Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
kvk dries wrote:is maccbi cheater of de dupe van een manager die wil stoppen ?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
CM Trésor Modubi Maccbi Natanya SMF-3/9 € 40.000.000,00 75 21 28 sep (14:40)"
Hij heeft dus degelijk gekozen om te aanvaarden en het is niet zo dat de speler automatisch werd verkocht.
Het zal wellicht wel zal zo zijn dat die koper Sly een kloot wou draaien, maar dan moet hij dit aangeven en zeker dat bod niet aanvaarden.
Last edited by Dilibangeda on Sat Sep 29, 2007 11:37 am, edited 4 times in total.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
-
-
Het is al bewezen dat ie zelf het bod heeft geaccepteerd... das mss zo iets als passief cheaten. Het zou beter zijn als ie het gewoon gemeld had...Isis wrote:Tenzij je kan bewijzen dat het met opzet is. Hij moet onrealistische boden ook aangeven. Ik hoop vurig dat het in orde komt. Zou triest zijn z'n SP icoon te verliezen op die manierSex_Pistols wrote:transferprijs laten aanpassen naar het normale bedrag lijkt me het beste voor iedereen.
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
Het zou kunnen dat hij het gemeld heeft he. Dat weten we niet. Sheriffs zitten niet hele dagen te wachten tot er een melding binnen komt namelijk.jona wrote:Het is al bewezen dat ie zelf het bod heeft geaccepteerd... das mss zo iets als passief cheaten. Het zou beter zijn als ie het gewoon gemeld had...Isis wrote:Tenzij je kan bewijzen dat het met opzet is. Hij moet onrealistische boden ook aangeven. Ik hoop vurig dat het in orde komt. Zou triest zijn z'n SP icoon te verliezen op die manierSex_Pistols wrote:transferprijs laten aanpassen naar het normale bedrag lijkt me het beste voor iedereen.
-
- Team President
Idd hij heeft geaccepteerd, maar mss heeft hij de sheriffs ondertussen al op de hoogte gebracht? Het zou in ieder geval voor een A team wel extreem dom zijn om even een transfer te doen van 40M, want zeker de topteams worden continu in de gaten gehouden.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
-
Maar dan nog. Als hij het aangeeft, dan moet hij zeker niet dat bod accepteren maar wachten tot annulatie van het bod.Isis wrote:Het zou kunnen dat hij het gemeld heeft he. Dat weten we niet. Sheriffs zitten niet hele dagen te wachten tot er een melding binnen komt namelijk.jona wrote:Het is al bewezen dat ie zelf het bod heeft geaccepteerd... das mss zo iets als passief cheaten. Het zou beter zijn als ie het gewoon gemeld had...Isis wrote: Tenzij je kan bewijzen dat het met opzet is. Hij moet onrealistische boden ook aangeven. Ik hoop vurig dat het in orde komt. Zou triest zijn z'n SP icoon te verliezen op die manier
Ik snap echt niet hoe een manager met zoveel ervaring zoiets dom kan doen?
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
-
Mss wou hij weer 100TS heben voor de ligaDilibangeda wrote:Maar dan nog. Als hij het aangeeft, dan moet hij zeker niet dat bod accepteren maar wachten tot annulatie van het bod.Isis wrote:Het zou kunnen dat hij het gemeld heeft he. Dat weten we niet. Sheriffs zitten niet hele dagen te wachten tot er een melding binnen komt namelijk.jona wrote:Het is al bewezen dat ie zelf het bod heeft geaccepteerd... das mss zo iets als passief cheaten. Het zou beter zijn als ie het gewoon gemeld had...
Ik snap echt niet hoe een manager met zoveel ervaring zoiets dom kan doen?