Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

brever
Member of the Soccer Project Association

Post by brever »

pelsen wrote:
Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop :shock:
Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?
Ik denk dat hij gewoon wil bedoelen,dat sinds VCB stuurloos is,het veel beter gaat met de club :P
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

sljivovica wrote:
MARKLUIJTEN wrote:B2 is een feit, nu nog maar één divisie verwijderd van de absolute top. Nog meer forummers uit B2 hier?
B.2 ! :D

Altijd leuk om er een forummer bij te krijgen.
Ik kijk uit naar de wedstrijden, constante Sliv tegen komeet Mark :wink:
Jij bent zeker een constante speler, nu maar hopen dat ik een stabile komeet ben en pas op de 1e plaats in A tot stlistand kom :lol:

Het wordt zeker een leuk topseizoen met al die professionals.

Leuke woordkeuze trouwens :wink:
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Noppp
Team President

Post by Noppp »

- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.
De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.
Ik denk niet dat ik het nog red, jammer!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Een pijnlijk verlies geleden bij Mindelo, met gelijke stats overigens. Omdat Dales Atheletic een punt heeft afgesnoepd van de koploper staan we 1 punt achter op ze. Wat ons rest is de overige 3 wedstrijden winnen en hopen dat Dales Atheletic nog wat punten laat liggen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Isis

Post by Isis »

Noppp wrote:
- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.
De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.
Je zal en moet het redden! Doe maar een beetje straf je best. Ik wil niet nog een seizoen met noppp zitten he :-P
Raffin

Post by Raffin »

pelsen wrote:
Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop :shock:
Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?
:? ik vind het gewoon zeer frustrerend als toekomstig B1-manager :P
Raffin

Post by Raffin »

Isis wrote:
Noppp wrote:
Je zal en moet het redden! Doe maar een beetje straf je best. Ik wil niet nog een seizoen met noppp zitten he :-P
Ik kom eraan isis Image Image Image
racingboj

Post by racingboj »

sljivovica wrote: Bij ons is dreamteam opgehouden te bestaan, die toch al vanaf het begin meedeed dacht ik. Jammer... Maar gelukkig degradeert ie al.
Jammer, het was zeker geen slechte ploeg, hing constant te bengelen tussen B en C.

Dit wordt een van mijn laatste posts in dit topic, al hoop ik ooit hier terug te zijn en dan met meer ambitie te kunnen spelen dan enkel het behoud veilig te stellen. De reden van mijn uitverkoop was enkel dit, ik was het beu om op mijn absolute grens te spelen, een 8ste, 9de of 10de plek in de divisie en pas op het einde zeker te zijn van behoud, echt niet leuk. Ik heb bewezen dat ik mij kan redden in B, maar meer ook niet.

Verder vind ik het tof dat Unirea Iasi kampioen gaat spelen, vorig jaar er maar net in gebleven, dus sterk gemanaged dit seizoen en natuurlijk GodsheideVV als tweede, waar ik samen mee in C zat, waar hij een ongelooflijke 90/90 neerzette en nu direct na het tweede seizoen (vorig jaar versloeg ik hem zelfs 2 keer:)) in B terug naar de divisie waar hij lang heeft gespeeld, de A. Ook sterk gemanaged.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

sljivovica wrote:Onverwacht bij SOAD gewonnen. Altijd leuk om tegen zo'n ploeg 3 punten bij te schrijven :P
Dat moet ik es bekijken, moet woensdag tegen SOAD voor de beker.
Mss steek ik er iets van op ? :P
Momenteel in C.7
Celtic 85
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

sljivovica wrote:Onverwacht bij SOAD gewonnen. Altijd leuk om tegen zo'n ploeg 3 punten bij te schrijven :P
Daar heb ik niks op aan te merken. Mijn ploeg had blijkbaar een off-day en dus zijn de 3 punten zeker niet gestolen.
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
lobert

Post by lobert »

Haha, ik ga dus naar B1 :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Smoje

Post by Smoje »

lobert wrote:Haha, ik ga dus naar B1 :P
Geluk dat uw team verkocht is , want anders dan nog eens met Raffin erbij , de huidige bekerwinnares , Nopp die misschien(!) gaat moeten blijven , Titanii ..en nog vele anderen (voel u niet uitgesloten , ben hier gewoon aan het brainstormen :wink: ) ging ik mij nog meer beklagen dat ik dit jaar er niet 100% voor gegaan ben (ook al ging het mij misschien niet gelukt zijn).

Mijn huidige plaats is mooi , maar op de andere vlakken (buiten het aantal vrb's die erbij kwamen en het aantal supporters) is het een waar flopseizoen. Bepaalde spelers zijn te oud , maar ik kan ze niet allemaal vervangen , want heb onder meer geleend ... dan jeugd heeft allemaal moraal nul , waardoor als ik ze nu verkoop , ze totaal niet gaan opvallen. Dus te weinig geld naar hun waarde. (het valt mij op dat de meeste beginners niet goed snappen dat moraal nog 6-7% bijlevert , want ze bieden soms liever meer op een speler van 73% (met hoge agressie) , dan een jongeling van 79% en lage agressie. Voor de echte toppers is hij dus te slecht , en een ander deel snapt het nog niet echt , dus die vallen er ook van tussen... enkel (unmaxed) jeugdspelers en absolute topspelers verkopen vlot.

Anyway , dus ook slecht verlopen. Heb nog wel een redelijk lekker team , maar het moest beter en het kon zeker beter. Slecht management dit seizoen. Volgend jaar ga ik er misschien wel wat meer tijd in moeten steken (spelers zoeken en verkopen).
Ghent Semper Fidelis.
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ben ergens wel blij dat ik mogelijk niet promoveer, als ik zie wat Maccbi Natanya allemaal bij elkaar heeft gekocht. Dan kan het weleens een eentonig verhaal worden in de A.
Manager of Nop's Heroes.
lobert

Post by lobert »

Noppp wrote:Ben ergens wel blij dat ik mogelijk niet promoveer, als ik zie wat Maccbi Natanya allemaal bij elkaar heeft gekocht. Dan kan het weleens een eentonig verhaal worden in de A.
Gemiddeld nu al bp 73.. alleen z'n GK is 'zwak' :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Het lijkt een beetje op 'mijn verhaal' in de A, oudere vedettes kopen met hoge beste prestaties die maximaal 2a3 seizoenen mee kunnen.
Ben benieuwd wat dat gaat worden.

En die keeper zal ie nog wel oplossen denk ik, hij informeerde bij mij al naar Malik Rahim (CB met BP 74%).
Manager of Nop's Heroes.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”