Divisie D
Moderator: Moderator
-
Prince88
- Member of the Soccer Project Association
Tsja, jammer. Het kampioenschap is nog niet zeker gesteld. Vandaag werd er op verplaatsing gelijkgespeeld tegen de nummer 12. Bij een scheids van 78%, durfde hij het aan om met 50% agressie te spelen terwijl hij meerdere spelers had van boven de 90% agressie. Hij krijgt slechts één rode kaart
Uiteindelijk ben ik dus 6 linieratings beter en dat was dus niet genoeg voor winst.
Jammer, maar goed. Maandag tegen een FC-team en die punten zijn dus wel binnen. Dan moet ik of dinsdag of woensdag nog één keertje winnen en dat zal genoeg zijn voor het kampioenschap. De voorsprong is nu nog 4 punten op de nummer 2 en tien punten op de nummer 3 en 4.
Uiteindelijk ben ik dus 6 linieratings beter en dat was dus niet genoeg voor winst.
Jammer, maar goed. Maandag tegen een FC-team en die punten zijn dus wel binnen. Dan moet ik of dinsdag of woensdag nog één keertje winnen en dat zal genoeg zijn voor het kampioenschap. De voorsprong is nu nog 4 punten op de nummer 2 en tien punten op de nummer 3 en 4.
Prince88, proud manager of Fresh
Ongelooflijk, mijn eerste nederlaag van het seizoen geleden vandaag. Een thuismatch nog wel. Een vroege rode kaart besliste heel de match, hierdoor was ik 2% slechter.racingboj wrote:Ik ben vandaag kampioen geworden in D15.
Als ik alles verlies en de tweede in de stand wint alles hebben we evenveel punten maar ik heb dan een match meer gewonnen.
Dit gaat mijn eerste bekertje ooit opleveren, ben er wel fier op, hoewel niet alle ploegen op volle sterkte meestreden, als dit was gebeurd zou het misschien anders gelopen zijn.
We zijn ook nog steeds ongeslagen, en gaan dit proberen zo te houden, hoewel er nu ook naar de beker gekeken gaat worden, niet dat we er nog lang gaan inzitten, maar vind het toch leuk om zo lang te blijven meedraaien in het bekertoernooi.
Normaal gezien had ik deze match nooit verloren, een beetje random die rode kaart, want ik speelde helemaal niet agressief.
Nu het maakt allemaal niet meer uit, maar toch jammer dat ik niet zonder nederlaag kan afsluiten.
-
lobert
And lobert is back !~
Rome was geweldig, superweek gehad daarzo en veel gezien. Ook veel gelachen, al met al super.
Ook leuk dat als je terugbent je team mooi op orde is en behoud vrij zeker is
Heel veel dank aan el_stino daarvoor!
Rome was geweldig, superweek gehad daarzo en veel gezien. Ook veel gelachen, al met al super.
Ook leuk dat als je terugbent je team mooi op orde is en behoud vrij zeker is
Heel veel dank aan el_stino daarvoor!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Dilibangeda
-
Prince88
8-1 gewonnen tegen een FC-team met een voltallig B-team (één C-speler): 134 ratings, niet slecht voor het B-team
Het kampioenschap is nog steeds geen feit, even tot morgen wachten...
Het kampioenschap is nog steeds geen feit, even tot morgen wachten...
Prince88, proud manager of Fresh
-
SanderPlof
- Team President
Belangrijke overwinning 2-1 tegen Andeal.
Met nog twee wedstrijden voor de boeg, nu gelijk in het aantal punten met de nummer 2 Victory CFC.
Ik (Ploffers) mag morgen tegen St.Margarethen/R., de nummer 13 en donderdag tegen poliiasi de nummer 9.
Victory CFC moet nog tegen Standa team de nummer 12 en tegen de nummer 1 Aduard Blizzards, ook een Nederlands team dus ik hoop dat hij zijn sterkste 11 op gaat stellen.
Met nog twee wedstrijden voor de boeg, nu gelijk in het aantal punten met de nummer 2 Victory CFC.
Ik (Ploffers) mag morgen tegen St.Margarethen/R., de nummer 13 en donderdag tegen poliiasi de nummer 9.
Victory CFC moet nog tegen Standa team de nummer 12 en tegen de nummer 1 Aduard Blizzards, ook een Nederlands team dus ik hoop dat hij zijn sterkste 11 op gaat stellen.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
yockr
De belangrijkste match van het seizoen gewonnen met 2-1
Het was tegen de grootste concurrent voor behoud. Ik sta nu weer 10 met 3 punten voorsprong op de 11e, waarvan ik dus gewonnen heb.
En we behaalden bovendien een nieuw linieratingrecord: 138
Het waren wel de ideale omstandigheden: thuis, scheids van maar 25% (dus 100% agressie knn spelen) en er was maar 1 A-speler niet beschikbaar (verlies van 3 prestatie).
+ Eerste speler van het team die 70 prestatie haalt, de speler heeft zelf maar 25% ervaring.
Morgen moeten we wel nog bevestigen tegen de 14e. We missen 3 A-spelers en op de positie LM zal een CM moeten gebruikt worden omdat de B-speler gebleseerd is. Dus toch maar oppassen.
En we behaalden bovendien een nieuw linieratingrecord: 138
+ Eerste speler van het team die 70 prestatie haalt, de speler heeft zelf maar 25% ervaring.
Morgen moeten we wel nog bevestigen tegen de 14e. We missen 3 A-spelers en op de positie LM zal een CM moeten gebruikt worden omdat de B-speler gebleseerd is. Dus toch maar oppassen.
-
Dilibangeda