Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.![]()

Moderator: Moderator
Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.![]()
Ik lees het nu heel toevallig en men reactie heeft geen nut maar ik denk dat je met 3 gelijke spelen en de rest winnen, geen 42 op 45 kan halenCeltic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.![]()
nee, want dan verliest hij 3*2ptn en zou hij uitkomen op 39/45Celtic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.![]()
Ik calculeer een random verlies in. Als je ziet dat vannacht een speler met 14% agressie van mij een rode kaart (2x geel) pakt, terwijl bij Blsany er een speler bij loopt met 78% agressie die slechts geel pakt. En dan moet je weten dat Blsany 15% agressiever als mij speelde. Random bepaalt nog altijd veel op SP.el stino wrote:nee, want dan verliest hij 3*2ptn en zou hij uitkomen op 39/45Celtic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote: tegen wie calculeer je dat verlies?![]()
zoals Pirlo ook al had gezien
![]()
ik speel op de laatste speeldag tegen hem, dus dan zou hij nu altijd winnen tot dan?
InderdaadPiRLo wrote:Ik lees het nu heel toevallig en men reactie heeft geen nut maar ik denk dat je met 3 gelijke spelen en de rest winnen, geen 42 op 45 kan halenCeltic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote: tegen wie calculeer je dat verlies?![]()