Ik denk dat hij gewoon wil bedoelen,dat sinds VCB stuurloos is,het veel beter gaat met de clubpelsen wrote:Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop

Moderator: Moderator
Ik denk dat hij gewoon wil bedoelen,dat sinds VCB stuurloos is,het veel beter gaat met de clubpelsen wrote:Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop
Jij bent zeker een constante speler, nu maar hopen dat ik een stabile komeet ben en pas op de 1e plaats in A tot stlistand komsljivovica wrote:B.2 !MARKLUIJTEN wrote:B2 is een feit, nu nog maar één divisie verwijderd van de absolute top. Nog meer forummers uit B2 hier?![]()
Altijd leuk om er een forummer bij te krijgen.
Ik kijk uit naar de wedstrijden, constante Sliv tegen komeet Mark
De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.
Je zal en moet het redden! Doe maar een beetje straf je best. Ik wil niet nog een seizoen met noppp zitten heNoppp wrote:De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.
Ik denk niet dat ik het nog red, jammer!
Ik kom eraan isisIsis wrote:Je zal en moet het redden! Doe maar een beetje straf je best. Ik wil niet nog een seizoen met noppp zitten heNoppp wrote:De titel was zeker prioriteit, alleen heb ik de tegenstans onderschat, ik dacht wel even kampioen te worden en heb daardoor heel veel bekers gespeeld.- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.
Ik denk niet dat ik het nog red, jammer!
Jammer, het was zeker geen slechte ploeg, hing constant te bengelen tussen B en C.sljivovica wrote: Bij ons is dreamteam opgehouden te bestaan, die toch al vanaf het begin meedeed dacht ik. Jammer... Maar gelukkig degradeert ie al.
Dat moet ik es bekijken, moet woensdag tegen SOAD voor de beker.sljivovica wrote:Onverwacht bij SOAD gewonnen. Altijd leuk om tegen zo'n ploeg 3 punten bij te schrijven![]()
Geluk dat uw team verkocht is , want anders dan nog eens met Raffin erbij , de huidige bekerwinnares , Nopp die misschien(!) gaat moeten blijven , Titanii ..en nog vele anderen (voel u niet uitgesloten , ben hier gewoon aan het brainstormenlobert wrote:Haha, ik ga dus naar B1
Gemiddeld nu al bp 73.. alleen z'n GK is 'zwak'Noppp wrote:Ben ergens wel blij dat ik mogelijk niet promoveer, als ik zie wat Maccbi Natanya allemaal bij elkaar heeft gekocht. Dan kan het weleens een eentonig verhaal worden in de A.