Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

armstech
Member of the Soccer Project Association

Post by armstech »

kijk zijn geschiedenis, maccbi heeft er 40M voor gehad
el stino

Post by el stino »

armstech wrote:kijk zijn geschiedenis, maccbi heeft er 40M voor gehad
ah ok. had verkeerde speler bekeken :P

aanmelden bij de sherifs zou ik zeggen. maar het lijkt mij hier eerder dat Maccbi de dupe is
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

kvk dries wrote:is maccbi cheater of de dupe van een manager die wil stoppen ?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1

CM Trésor Modubi Maccbi Natanya SMF-3/9 € 40.000.000,00 75 21 28 sep (14:40)"

Hij heeft dus degelijk gekozen om te aanvaarden en het is niet zo dat de speler automatisch werd verkocht.

Het zal wellicht wel zal zo zijn dat die koper Sly een kloot wou draaien, maar dan moet hij dit aangeven en zeker dat bod niet aanvaarden.
Last edited by Dilibangeda on Sat Sep 29, 2007 11:37 am, edited 4 times in total.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
purple_white

Post by purple_white »

el stino wrote:
armstech wrote:kijk zijn geschiedenis, maccbi heeft er 40M voor gehad
ah ok. had verkeerde speler bekeken :P

aanmelden bij de sherifs zou ik zeggen. maar het lijkt mij hier eerder dat Maccbi de dupe is
dat ziet er helemaal niet goed uit voor hem...
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
armstech

Post by armstech »

Toen ik zo keek in het transferoverzicht, blijkt dat die transfer van de CF van mijn broer ook als verdacht is aangeven :roll:

Maargoed, een doorsnee H-er wordt hier zonder pardon voor gebanned, is zien wat er hier nu gaat gebeuren
Isis

Post by Isis »

Sly zal net zo behandeld worden als iedereen. Remember Akki. Die was mod en al ....
Sex_Pistols

Post by Sex_Pistols »

transferprijs laten aanpassen naar het normale bedrag lijkt me het beste voor iedereen.
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
Isis

Post by Isis »

Sex_Pistols wrote:transferprijs laten aanpassen naar het normale bedrag lijkt me het beste voor iedereen.
Tenzij je kan bewijzen dat het met opzet is. Hij moet onrealistische boden ook aangeven. Ik hoop vurig dat het in orde komt. Zou triest zijn z'n SP icoon te verliezen op die manier :cry:
jona

Post by jona »

Isis wrote:
Sex_Pistols wrote:transferprijs laten aanpassen naar het normale bedrag lijkt me het beste voor iedereen.
Tenzij je kan bewijzen dat het met opzet is. Hij moet onrealistische boden ook aangeven. Ik hoop vurig dat het in orde komt. Zou triest zijn z'n SP icoon te verliezen op die manier :cry:
Het is al bewezen dat ie zelf het bod heeft geaccepteerd... das mss zo iets als passief cheaten. Het zou beter zijn als ie het gewoon gemeld had...
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Isis

Post by Isis »

jona wrote:
Isis wrote:
Het is al bewezen dat ie zelf het bod heeft geaccepteerd... das mss zo iets als passief cheaten. Het zou beter zijn als ie het gewoon gemeld had...
Het zou kunnen dat hij het gemeld heeft he. Dat weten we niet. Sheriffs zitten niet hele dagen te wachten tot er een melding binnen komt namelijk.
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Idd hij heeft geaccepteerd, maar mss heeft hij de sheriffs ondertussen al op de hoogte gebracht? Het zou in ieder geval voor een A team wel extreem dom zijn om even een transfer te doen van 40M, want zeker de topteams worden continu in de gaten gehouden.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Isis wrote:
jona wrote:
Isis wrote: Tenzij je kan bewijzen dat het met opzet is. Hij moet onrealistische boden ook aangeven. Ik hoop vurig dat het in orde komt. Zou triest zijn z'n SP icoon te verliezen op die manier :cry:
Het zou kunnen dat hij het gemeld heeft he. Dat weten we niet. Sheriffs zitten niet hele dagen te wachten tot er een melding binnen komt namelijk.
Maar dan nog. Als hij het aangeeft, dan moet hij zeker niet dat bod accepteren maar wachten tot annulatie van het bod.

Ik snap echt niet hoe een manager met zoveel ervaring zoiets dom kan doen?
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
kvk dries

Post by kvk dries »

als er zo cheaters zijn , hoe doen ze dat dn met de indirecte transfersprijs ?
want als een speler voor 100 m verkocht is krijgt de vorige eigenaar van die speler ploets 1 m meer
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

Dilibangeda wrote:
Isis wrote:
jona wrote:Het is al bewezen dat ie zelf het bod heeft geaccepteerd... das mss zo iets als passief cheaten. Het zou beter zijn als ie het gewoon gemeld had...
Maar dan nog. Als hij het aangeeft, dan moet hij zeker niet dat bod accepteren maar wachten tot annulatie van het bod.

Ik snap echt niet hoe een manager met zoveel ervaring zoiets dom kan doen?
Mss wou hij weer 100TS heben voor de liga
yockr

Post by yockr »

Het zou spijtig zijn wanneer er volgend seizoen een team zonder manager in A gaat zitten :( Dus hopelijk heeft hij het aan de sherrifs aangegeven, maar ik denk van niet aangezien hij al accepteerde :( We zien wel...
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”