Heeft niets met B te maken , maar ik was vandaag 10 punten in linieratings beter (hij speelde 100% agressie zelfs) en ik speelde 1-1 gelijk. Klote , maarjah , dit seizoen kan het mij toch geen reet schelen. Rustig overgangsjaar.
Onze eerste nederlaag in B is in zicht. Dankzij een schorsing en een blessure moeten we onze C-keeper opstellen en de A-CB is ook geschorst. RSCA Prince zal dus helaas kunnen punten pakken tegen The Arbiters.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Herr_Theuwis wrote:2-3 Overwinning bij de racingbojkes, waardoor we mee aan kop blijven. Morgen wedstrijd tegen Blue Ara, we kampe nu met 3 geschorsten en een geblesseerde, waardoor winnen morgen zeer moeilijk zal worden !
Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen... zijn plein is niet in orde.
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb...
Vandaag opnieuw gewonnen, we hebben dus 9 op 9 en zijn samen met Theuwizz' FC co-leider. Morgen wacht The Guardians, waar we op winst hopen want de verloren partij van vorig jaar (mede door het niet aanwezig zijn van de manager) wringt nog steeds. Morgen volgt revanche!
Agressie was al heel belangrijk en lijkt nu toch wel te belangrijk te worden in SP. Dat is de voornaamste manier geworden om het verschil te maken met de tegenstander. Al de rest lijkt bijzaak nu de teams zo fel aan elkaar gewaagd zijn.
Dark Tiger wrote:Agressie was al heel belangrijk en lijkt nu toch wel te belachelijk te worden in SP. Dat is de voornaamste manier geworden om het verschil te maken met de tegenstander. Al de rest lijkt bijzaak nu de teams zo fel aan elkaar gewaagd zijn.
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Dark Tiger wrote:Agressie was al heel belangrijk en lijkt nu toch wel te belangrijk te worden in SP. Dat is de voornaamste manier geworden om het verschil te maken met de tegenstander. Al de rest lijkt bijzaak nu de teams zo fel aan elkaar gewaagd zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Stomste verandering ooit binnen SP. Echt te gek voor woorden. Ik zoyu wel eens weten waarom ze het hebben veranderd, want op de werkelijkheid is het niet berust.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Dark Tiger wrote:Agressie was al heel belangrijk en lijkt nu toch wel te belangrijk te worden in SP. Dat is de voornaamste manier geworden om het verschil te maken met de tegenstander. Al de rest lijkt bijzaak nu de teams zo fel aan elkaar gewaagd zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Stomste verandering ooit binnen SP. Echt te gek voor woorden. Ik zoyu wel eens weten waarom ze het hebben veranderd, want op de werkelijkheid is het niet berust.
om managers zoals mij definitief te doen stoppen zeker
nee nee, kwas da toch al van plan, alleen is de vraag wanneer
Bij mij leeft ook nog steeds de idee om te stoppen. Ik heb nog 26 dagen tot mijn SPFA afloopt en tegen dan wil ik beslist hebben of ik nog 90 weken door wil gaan of niet. Er steekt me eigenlijk steeds meer tegen en ik heb het gevoel dat SP de verkeerd kant uit evolueert, maar aan de andere kant kun je toch al dat werk om zo'n ploeg op te bouwen niet zomaar weggooien.
Herr_Theuwis wrote:2-3 Overwinning bij de racingbojkes, waardoor we mee aan kop blijven. Morgen wedstrijd tegen Blue Ara, we kampe nu met 3 geschorsten en een geblesseerde, waardoor winnen morgen zeer moeilijk zal worden !
Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen... zijn plein is niet in orde.
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb...
Was me idd nog niet opgevallen dat ARA zene plein niet in orde is, dus minstens nog een dagje aan kop . Racinboj, je maakt volgens mij wel kans, OPA heeft een VRB tegen mij gespeeld met toch heel wat A-spelers.
silverblast wrote:Onze eerste nederlaag in B is in zicht. Dankzij een schorsing en een blessure moeten we onze C-keeper opstellen en de A-CB is ook geschorst. RSCA Prince zal dus helaas kunnen punten pakken tegen The Arbiters.
Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor ... ik zit zelf ook met een beetje blessure overlast want zowel CB, RB als LF van mijn A-team liggen in de lappenmand. Komt hier ook nog bij dat mijn GK geschorst is !