Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.

Moderator: Moderator
Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.

Ik lees het nu heel toevallig en men reactie heeft geen nut maar ik denk dat je met 3 gelijke spelen en de rest winnen, geen 42 op 45 kan halenCeltic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.

nee, want dan verliest hij 3*2ptn en zou hij uitkomen op 39/45Celtic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.
 zoals Pirlo ook al had gezien

Ik calculeer een random verlies in. Als je ziet dat vannacht een speler met 14% agressie van mij een rode kaart (2x geel) pakt, terwijl bij Blsany er een speler bij loopt met 78% agressie die slechts geel pakt. En dan moet je weten dat Blsany 15% agressiever als mij speelde. Random bepaalt nog altijd veel op SP.el stino wrote:nee, want dan verliest hij 3*2ptn en zou hij uitkomen op 39/45Celtic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote: tegen wie calculeer je dat verlies?

ik speel op de laatste speeldag tegen hem, dus dan zou hij nu altijd winnen tot dan?
InderdaadPiRLo wrote:Ik lees het nu heel toevallig en men reactie heeft geen nut maar ik denk dat je met 3 gelijke spelen en de rest winnen, geen 42 op 45 kan halenCeltic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote: tegen wie calculeer je dat verlies?

het blijven wel statistiekjes, maar het is wel leuk
  het blijven wel statistiekjes, maar het is wel leuk   
  alleen, zal ik wel wat geluk aan mijn zijde moeten hebben vrees ik.
 alleen, zal ik wel wat geluk aan mijn zijde moeten hebben vrees ik. )
)
 en geraakt er mee weg, net zoals tegen S.A.T. Slechts 1 rode kaart in de 77e minuut.
  en geraakt er mee weg, net zoals tegen S.A.T. Slechts 1 rode kaart in de 77e minuut.