Divisie D
Moderator: Moderator
-
sissysquad
- Team President
-
Dilibangeda
- Member of the Soccer Project Association
-
Prince88
Vandaag met een voor ons niet gewone opstelling (4-4-2) vanwege blessures, thuis toch een gelijkspel eruit kunnen slepen tegen de nummer 2. Linieratings van 127 tegenover 126. Ik speelde 15% agressiever en samen met het thuisvoordeel was dat genoeg om zijn kwalitatief betere spelers in toom te houden. Jammer dat m'n A-LM geblesseerd was, anders hadden we nog zo'n 10/15% agressiever kunnen spelen, want misschien geresulteerd had in een overwinning.
Desalniettemin zijn we zeer tevreden, dat we na twee volle speelweken op een mooie derde laats staan.
Desalniettemin zijn we zeer tevreden, dat we na twee volle speelweken op een mooie derde laats staan.
Prince88, proud manager of Fresh
-
SanderPlof
- Team President
Een mooie belangrijke overwinning uit bij Juvenardus 2-3.
Nu 7e in de comp.
Juvenardus is ook mijn tegenstander a.s. zondag in de UEFA Cup, dus hopen dat deze uitslag zondag ook op het scorebord staat, het is namelijk weer uit bij Juvenardus.
Nu 7e in de comp.
Juvenardus is ook mijn tegenstander a.s. zondag in de UEFA Cup, dus hopen dat deze uitslag zondag ook op het scorebord staat, het is namelijk weer uit bij Juvenardus.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
lobert
Ik had ook 15 % meer agressie ingesteldyockr wrote:24% verschil, compenseert dat het thuisvoordeel dan?lobert wrote:Met 66 % TS vond ik dit geen slecht resultaatyockr wrote:Een droge 0-0 op verplaatsing bij lobert, de totale linieratings waren dan ook gelijk. Maar daar komen we geen meter mee vooruit
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Dilibangeda
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=19
140 linieratings gehaalt en dat voor in de D-klasse. Nieuw recordje.
De TS was 81 en de agressie stond op 75.
Edit: ik kom hiermee op de eerste plaats
140 linieratings gehaalt en dat voor in de D-klasse. Nieuw recordje.
Edit: ik kom hiermee op de eerste plaats
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
-
Prince88
Vanochtend een moeilijke uitmatch gewonnen tegen de voormalig nummer 5: een 1-2 overwinning met linieratings van 129 tegen 136.
Tevreden met het resultaat, aangezien m'n A-team gisteren vol er tegenaan was gegaan in de Uefa-cup en al wat vermoeid was. Morgen tegen de nummer 1. We gaan er vanuit dat we deze wedstrijd verliezen en dat is helemaal niet erg. We gaan toch niet voor promotie dit seizoen. Ons team is er nog niet klaar voor om naar C te verhuizen, mocht uberhaupt promotie er in zitten, wat ik zeer sterk betwijfel
Tevreden met het resultaat, aangezien m'n A-team gisteren vol er tegenaan was gegaan in de Uefa-cup en al wat vermoeid was. Morgen tegen de nummer 1. We gaan er vanuit dat we deze wedstrijd verliezen en dat is helemaal niet erg. We gaan toch niet voor promotie dit seizoen. Ons team is er nog niet klaar voor om naar C te verhuizen, mocht uberhaupt promotie er in zitten, wat ik zeer sterk betwijfel
Prince88, proud manager of Fresh