Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

1-2 gewonnen tegen mede degradatiekandidaat! 8) :) ! En ik moet nog tegen een slechte, een matige en een goede. Goede kansen dus! :) 8)
yockr

Post by yockr »

2-2 gelijk gespeeld. Nu staan we maar 11e meer, met wel even veel punten als de 10e en 1 punt minder dan de 9e. Maandag een belangrijk degradatieduel tegen de 10e! Als we daar minimum gelijk spelen, moeten we wel in de top-10 kunnen eindigen, want dan moeten we nog tegen de 14e en 15e.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Prince88

Post by Prince88 »

Tsja, jammer. Het kampioenschap is nog niet zeker gesteld. Vandaag werd er op verplaatsing gelijkgespeeld tegen de nummer 12. Bij een scheids van 78%, durfde hij het aan om met 50% agressie te spelen terwijl hij meerdere spelers had van boven de 90% agressie. Hij krijgt slechts één rode kaart :?
Uiteindelijk ben ik dus 6 linieratings beter en dat was dus niet genoeg voor winst.

Jammer, maar goed. Maandag tegen een FC-team en die punten zijn dus wel binnen. Dan moet ik of dinsdag of woensdag nog één keertje winnen en dat zal genoeg zijn voor het kampioenschap. De voorsprong is nu nog 4 punten op de nummer 2 en tien punten op de nummer 3 en 4.
Prince88, proud manager of Fresh
racingboj

Post by racingboj »

racingboj wrote:Ik ben vandaag kampioen geworden in D15.

Als ik alles verlies en de tweede in de stand wint alles hebben we evenveel punten maar ik heb dan een match meer gewonnen.

Dit gaat mijn eerste bekertje ooit opleveren, ben er wel fier op, hoewel niet alle ploegen op volle sterkte meestreden, als dit was gebeurd zou het misschien anders gelopen zijn.

We zijn ook nog steeds ongeslagen, en gaan dit proberen zo te houden, hoewel er nu ook naar de beker gekeken gaat worden, niet dat we er nog lang gaan inzitten, maar vind het toch leuk om zo lang te blijven meedraaien in het bekertoernooi.
Ongelooflijk, mijn eerste nederlaag van het seizoen geleden vandaag. Een thuismatch nog wel. Een vroege rode kaart besliste heel de match, hierdoor was ik 2% slechter.

Normaal gezien had ik deze match nooit verloren, een beetje random die rode kaart, want ik speelde helemaal niet agressief.

Nu het maakt allemaal niet meer uit, maar toch jammer dat ik niet zonder nederlaag kan afsluiten.
lobert

Post by lobert »

And lobert is back !~ :D

Rome was geweldig, superweek gehad daarzo en veel gezien. Ook veel gelachen, al met al super.

Ook leuk dat als je terugbent je team mooi op orde is en behoud vrij zeker is :D

Heel veel dank aan el_stino daarvoor! :wink:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Na 1-4 winst op de nr 2 ben ik kampioen geworden in D.10 :D Ik haalde uit maar liefst 144 linieratings
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
sjoerd

Post by sjoerd »

3-1 winst met 134 linierating zonder alle ideale omstandigheden! :D Nog 1 punt achter 10, met nog tegen 15e en tegen den 1e 8) :P
Prince88

Post by Prince88 »

8-1 gewonnen tegen een FC-team met een voltallig B-team (één C-speler): 134 ratings, niet slecht voor het B-team 8)

Het kampioenschap is nog steeds geen feit, even tot morgen wachten...
Prince88, proud manager of Fresh
armstech

Post by armstech »

Wow, ik zie net dat ik vannacht 139 linieratings haalde, en dat met geen enkele speler beter dan 98/100. Wel thuisvoordeel en 100%agressie/TS.

Hiermee eindelijk mijn record van 138 van toen ik nog in de G zat verbroken :D

Uiteindelijk dus logischerwijs gewonnen met 3-1
racingboj

Post by racingboj »

Gelijkgespeeld op verplaatsing bij een degradant.

Ik haalde linierating van 133 en hij slechts 125.

Maar goed dat het allemaal niet meer uitmaakt.

Morgen speelt de B-ploeg om woensdag onze A-ploeg het veld op te sturen.
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Belangrijke overwinning 2-1 tegen Andeal.

Met nog twee wedstrijden voor de boeg, nu gelijk in het aantal punten met de nummer 2 Victory CFC.

Ik (Ploffers) mag morgen tegen St.Margarethen/R., de nummer 13 en donderdag tegen poliiasi de nummer 9.

Victory CFC moet nog tegen Standa team de nummer 12 en tegen de nummer 1 Aduard Blizzards, ook een Nederlands team dus ik hoop dat hij zijn sterkste 11 op gaat stellen.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
lobert

Post by lobert »

1-2 gewonnen, definitief veilig. Plaats 5 kan zelf nog worden behaald! We spelen het seizoen nu rustig uit :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
yockr

Post by yockr »

De belangrijkste match van het seizoen gewonnen met 2-1 :D Het was tegen de grootste concurrent voor behoud. Ik sta nu weer 10 met 3 punten voorsprong op de 11e, waarvan ik dus gewonnen heb.

En we behaalden bovendien een nieuw linieratingrecord: 138 :D Het waren wel de ideale omstandigheden: thuis, scheids van maar 25% (dus 100% agressie knn spelen) en er was maar 1 A-speler niet beschikbaar (verlies van 3 prestatie).
+ Eerste speler van het team die 70 prestatie haalt, de speler heeft zelf maar 25% ervaring.

Morgen moeten we wel nog bevestigen tegen de 14e. We missen 3 A-spelers en op de positie LM zal een CM moeten gebruikt worden omdat de B-speler gebleseerd is. Dus toch maar oppassen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

38% beter en (maar) 3-0 winst
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
sjoerd

Post by sjoerd »

Tegen de eennalaatste met 2-1 verloren, moet laatste match tegen nummer 1 en sta 11e :cry: ! Wat een kutmongool, haalt nog nooit zo'n hoge rating en nu opeens wel. :?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”