Morgen heb ik een belangrijke VrB en mijn spelers zijn nog altijd niet fit, dus morgen speelt mijn B team
Sorry Soad, de revange zal in mijn stadium moeten gebeuren

Moderator: Moderator
ZijDark Tiger wrote:FC Mira is een sterke ploeg, maar startte met 0/9. Het zou typisch zijn als ze net tegen mij wel punten pakken.![]()
Ik mis enkele spelers die niet fit zijn en 1 door schorsing, tegenstander ook 1 schorsing.
Dit seizoen nog geen rode kaart gekregen in competitie.
Zie jij maar dat je straks wint.Guardian wrote:ZijDark Tiger wrote:FC Mira is een sterke ploeg, maar startte met 0/9. Het zou typisch zijn als ze net tegen mij wel punten pakken.![]()
Ik mis enkele spelers die niet fit zijn en 1 door schorsing, tegenstander ook 1 schorsing.
Dit seizoen nog geen rode kaart gekregen in competitie.
Ff er niet rekening mee gehoude da k thuis speelde en da die plein van ARA er gene f*ck mee te maken hadHerr_Theuwis wrote:Was me idd nog niet opgevallen dat ARA zene plein niet in orde is, dus minstens nog een dagje aan kopracingboj wrote:Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen...Herr_Theuwis wrote:2-3 Overwinning bij de racingbojkes, waardoor we mee aan kop blijven. Morgen wedstrijd tegen Blue Ara, we kampe nu met 3 geschorsten en een geblesseerde, waardoor winnen morgen zeer moeilijk zal worden !zijn plein is niet in orde.
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb.... Racinboj, je maakt volgens mij wel kans, OPA heeft een VRB tegen mij gespeeld met toch heel wat A-spelers.
Ja idd je speelde er zelf thuis tegenHerr_Theuwis wrote:Ff er niet rekening mee gehoude da k thuis speelde en da die plein van ARA er gene f*ck mee te maken hadHerr_Theuwis wrote:Was me idd nog niet opgevallen dat ARA zene plein niet in orde is, dus minstens nog een dagje aan kopracingboj wrote: Proficiat! terechte overwinning. Ik denk dat je morgen trouwens 0-5 gaat winnen...zijn plein is niet in orde.
Ik moet morgen tegen OPA FC, een bijna onmogelijke opdracht zeker door de 3 geschorsten die ik heb.... Racinboj, je maakt volgens mij wel kans, OPA heeft een VRB tegen mij gespeeld met toch heel wat A-spelers.
Toch 3-2 winst, maar wel mijn 2 beste CF's eruit voor maandag...
Vergeet niet dat ikzelf 3 gekwetste en 1 geschorste A-speler had ... knappe prestatie zou ik dan zo zeggen, buitenshuis tegen The ArbitersYvesiezi wrote:in B1 blijft het spannend.
RSCA Prince is na 4 speeldagen de leider, gevolgd door het in een favorietenrol geduwde Forza Buffalo-forum.
Beiden wonnen ze hun wedstrijd buitenhuis, mede dankzij resp. blessures en TS bij de tegenstander. Maar ze wonnen, mooie prestaties
FC Brehaza staat op 3, niet slecht. We wonnen met het kleinste verschil van Wevelgem City (1-0). Nu, de volgende week kondigt zicht moelijker aan met uitwedstrijden bij Club Brugge FC en RSCA Prince. Met een 6/6 mogen we dus tevreden gaan zijn.
We staan slechts 3 punten boven de degradatiezone, dus rekening houdend met onze gemakkelijke wedstrijden zover, staan we nog nergens...
Zeker en vast knap. Alleen waren de reserve spelers (GK, CB) van the arbiters wel zwak. Maar je bent goed bezig, ongetwijfeld.DaPrince wrote:Vergeet niet dat ikzelf 3 gekwetste en 1 geschorste A-speler had ... knappe prestatie zou ik dan zo zeggen, buitenshuis tegen The ArbitersYvesiezi wrote:in B1 blijft het spannend.
RSCA Prince is na 4 speeldagen de leider, gevolgd door het in een favorietenrol geduwde Forza Buffalo-forum.
Beiden wonnen ze hun wedstrijd buitenhuis, mede dankzij resp. blessures en TS bij de tegenstander. Maar ze wonnen, mooie prestaties
FC Brehaza staat op 3, niet slecht. We wonnen met het kleinste verschil van Wevelgem City (1-0). Nu, de volgende week kondigt zicht moelijker aan met uitwedstrijden bij Club Brugge FC en RSCA Prince. Met een 6/6 mogen we dus tevreden gaan zijn.
We staan slechts 3 punten boven de degradatiezone, dus rekening houdend met onze gemakkelijke wedstrijden zover, staan we nog nergens...
We staan weer waar we hoopten te staan
Uitleggen en peten tekenenGuardian wrote:Ik zal mee hooligan komen spelen![]()
![]()
Morgen heb ik een belangrijke VrB en mijn spelers zijn nog altijd niet fit, dus morgen speelt mijn B team
Sorry Soad, de revange zal in mijn stadium moeten gebeuren
Bedankt.DaPrince wrote:Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor ... ik zit zelf ook met een beetje blessure overlast want zowel CB, RB als LF van mijn A-team liggen in de lappenmand. Komt hier ook nog bij dat mijn GK geschorst is !
Ik gok op een billijk gelijkspel![]()
In ieder geval een prettige verjaardag gewenst !!