& hoe ik daaraan kom? Manager -> SPFA -> Statistieken -> Divisies -> rangschikken op Klasse
Divisie E
Moderator: Moderator
Plaats 43.Benjamin wrote:E.78 staat op plaats 43 in die rangschikking
& hoe ik daaraan kom? Manager -> SPFA -> Statistieken -> Divisies -> rangschikken op Klasse
Alhoewel niet zo slecht met die 1000den divisies.
En ik kan daar makkelijk doorheen komen.
Zoek nog eens F.232 op.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
simon_nachtie
- Team Board Member
Ik zal er vol voor gaan tegen SK Neeroeteren!Jongbloed wrote:Poos niet meer gepost... sta in punten gelijk met de nr 2. Alleen iets slechter doelsaldo.
E-75 lijkt mij persoonlijk 1 van de zwaarste E-Divisies... Als je kijkt dat de vorige titelhouders mee doen in de sub-top van de D-divisie...
Afijn, zover is het nog niet... Morgen heerlijk een FC-team op bezoek. Daarna een thuiswedstrijd afwerken tegen Bafkop. Ik hoop dat Roquejuniors zijn sportieve plicht zal doen tegen de nr twee over een paar dagen. En misschien mag ik toch het genoegen smaken om na 2 seizoenen in de D-divisie gaan voetballen.
Over E 75 moet ik je wel gelijk geven. Deze reeks is erg moeilijk. Het komt grotendeels door dat D 25 zo moeilijk is... Als ik SPFA had stond E75 zelfs op de 4de plaats van alle E-reeksen
-
simon_nachtie
- Team Board Member
-
jassie
- Member of the Soccer Project Association
ja,jammer,je had wss. wat ongeluk tegen mij,maar khoop daje toch den 3e plek pakt,en volgend seizoen promoveert of andersT-man wrote:0-1 verlmaar de naaste concurrenten hebben ook niet gewonnen
dus gaan we in pole-position (als 3e) de laatste week in.
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
martinello
- Team Board Member
5 de
Na de overwinning van vannacht is de 5de plaats zeker. Vierde is bijna onmogelijk met 7 punten achterstand.
Al met al kunnen we tevreden zijn.
Ik denk er sterk over om de overige 3 wedstrijden met mijn b-team te spelen, zodat ik in vrB wat sterker voor de dag kan komen
Thomas en Furax, ik hoop dat jullie je handhaven, dat moet wel lukken dacht ik en ik hoop op een felle strijd met jullie volgend jaar
Al met al kunnen we tevreden zijn.
Ik denk er sterk over om de overige 3 wedstrijden met mijn b-team te spelen, zodat ik in vrB wat sterker voor de dag kan komen
Thomas en Furax, ik hoop dat jullie je handhaven, dat moet wel lukken dacht ik en ik hoop op een felle strijd met jullie volgend jaar
Proficiat Simon met je kampioensschap!!
Ik hoop dat ik je kan vergezellen naar de D-divisie. Maar ik heb nog een drietal zware wedstrijden voor de boeg.
Ik ben ook heel blij met mijn overwinning tegen de dragons. Nu nog Liverpool, Savioboys en New-Team verslaan (ik reken 6 uit 9 punten) En dan hoop op een goed resultaat.
Groeten,
Jongbloed
Ik hoop dat ik je kan vergezellen naar de D-divisie. Maar ik heb nog een drietal zware wedstrijden voor de boeg.
Ik ben ook heel blij met mijn overwinning tegen de dragons. Nu nog Liverpool, Savioboys en New-Team verslaan (ik reken 6 uit 9 punten) En dan hoop op een goed resultaat.
Groeten,
Jongbloed
-
thomasnachtergaele
- Team President
dankje martinello , nu nog 3 speeldagen te gaan en 8 punten boven de degradatiestreep. Standard Hijfte (momenteel 10de) komt eerst aan de beurt dan Wondersloffies United (momenteel 12de) en de laatste speeldag moet ik moet ik afreizen naar Ons Vios (momenteel 9de). Ikzelf vind het haalbaar, maar alles kan hé
In het midden van volgend seizoen moet het gebeuren. Dan komt er versterking op de rm en lf (waar veel verwacht word). Nu kan alleen de topschutter mij nog schelen. Het zou mooi zijn moest m'n rf (in het midden van het seizoen beginnen inzetten) nu topscoorder worden
. We zien wel , hopen op veel extra geld voor een versterking (broodnodig !!!) op de cm .
Succes nog martinello en furax
In het midden van volgend seizoen moet het gebeuren. Dan komt er versterking op de rm en lf (waar veel verwacht word). Nu kan alleen de topschutter mij nog schelen. Het zou mooi zijn moest m'n rf (in het midden van het seizoen beginnen inzetten) nu topscoorder worden
Succes nog martinello en furax
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313
We zijn terug !
manager --> rat131313
We zijn terug !
-
loreback
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb de degradatie op 3 speeldagen van het einde al defenitief de laan uitgestuurt.
Hopen dat ik tegen seizoen 14 men hele nieuwe ploeg met BP66+ gevult krijg 
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55