Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.![]()
Divisie C
Moderator: Moderator
- 
				PiRLo
 - Member of the Soccer Project Association

Ik lees het nu heel toevallig en men reactie heeft geen nut maar ik denk dat je met 3 gelijke spelen en de rest winnen, geen 42 op 45 kan halenCeltic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.![]()

- 
				el stino

nee, want dan verliest hij 3*2ptn en zou hij uitkomen op 39/45Celtic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote:tegen wie calculeer je dat verlies?jokke wrote:We spreken zelf de ambitie uit om minstens een 42/45 te pakken.![]()
ik speel op de laatste speeldag tegen hem, dus dan zou hij nu altijd winnen tot dan?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
						Ik calculeer een random verlies in. Als je ziet dat vannacht een speler met 14% agressie van mij een rode kaart (2x geel) pakt, terwijl bij Blsany er een speler bij loopt met 78% agressie die slechts geel pakt. En dan moet je weten dat Blsany 15% agressiever als mij speelde. Random bepaalt nog altijd veel op SP.el stino wrote:nee, want dan verliest hij 3*2ptn en zou hij uitkomen op 39/45Celtic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote: tegen wie calculeer je dat verlies?![]()
zoals Pirlo ook al had gezien
![]()
ik speel op de laatste speeldag tegen hem, dus dan zou hij nu altijd winnen tot dan?
En ik heb ook 2 zware verplaatsingen in de heenronde namelijk Celtic en Royal. Verder zie ik in principe weinig problemen, al moet ik sommige ploegen nog maar eens in detail nachecken.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
						managersnaam: Rinia
InderdaadPiRLo wrote:Ik lees het nu heel toevallig en men reactie heeft geen nut maar ik denk dat je met 3 gelijke spelen en de rest winnen, geen 42 op 45 kan halenCeltic'85 wrote:Verlies ? Mss gokt hij op drie gelijke spelen.el stino wrote: tegen wie calculeer je dat verlies?![]()
Momenteel in C.7
Celtic 85
						Celtic 85
- 
				purple_white

Vandemorgen namen we het op tegen het sterke CIINI FURIOSI. Na 7 minuten was er al opschudding in het stadion. Na 7'minuten kreeg hun A-CF Hussain meteen rood! Na een goed 30'minuten scoorde Belabed voor ons de 1-0 met het hoofd. Dat was dan ook de ruststand. Na 10'minuten in de 2de helft wist Belabed voor een 2de keer te scoren. Toen begon de frustratie pas echt op te komen bij de Roemenen. Hun RM kreeg later dan ook nog een rode kaart. De eindstand bleef dan ook op 2-0! Waar we uitermate tevreden met zijn!
1 3CITY 6 2 2 0 0 6 2 +4
2 FC Strakapůd 6 2 2 0 0 4 2 +2
--------------------------------------------------------------------------------

3 FcPee olé olé 4 2 1 1 0 3 2 +1
4 Sweepies 4 2 1 1 0 2 1 +1
5 Purple White 3 2 1 0 1 2 1 +1
We hebben ons voorlopig in de top-5 genesteld. Donderdag moeten we naar de Sweepies. Dat wordt dan ook erg moeilijk. Maar 1 "pluspunt" is dat ze geen enkele CM zullen kunnen opstellen wegens schorsing/blessure.
Verder kregen we ook de melding dat FC EbaIba de handdoek in de ring gooit dit seizoen. We hopen hem heel erg snel terug te zien in de hoogste regionen.

1 3CITY 6 2 2 0 0 6 2 +4
2 FC Strakapůd 6 2 2 0 0 4 2 +2
--------------------------------------------------------------------------------
3 FcPee olé olé 4 2 1 1 0 3 2 +1
4 Sweepies 4 2 1 1 0 2 1 +1
5 Purple White 3 2 1 0 1 2 1 +1
We hebben ons voorlopig in de top-5 genesteld. Donderdag moeten we naar de Sweepies. Dat wordt dan ook erg moeilijk. Maar 1 "pluspunt" is dat ze geen enkele CM zullen kunnen opstellen wegens schorsing/blessure.
Verder kregen we ook de melding dat FC EbaIba de handdoek in de ring gooit dit seizoen. We hopen hem heel erg snel terug te zien in de hoogste regionen.
- 
				silverblase
 - Team Board Member

op 1 dag tijd raak ik mijn A lb en rb kwijt met een blessure  

en mijn beste keeper ligt ook in de lappenmand

en dan heb ik net een moeilijke uitwedstrijd tegen The Pacifiers

en mijn beste keeper ligt ook in de lappenmand
en dan heb ik net een moeilijke uitwedstrijd tegen The Pacifiers
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
						Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
Nog bedankt voor de rangschikkingen el stino, zie dat ik een middenmoter ben. Hoop me dit seizoen dus weer te kunnen handhaven in C.7
Het begin is goed gelukkig 6/6, daarbij moet wel gezegd worden dat de 1e overwinning (10-3) tegen een ploeg is waarvan iedereen gaat winnen.

Het begin is goed gelukkig 6/6, daarbij moet wel gezegd worden dat de 1e overwinning (10-3) tegen een ploeg is waarvan iedereen gaat winnen.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
						Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
- 
				el stino

@ Avado: graag gedaan  
  het blijven wel statistiekjes, maar het is wel leuk  

morgen mag ik het op nemen in de RAS Arena tegen onze eerste mentor SvensOn.
mijn ploeg staat scherp om hem te kunnen kloppen
 alleen, zal ik wel wat geluk aan mijn zijde moeten hebben vrees ik.
ik speel uit, kan minder agressief spelen, en meestal eindigen de matchen tegen kameraden in dezelfde divisie op een gelijkspel. (vooral vorig seizoen toch
)
met een ptn gaan we dus zeker tevreden zijn

morgen mag ik het op nemen in de RAS Arena tegen onze eerste mentor SvensOn.
mijn ploeg staat scherp om hem te kunnen kloppen
ik speel uit, kan minder agressief spelen, en meestal eindigen de matchen tegen kameraden in dezelfde divisie op een gelijkspel. (vooral vorig seizoen toch
met een ptn gaan we dus zeker tevreden zijn
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
						3-1 verleis tegen Blsany, was nochtans maar 2% slechter, en hij speelde met 80% agressie bij een scheids van 83% 
  en geraakt er mee weg, net zoals tegen S.A.T. Slechts 1 rode kaart in de 77e minuut.
Ik voel me zo stom, op deze manier punten verliezen.

Ik voel me zo stom, op deze manier punten verliezen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
						Celtic 85
- 
				rienaldo14
 - Team Board Member

3-2 winst tegen de (on)overwinnelijke SAT. Op het laatste moment ( gisterenavond om 23u30) toch beslist om met de A ploeg aan te treden omdat we het geluk hadden dat we woensdag geen enkele match hadden en elke speler aan 100% moraal zat. In SP moet je echt soms wel eens het geluk aan je zijde hebben. Toch blijft SAT de torenhoge favoriet voor de titel.

seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
						seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D