal wss veel te moeilijk worden voor jou. Ik hoop dat die reeks een beetje aangenamer wordt tegen dat ik er terecht kom. In ieder geval veel succes.
Ja, kweget, maar toch bedankt.
Seizoen 1, 2, 3, 4, 5 en 6: /
Seizoen 7: 1ste in G.9
Seizoen 8: ??? in F.3
the wolfpacs wonnen vandaag met 7-0 tegen del mazz0 ze zijn duidelijk aan het genieten van de laatste speeldagen. Normaal gezien dinsdag kampioen
ik ben ik
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
en zo moet je mij maar accepteren
de laatste wedstrijden nog tegen betere ploege, maar da zal geen enkel probleem vormen.
kzal ze nu al late zien dak volgende seizoen kampioen wordt. (als er geen te sterke F-ploege degradere )
vincent wrote:Ook al ik win nu ook telkens met lekkere uitslagen 4-0 5-0 6-0 lekkere uitlsagen he Sid Vicious.
idd de betere hebben nog heel wat overschot
ik ben ik
Ik ben niet volmaakt
Ik ben niet perfect
maar zo ben ik
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
ik ben wie Ik zijn wil
en zo moet je mij maar accepteren
Ik heb zonet even gekeken in welke F- reeks ik zal uitkomen.
Als ik mij ni vergis in F-59.
Men doelstelling zal wel het behoud worden denk ik.Maar ik maak er het beste van,mits nog een 2-tal versterkingen
Ik ben op weg naar F!!
team; VC E.A. 2002
manager;gunther 2980
seizoen 20; F.59