Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Guardian
Member of the Soccer Project Association

Post by Guardian »

Ik zal mee hooligan komen spelen :lol: :wink:

Morgen heb ik een belangrijke VrB en mijn spelers zijn nog altijd niet fit, dus morgen speelt mijn B team

Sorry Soad, de revange zal in mijn stadium moeten gebeuren :wink:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

FC Mira is een sterke ploeg, maar startte met 0/9. Het zou typisch zijn als ze net tegen mij wel punten pakken. :oops:

Ik mis enkele spelers die niet fit zijn en 1 door schorsing, tegenstander ook 1 schorsing.

Dit seizoen nog geen rode kaart gekregen in competitie. :shock:
Guardian

Post by Guardian »

Dark Tiger wrote:FC Mira is een sterke ploeg, maar startte met 0/9. Het zou typisch zijn als ze net tegen mij wel punten pakken. :oops:

Ik mis enkele spelers die niet fit zijn en 1 door schorsing, tegenstander ook 1 schorsing.

Zij :wink:
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Guardian wrote:
Dark Tiger wrote:FC Mira is een sterke ploeg, maar startte met 0/9. Het zou typisch zijn als ze net tegen mij wel punten pakken. :oops:

Zij :wink:
Zie jij maar dat je straks wint. :P
Guardian

Post by Guardian »

spelers niet fit, dus stel weereens B spelers op :(
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

in B1 blijft het spannend.

RSCA Prince is na 4 speeldagen de leider, gevolgd door het in een favorietenrol geduwde Forza Buffalo-forum.
Beiden wonnen ze hun wedstrijd buitenhuis, mede dankzij resp. blessures en TS bij de tegenstander. Maar ze wonnen, mooie prestaties

FC Brehaza staat op 3, niet slecht 8) . We wonnen met het kleinste verschil van Wevelgem City (1-0). Nu, de volgende week kondigt zicht moelijker aan met uitwedstrijden bij Club Brugge FC en RSCA Prince. Met een 6/6 mogen we dus tevreden gaan zijn.
We staan slechts 3 punten boven de degradatiezone, dus rekening houdend met onze gemakkelijke wedstrijden zover, staan we nog nergens...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Raffin

Post by Raffin »

Raffin wrote:kga eens me elftal me agressie

7
21-14-8
33-10-32-23
7-1-15

spelen, eens zien wat da geeft

alsek nu nog rood pak zijnt dikke rellen in sp land en trommel ik mn hooligans op :P
0-1 winst op italia, kheb mn ploegske gevonden peisk
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Herr_Theuwis wrote:
racingboj wrote:
Herr_Theuwis wrote:2-3 Overwinning bij de racingbojkes, waardoor we mee aan kop blijven. Morgen wedstrijd tegen Blue Ara, we kampe nu met 3 geschorsten en een geblesseerde, waardoor winnen morgen zeer moeilijk zal worden !
Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen... :wink: zijn plein is niet in orde.
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb...
Was me idd nog niet opgevallen dat ARA zene plein niet in orde is, dus minstens nog een dagje aan kop :D . Racinboj, je maakt volgens mij wel kans, OPA heeft een VRB tegen mij gespeeld met toch heel wat A-spelers.
Ff er niet rekening mee gehoude da k thuis speelde en da die plein van ARA er gene f*ck mee te maken had :D Toch 3-2 winst, maar wel mijn 2 beste CF's eruit voor maandag...
ImageImageImage
racingboj

Post by racingboj »

Herr_Theuwis wrote:
Herr_Theuwis wrote:
racingboj wrote: Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen... :wink: zijn plein is niet in orde.
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb...
Was me idd nog niet opgevallen dat ARA zene plein niet in orde is, dus minstens nog een dagje aan kop :D . Racinboj, je maakt volgens mij wel kans, OPA heeft een VRB tegen mij gespeeld met toch heel wat A-spelers.
Ff er niet rekening mee gehoude da k thuis speelde en da die plein van ARA er gene f*ck mee te maken had :D Toch 3-2 winst, maar wel mijn 2 beste CF's eruit voor maandag...
Ja idd je speelde er zelf thuis tegen :D Ik heb dus zoals verwacht verloren, zelfs zonder de rode kaart die ik heb gepakt had ik verloren vrees is... En voor maandag is mijn beste speler geschorst(LF van 87) De voorbije seizoenen kan ik me niet herinneren dat die ene keer geschorst geweest is en nu heb ik na 4 matchen al prijs :? hij heeft slecht 37 agressie.
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

Yvesiezi wrote:in B1 blijft het spannend.

RSCA Prince is na 4 speeldagen de leider, gevolgd door het in een favorietenrol geduwde Forza Buffalo-forum.
Beiden wonnen ze hun wedstrijd buitenhuis, mede dankzij resp. blessures en TS bij de tegenstander. Maar ze wonnen, mooie prestaties

FC Brehaza staat op 3, niet slecht 8) . We wonnen met het kleinste verschil van Wevelgem City (1-0). Nu, de volgende week kondigt zicht moelijker aan met uitwedstrijden bij Club Brugge FC en RSCA Prince. Met een 6/6 mogen we dus tevreden gaan zijn.
We staan slechts 3 punten boven de degradatiezone, dus rekening houdend met onze gemakkelijke wedstrijden zover, staan we nog nergens...
Vergeet niet dat ikzelf 3 gekwetste en 1 geschorste A-speler had ... knappe prestatie zou ik dan zo zeggen, buitenshuis tegen The Arbiters

We staan weer waar we hoopten te staan :lol:
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

DaPrince wrote:
Yvesiezi wrote:in B1 blijft het spannend.

Vergeet niet dat ikzelf 3 gekwetste en 1 geschorste A-speler had ... knappe prestatie zou ik dan zo zeggen, buitenshuis tegen The Arbiters

We staan weer waar we hoopten te staan :lol:
Zeker en vast knap. Alleen waren de reserve spelers (GK, CB) van the arbiters wel zwak. Maar je bent goed bezig, ongetwijfeld.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Guardian wrote:Ik zal mee hooligan komen spelen :lol: :wink:

Morgen heb ik een belangrijke VrB en mijn spelers zijn nog altijd niet fit, dus morgen speelt mijn B team

Sorry Soad, de revange zal in mijn stadium moeten gebeuren :wink:
Uitleggen en peten tekenen ;) Vandaag verdiend gewonnen, ook al was het maar 1-0. Volgende week wacht er op dinsdag een topper tegen Beringen United. De grote vraag is hoeveel TS ik tegen dan zal hebben, want er worden momenteel spelers aan- en verkocht... Onze doelstelling was nog steeds het behoud en eventueel gaan voor de top 5 en daar zijn we tot nu al heel aardig in geslaagd.

Maandag wordt er gevoetbald bij onze noorderburen, nl bij bats1903. We hopen minstens op een gelijkspel, mede omdat zijn TS 'slechts' 80 bedraagt. Dinsdag is dus de topper tegen Beringen en op de laatste 2 competitiedagen deze week wachten resp. flipmodesquad en Babelki.
Indien er niets drastisch wijzigt aan de TS, dan moet er toch minimum een 7 op 12 gehaald worden.
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Guardian

Post by Guardian »

GVD kutagressie, daarstraks vr tegen Beringen... verloren, normaal, spelers hadden maar 94% moraal en hij had thuisvoordeel

Hij speelt met 95% agressie en ik 80%

scheids is 37%

Krijgt een speler van mij (LM 88%)rood die 40 agressie heeft, terwijl hij er spelers met 68% agressie tussen lopen heeft :evil: :evil: :evil:

Agressieregel trekt op geen klote :x
silverblast

Post by silverblast »

DaPrince wrote:Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor ... ik zit zelf ook met een beetje blessure overlast want zowel CB, RB als LF van mijn A-team liggen in de lappenmand. Komt hier ook nog bij dat mijn GK geschorst is !

Ik gok op een billijk gelijkspel :lol:

In ieder geval een prettige verjaardag gewenst !! :wink:
Bedankt.
Ik heb m'n schorsingen gewoon gedragen en om er nog meer te voorkomen met een lage agressie => 2-3 verlies.

Maandag kan ik denk ik wel op volle kracht spelen.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Neorej

Post by Neorej »

volgende week enkele matchen met A-ploeg, maar met de lage TS (44 en nog 3 openstaande transfers) zal het slechts met veel geluk zijn.
Manager ofYotto
Image
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”