Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Benjamin
Member of the Soccer Project Association

Post by Benjamin »

E.78 staat op plaats 43 in die rangschikking

& hoe ik daaraan kom? Manager -> SPFA -> Statistieken -> Divisies -> rangschikken op Klasse ;)
FC Laguna > Trying to manage it !
vincent

Post by vincent »

Benjamin wrote:E.78 staat op plaats 43 in die rangschikking

& hoe ik daaraan kom? Manager -> SPFA -> Statistieken -> Divisies -> rangschikken op Klasse ;)
Plaats 43. :?
Alhoewel niet zo slecht met die 1000den divisies. :D
En ik kan daar makkelijk doorheen komen. :D
Zoek nog eens F.232 op. :D
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

Jongbloed wrote:Poos niet meer gepost... sta in punten gelijk met de nr 2. Alleen iets slechter doelsaldo.

E-75 lijkt mij persoonlijk 1 van de zwaarste E-Divisies... Als je kijkt dat de vorige titelhouders mee doen in de sub-top van de D-divisie...

Afijn, zover is het nog niet... Morgen heerlijk een FC-team op bezoek. Daarna een thuiswedstrijd afwerken tegen Bafkop. Ik hoop dat Roquejuniors zijn sportieve plicht zal doen tegen de nr twee over een paar dagen. En misschien mag ik toch het genoegen smaken om na 2 seizoenen in de D-divisie gaan voetballen.
Ik zal er vol voor gaan tegen SK Neeroeteren! :o Alleen tegen K.V.K. Holsbeek ben ik er niet vol tegen gegaan. Omdat ik toch wel goed overeenkom met hem, daarom heb ik hem de punten gegund omdat hij aan het strijden is tegen de degradatie. Ik supporter alvast voor je.

Over E 75 moet ik je wel gelijk geven. Deze reeks is erg moeilijk. Het komt grotendeels door dat D 25 zo moeilijk is... Als ik SPFA had stond E75 zelfs op de 4de plaats van alle E-reeksen :shock: en D25 op de 1ste van de D-reeksen :shock:
Roquejuniors
sezoen 12: 3de in E75
sezoen 13: 1ste in E75
sezoen 14: ??ste in D25
BP team: 67.73
bafkop
Team Manager

Post by bafkop »

Niet moeilijk dat we met zoveel ploegen op een zakdoek staan. Die reeks is idd zeer sterk als je de andere E's bekijkt. Ik heb het weeral getroffen dan :?
Merksem Dragon's
Benjamin

Post by Benjamin »

1-0 verloren tegen ne maat van mij , Sporto.. Sta nu nog 3e :)
FC Laguna > Trying to manage it !
T-man

Post by T-man »

1-2 gew :) , wip terug naar plaats 3 maar nr 6 heeft slechts 2p achterstand dus 't zal nog weten worden om op 3 te blijven !!
Team = AC ManU (B2)
Jongbloed
Team Board Member

Post by Jongbloed »

Gewonnen van het FC-team. En tot mijn verbazing hebben mijn naaste concurrenten punten laten liggen bij respectievelijk New-Team en K.V.K Holsbeek. Mijn dank is groot heren.

Morgen volle bak tegen Merksem Dragons. Gaat een mooie pot worden!
T-man

Post by T-man »

0-1 verl :( maar de naaste concurrenten hebben ook niet gewonnen :) dus gaan we in pole-position (als 3e) de laatste week in.
Team = AC ManU (B2)
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

Na 5 sezoenen in E75 te zitten ga ik eindelijk naar D25 :)
Vandaag zijn we officieel kampioen :D 8)
Ik weet wel nog niet of we klaar zijn voor D :oops:
Roquejuniors
sezoen 12: 3de in E75
sezoen 13: 1ste in E75
sezoen 14: ??ste in D25
BP team: 67.73
kvk dries

Post by kvk dries »

ik ben nu ook kampioen :D
nu zalk ik m'n a-team normaal gezien niet ùmeer gebruiken als we belangrijke vrb matchen hebben
jassie

Post by jassie »

T-man wrote:0-1 verl :( maar de naaste concurrenten hebben ook niet gewonnen :) dus gaan we in pole-position (als 3e) de laatste week in.
ja,jammer,je had wss. wat ongeluk tegen mij,maar khoop daje toch den 3e plek pakt,en volgend seizoen promoveert of anders :P ,ik ben denkik al zekr van een 2e plek.
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
martinello
Team Board Member

5 de

Post by martinello »

Na de overwinning van vannacht is de 5de plaats zeker. Vierde is bijna onmogelijk met 7 punten achterstand.

Al met al kunnen we tevreden zijn.

Ik denk er sterk over om de overige 3 wedstrijden met mijn b-team te spelen, zodat ik in vrB wat sterker voor de dag kan komen

Thomas en Furax, ik hoop dat jullie je handhaven, dat moet wel lukken dacht ik en ik hoop op een felle strijd met jullie volgend jaar
Jongbloed
Team Board Member

Post by Jongbloed »

Proficiat Simon met je kampioensschap!!
Ik hoop dat ik je kan vergezellen naar de D-divisie. Maar ik heb nog een drietal zware wedstrijden voor de boeg.
Ik ben ook heel blij met mijn overwinning tegen de dragons. Nu nog Liverpool, Savioboys en New-Team verslaan (ik reken 6 uit 9 punten) En dan hoop op een goed resultaat.

Groeten,

Jongbloed
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

dankje martinello , nu nog 3 speeldagen te gaan en 8 punten boven de degradatiestreep. Standard Hijfte (momenteel 10de) komt eerst aan de beurt dan Wondersloffies United (momenteel 12de) en de laatste speeldag moet ik moet ik afreizen naar Ons Vios (momenteel 9de). Ikzelf vind het haalbaar, maar alles kan hé :wink:

In het midden van volgend seizoen moet het gebeuren. Dan komt er versterking op de rm en lf (waar veel verwacht word). Nu kan alleen de topschutter mij nog schelen. Het zou mooi zijn moest m'n rf (in het midden van het seizoen beginnen inzetten) nu topscoorder worden :wink:. We zien wel , hopen op veel extra geld voor een versterking (broodnodig !!!) op de cm .

Succes nog martinello en furax
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
loreback

Post by loreback »

Ik heb de degradatie op 3 speeldagen van het einde al defenitief de laan uitgestuurt. :D Hopen dat ik tegen seizoen 14 men hele nieuwe ploeg met BP66+ gevult krijg :P

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*

BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”