Ik denk dat hij gewoon wil bedoelen,dat sinds VCB stuurloos is,het veel beter gaat met de clubpelsen wrote:Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop
Divisie B
Moderator: Moderator
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
MARKLUIJTEN
- Member of the Soccer Project Association
Jij bent zeker een constante speler, nu maar hopen dat ik een stabile komeet ben en pas op de 1e plaats in A tot stlistand komsljivovica wrote:B.2 !MARKLUIJTEN wrote:B2 is een feit, nu nog maar één divisie verwijderd van de absolute top. Nog meer forummers uit B2 hier?![]()
Altijd leuk om er een forummer bij te krijgen.
Ik kijk uit naar de wedstrijden, constante Sliv tegen komeet Mark
Het wordt zeker een leuk topseizoen met al die professionals.
Leuke woordkeuze trouwens
De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.
Ik denk niet dat ik het nog red, jammer!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
gangstakiller
Een pijnlijk verlies geleden bij Mindelo, met gelijke stats overigens. Omdat Dales Atheletic een punt heeft afgesnoepd van de koploper staan we 1 punt achter op ze. Wat ons rest is de overige 3 wedstrijden winnen en hopen dat Dales Atheletic nog wat punten laat liggen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Je zal en moet het redden! Doe maar een beetje straf je best. Ik wil niet nog een seizoen met noppp zitten heNoppp wrote:De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.
-
Raffin
Ik kom eraan isisIsis wrote:Je zal en moet het redden! Doe maar een beetje straf je best. Ik wil niet nog een seizoen met noppp zitten heNoppp wrote:De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.

Jammer, het was zeker geen slechte ploeg, hing constant te bengelen tussen B en C.sljivovica wrote: Bij ons is dreamteam opgehouden te bestaan, die toch al vanaf het begin meedeed dacht ik. Jammer... Maar gelukkig degradeert ie al.
Dit wordt een van mijn laatste posts in dit topic, al hoop ik ooit hier terug te zijn en dan met meer ambitie te kunnen spelen dan enkel het behoud veilig te stellen. De reden van mijn uitverkoop was enkel dit, ik was het beu om op mijn absolute grens te spelen, een 8ste, 9de of 10de plek in de divisie en pas op het einde zeker te zijn van behoud, echt niet leuk. Ik heb bewezen dat ik mij kan redden in B, maar meer ook niet.
Verder vind ik het tof dat Unirea Iasi kampioen gaat spelen, vorig jaar er maar net in gebleven, dus sterk gemanaged dit seizoen en natuurlijk GodsheideVV als tweede, waar ik samen mee in C zat, waar hij een ongelooflijke 90/90 neerzette en nu direct na het tweede seizoen (vorig jaar versloeg ik hem zelfs 2 keer:)) in B terug naar de divisie waar hij lang heeft gespeeld, de A. Ook sterk gemanaged.
Dat moet ik es bekijken, moet woensdag tegen SOAD voor de beker.sljivovica wrote:Onverwacht bij SOAD gewonnen. Altijd leuk om tegen zo'n ploeg 3 punten bij te schrijven![]()
Mss steek ik er iets van op ?
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
bLo0dHuNt3r
-
Smoje
Geluk dat uw team verkocht is , want anders dan nog eens met Raffin erbij , de huidige bekerwinnares , Nopp die misschien(!) gaat moeten blijven , Titanii ..en nog vele anderen (voel u niet uitgesloten , ben hier gewoon aan het brainstormenlobert wrote:Haha, ik ga dus naar B1
Mijn huidige plaats is mooi , maar op de andere vlakken (buiten het aantal vrb's die erbij kwamen en het aantal supporters) is het een waar flopseizoen. Bepaalde spelers zijn te oud , maar ik kan ze niet allemaal vervangen , want heb onder meer geleend ... dan jeugd heeft allemaal moraal nul , waardoor als ik ze nu verkoop , ze totaal niet gaan opvallen. Dus te weinig geld naar hun waarde. (het valt mij op dat de meeste beginners niet goed snappen dat moraal nog 6-7% bijlevert , want ze bieden soms liever meer op een speler van 73% (met hoge agressie) , dan een jongeling van 79% en lage agressie. Voor de echte toppers is hij dus te slecht , en een ander deel snapt het nog niet echt , dus die vallen er ook van tussen... enkel (unmaxed) jeugdspelers en absolute topspelers verkopen vlot.
Anyway , dus ook slecht verlopen. Heb nog wel een redelijk lekker team , maar het moest beter en het kon zeker beter. Slecht management dit seizoen. Volgend jaar ga ik er misschien wel wat meer tijd in moeten steken (spelers zoeken en verkopen).
Ghent Semper Fidelis.
Ben ergens wel blij dat ik mogelijk niet promoveer, als ik zie wat Maccbi Natanya allemaal bij elkaar heeft gekocht. Dan kan het weleens een eentonig verhaal worden in de A.
Manager of Nop's Heroes.
-
lobert
Gemiddeld nu al bp 73.. alleen z'n GK is 'zwak'Noppp wrote:Ben ergens wel blij dat ik mogelijk niet promoveer, als ik zie wat Maccbi Natanya allemaal bij elkaar heeft gekocht. Dan kan het weleens een eentonig verhaal worden in de A.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Het lijkt een beetje op 'mijn verhaal' in de A, oudere vedettes kopen met hoge beste prestaties die maximaal 2a3 seizoenen mee kunnen.
Ben benieuwd wat dat gaat worden.
En die keeper zal ie nog wel oplossen denk ik, hij informeerde bij mij al naar Malik Rahim (CB met BP 74%).
Ben benieuwd wat dat gaat worden.
En die keeper zal ie nog wel oplossen denk ik, hij informeerde bij mij al naar Malik Rahim (CB met BP 74%).
Manager of Nop's Heroes.