C'mon Raffin,herpak u
Divisie B
Moderator: Moderator
-
silverblast
- Member of the Soccer Project Association
Onze eerste nederlaag in B is in zicht. Dankzij een schorsing en een blessure moeten we onze C-keeper opstellen en de A-CB is ook geschorst. RSCA Prince zal dus helaas kunnen punten pakken tegen The Arbiters. 
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen...Herr_Theuwis wrote:2-3 Overwinning bij de racingbojkes, waardoor we mee aan kop blijven. Morgen wedstrijd tegen Blue Ara, we kampe nu met 3 geschorsten en een geblesseerde, waardoor winnen morgen zeer moeilijk zal worden !
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb...
-
bLo0dHuNt3r
geloof me, ik ben ook een rare jongenRaffin wrote:mja kvond daje rare post had vorige pagina ookNeorej wrote:en daarom ist zever wa ik zegRaffin wrote:ge moet ze eens zien klagen alst 2 matchen tegengaat
kzeg het, het gaat nu al 9 competitiematchen naeen tegen
Ik begrijp u wel, maar wat ik zeg klopt hoor
Het geluk zal wel nog keren ...
-
Dark Tiger
- Team President
-
Guardian
Dark Tiger wrote:Agressie was al heel belangrijk en lijkt nu toch wel te belachelijk te worden in SP. Dat is de voornaamste manier geworden om het verschil te maken met de tegenstander. Al de rest lijkt bijzaak nu de teams zo fel aan elkaar gewaagd zijn.
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
gangstakiller
Dark Tiger wrote:Agressie was al heel belangrijk en lijkt nu toch wel te belangrijk te worden in SP. Dat is de voornaamste manier geworden om het verschil te maken met de tegenstander. Al de rest lijkt bijzaak nu de teams zo fel aan elkaar gewaagd zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Stomste verandering ooit binnen SP. Echt te gek voor woorden. Ik zoyu wel eens weten waarom ze het hebben veranderd, want op de werkelijkheid is het niet berust.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
-
Raffin
om managers zoals mij definitief te doen stoppen zekergangstakiller wrote:Dark Tiger wrote:Agressie was al heel belangrijk en lijkt nu toch wel te belangrijk te worden in SP. Dat is de voornaamste manier geworden om het verschil te maken met de tegenstander. Al de rest lijkt bijzaak nu de teams zo fel aan elkaar gewaagd zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Stomste verandering ooit binnen SP. Echt te gek voor woorden. Ik zoyu wel eens weten waarom ze het hebben veranderd, want op de werkelijkheid is het niet berust.
nee nee, kwas da toch al van plan, alleen is de vraag wanneer
-
Dark Tiger
- Team President
Bij mij leeft ook nog steeds de idee om te stoppen. Ik heb nog 26 dagen tot mijn SPFA afloopt en tegen dan wil ik beslist hebben of ik nog 90 weken door wil gaan of niet. Er steekt me eigenlijk steeds meer tegen en ik heb het gevoel dat SP de verkeerd kant uit evolueert, maar aan de andere kant kun je toch al dat werk om zo'n ploeg op te bouwen niet zomaar weggooien. 
-
Herr_Theuwis
- Team Board Member
Was me idd nog niet opgevallen dat ARA zene plein niet in orde is, dus minstens nog een dagje aan kopracingboj wrote:Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen...Herr_Theuwis wrote:2-3 Overwinning bij de racingbojkes, waardoor we mee aan kop blijven. Morgen wedstrijd tegen Blue Ara, we kampe nu met 3 geschorsten en een geblesseerde, waardoor winnen morgen zeer moeilijk zal worden !zijn plein is niet in orde.
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb...

Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor ... ik zit zelf ook met een beetje blessure overlast want zowel CB, RB als LF van mijn A-team liggen in de lappenmand. Komt hier ook nog bij dat mijn GK geschorst is !silverblast wrote:Onze eerste nederlaag in B is in zicht. Dankzij een schorsing en een blessure moeten we onze C-keeper opstellen en de A-CB is ook geschorst. RSCA Prince zal dus helaas kunnen punten pakken tegen The Arbiters.
Ik gok op een billijk gelijkspel
In ieder geval een prettige verjaardag gewenst !!
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd