Het kan altijd, ik heb een paar seizoenen geleden ook nog heel lang 15e gestaan (door slechte TS) en plots begon ik te winnen... Maar ik strandde wel op 1 punt van de 10e stek, hé GuardianNeorej wrote:we zien welsilverblast wrote:Nu is dat nog 6 punten. Tegen dat je deftig kan presteren, stel 80% TS, zijn we weer een week verder en kan dat uitlopen tot 15 punten...Neorej wrote:6 punten, da is 2 matchen winnen
En in B zou ik zeker niets te licht opvatten. "Maar" 2 matchen winnen is echt niet evident meer.
Divisie B
Moderator: Moderator
-
bLo0dHuNt3r
- Member of the Soccer Project Association
Je bent aan het knoeien man. Eers je team uitbesteden aan MoD (das vragen om problemenGuardian wrote:GVD GVD
Wedstrijd tegen beringen verloren door rode kaarten totaal vergeten te kijken naar de scheids, gevolg: 2 rode kaarten enhet ergste is dat mijn beste speler CF 91% voor 6 dagen gebelsseerd is
Tevens missen we onze A LF (86%)en A RF(85%) A LM (88%) A (CM) nu ook nog eens tegen opa FC
Morgen spelen we dus met ons B team
Dus morgen spelen we tegen opa FC met onze B aanval
Straks degredeer ik nog
LEUK!
Slechts 1 punt gehaald tot nu toe en morgen ook een L, slechtste seizoensstart ooit![]()
-
silverblast
Mss moet je eens proberen wat meer te slapen Guardian! 

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Over mijn zaakwaarnemer ben ik zelf meer dan tevredenAlly wrote:Je bent aan het knoeien man. Eers je team uitbesteden aan MoD (das vragen om problemenGuardian wrote:GVD GVD
Wedstrijd tegen beringen verloren door rode kaarten totaal vergeten te kijken naar de scheids, gevolg: 2 rode kaarten enhet ergste is dat mijn beste speler CF 91% voor 6 dagen gebelsseerd is
Tevens missen we onze A LF (86%)en A RF(85%) A LM (88%) A (CM) nu ook nog eens tegen opa FC
Straks degredeer ik nog
LEUK!
Slechts 1 punt gehaald tot nu toe en morgen ook een L, slechtste seizoensstart ooit![]()
) en daarna ook nog je opstellingen vergeten in te voeren grrr daar kom je niet mee weg man! Dus vanaf nu weer koppie erbij! We kunnen je niet missen hier n de B2
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
silverblast
Klassement
1 prutsersVK 13
2 Wevelgem City 13
3 FC Brehaza 12
4 RSCA Prince 11
5 The Arbiters 11
6 Boca Juniors 10
7 Forza Buffa.. 10
8 the glassbell 10
9 Lazio 1900 10
10 Fort Boys M.. 9
11 Club Brugge FC 7
12 Overpelt FFC 7
13 Crystalthunder 3
14 ksv hillegem 2
15 The NewFCB 2
16 Yotto 2
Divisie B.1
Een thuiswinst tegen Club Brugge FC met toch vrij zwakke prestaties, uiteraard ben ik hier tevreden mee.
1 prutsersVK 13
2 Wevelgem City 13
3 FC Brehaza 12
4 RSCA Prince 11
5 The Arbiters 11
6 Boca Juniors 10
7 Forza Buffa.. 10
8 the glassbell 10
9 Lazio 1900 10
10 Fort Boys M.. 9
11 Club Brugge FC 7
12 Overpelt FFC 7
13 Crystalthunder 3
14 ksv hillegem 2
15 The NewFCB 2
16 Yotto 2
Divisie B.1
Een thuiswinst tegen Club Brugge FC met toch vrij zwakke prestaties, uiteraard ben ik hier tevreden mee.
The Arbiters - F.73
het was ook mijn B-team;ik zat met 6 geschorsten.Neorej wrote:gelijk gespeeld met men B-team, en was beter!
In ieder geval,na 6 matchen,1 x gewonnen en ook maar 1x verloren.
Het is toch duidelijk dat we kwaliteit tekort komen om een rol van betekenis te spelen.We komen in principe 5 toppers tekort om mee te draaien,maar dat is de tol die we moesten betalen om door te promoveren naar B.
Als we dit jaar toch zouden kunnen doorspartelen,ziet de toekomst er beter uit,want naar volgend seizoen toe,zullen we onze huidige fondsen serieus kunnen aanspreken,we blijven nu verder roeien met de riemen die we hebben.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
anytimebbflood1 wrote:Over mijn zaakwaarnemer ben ik zelf meer dan tevredenAlly wrote:Je bent aan het knoeien man. Eers je team uitbesteden aan MoD (das vragen om problemenGuardian wrote:GVD GVD
Straks degredeer ik nog
LEUK!
) en daarna ook nog je opstellingen vergeten in te voeren grrr daar kom je niet mee weg man! Dus vanaf nu weer koppie erbij! We kunnen je niet missen hier n de B2
-
silverblast
...straks tegen the glassbell...*slik*...
The Arbiters - F.73
nog is gewonnen,twas lang geleden,toch ook maar op 4 ptn van nr 1
,maar wel op plaats 11 in totaal
.
we blijven strijden voor behoud.
we blijven strijden voor behoud.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
-
Herr_Theuwis
- Team Board Member
-
TrAnEcId
I can feel it raffie, you will be at the top...Raffin wrote:3-2 gewonnen tegen Keisarit.. 13 ptn waarmee we langzaam aan onze weg naar de beoogde nummer 1 positie bouwen
De enigste ploeg die nog geen verliesmatch heeft en de enigste ploeg die in al z'n matchen beter was.. toch zijn er al 4 gelijke spelen geweest
You can do it!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !