0-1 winst en eerste competitiegoal van m'n nieuwe topCF Iacob 13e plaats nu en maar 1 punt achter op de nummer 10. Met 100 % TS moeten we dus in theorie makkelijk bij de eerste 10 kunnen eindigen
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Vandaag met een voor ons niet gewone opstelling (4-4-2) vanwege blessures, thuis toch een gelijkspel eruit kunnen slepen tegen de nummer 2. Linieratings van 127 tegenover 126. Ik speelde 15% agressiever en samen met het thuisvoordeel was dat genoeg om zijn kwalitatief betere spelers in toom te houden. Jammer dat m'n A-LM geblesseerd was, anders hadden we nog zo'n 10/15% agressiever kunnen spelen, want misschien geresulteerd had in een overwinning.
Desalniettemin zijn we zeer tevreden, dat we na twee volle speelweken op een mooie derde laats staan.
Eerste winst van het seizoen behaald. 2-1 gewonnen tegen nummer 7, toch een goede prestatie, zeker de linierating was goed => 128! Dat met B-LB en B-LM en slechte TS
Een mooie belangrijke overwinning uit bij Juvenardus 2-3.
Nu 7e in de comp.
Juvenardus is ook mijn tegenstander a.s. zondag in de UEFA Cup, dus hopen dat deze uitslag zondag ook op het scorebord staat, het is namelijk weer uit bij Juvenardus.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
Mooie prestatie 140 is niet niks. Ik haalde vandaag slechts 132 met 55% agressie en elke speler 99/100. Een paar % moeten er dusnog wel bijkunnen. 1-0 gewonnen trouwens en nog steeds 2de, ik zal mij volgende week ofzo wel nog wat laten afzakken
125 gehaald, zeer matig, maar goed gewonnen en daardoor al 6 punten en de 14e stek. Moet makkelijk lukken om 10e te worden, want nu al dik verdiend tegen nummer 4 en 6 gewonnen.
Vanochtend een moeilijke uitmatch gewonnen tegen de voormalig nummer 5: een 1-2 overwinning met linieratings van 129 tegen 136.
Tevreden met het resultaat, aangezien m'n A-team gisteren vol er tegenaan was gegaan in de Uefa-cup en al wat vermoeid was. Morgen tegen de nummer 1. We gaan er vanuit dat we deze wedstrijd verliezen en dat is helemaal niet erg. We gaan toch niet voor promotie dit seizoen. Ons team is er nog niet klaar voor om naar C te verhuizen, mocht uberhaupt promotie er in zitten, wat ik zeer sterk betwijfel