Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

bLo0dHuNt3r
Member of the Soccer Project Association

Post by bLo0dHuNt3r »

Neorej wrote:
silverblast wrote:
Neorej wrote:6 punten, da is 2 matchen winnen ;)
Nu is dat nog 6 punten. Tegen dat je deftig kan presteren, stel 80% TS, zijn we weer een week verder en kan dat uitlopen tot 15 punten...

En in B zou ik zeker niets te licht opvatten. "Maar" 2 matchen winnen is echt niet evident meer.
we zien wel
Het kan altijd, ik heb een paar seizoenen geleden ook nog heel lang 15e gestaan (door slechte TS) en plots begon ik te winnen... Maar ik strandde wel op 1 punt van de 10e stek, hé Guardian :P
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Guardian wrote:GVD GVD

Wedstrijd tegen beringen verloren door rode kaarten totaal vergeten te kijken naar de scheids, gevolg: 2 rode kaarten enhet ergste is dat mijn beste speler CF 91% voor 6 dagen gebelsseerd is :x

Tevens missen we onze A LF (86%)en A RF(85%) A LM (88%) A (CM) nu ook nog eens tegen opa FC

Morgen spelen we dus met ons B team :-(

Dus morgen spelen we tegen opa FC met onze B aanval

Straks degredeer ik nog :shock:

LEUK!

Slechts 1 punt gehaald tot nu toe en morgen ook een L, slechtste seizoensstart ooit :!: :evil:
Je bent aan het knoeien man. Eers je team uitbesteden aan MoD (das vragen om problemen :P) en daarna ook nog je opstellingen vergeten in te voeren grrr daar kom je niet mee weg man! Dus vanaf nu weer koppie erbij! We kunnen je niet missen hier n de B2 :)
silverblast

Post by silverblast »

Mss moet je eens proberen wat meer te slapen Guardian! Image
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Raffin

Post by Raffin »

4e gelijkspel in 6 matchen

2-2, 1% beter

met 10/18 toch karig beloond.. als je weet dat ik elke match al de betere was
Neorej

Post by Neorej »

gelijk gespeeld met men B-team, en was beter!
Manager ofYotto
Image
Image
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Ally wrote:

Wedstrijd tegen beringen verloren door rode kaarten totaal vergeten te kijken naar de scheids, gevolg: 2 rode kaarten enhet ergste is dat mijn beste speler CF 91% voor 6 dagen gebelsseerd is :x

Tevens missen we onze A LF (86%)en A RF(85%) A LM (88%) A (CM) nu ook nog eens tegen opa FC

LEUK!

Slechts 1 punt gehaald tot nu toe en morgen ook een L, slechtste seizoensstart ooit :!: :evil:
Je bent aan het knoeien man. Eers je team uitbesteden aan MoD (das vragen om problemen :P) en daarna ook nog je opstellingen vergeten in te voeren grrr daar kom je niet mee weg man! Dus vanaf nu weer koppie erbij! We kunnen je niet missen hier n de B2 :)
Over mijn zaakwaarnemer ben ik zelf meer dan tevreden :lol:
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
silverblast

Post by silverblast »

Klassement
1 prutsersVK 13
2 Wevelgem City 13
3 FC Brehaza 12
4 RSCA Prince 11
5 The Arbiters 11
6 Boca Juniors 10
7 Forza Buffa.. 10
8 the glassbell 10
9 Lazio 1900 10
10 Fort Boys M.. 9
11 Club Brugge FC 7
12 Overpelt FFC 7
13 Crystalthunder 3
14 ksv hillegem 2
15 The NewFCB 2
16 Yotto 2
Divisie B.1

Een thuiswinst tegen Club Brugge FC met toch vrij zwakke prestaties, uiteraard ben ik hier tevreden mee. :)
The Arbiters - F.73

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
brever

Post by brever »

Neorej wrote:gelijk gespeeld met men B-team, en was beter!
het was ook mijn B-team;ik zat met 6 geschorsten.

In ieder geval,na 6 matchen,1 x gewonnen en ook maar 1x verloren.
Het is toch duidelijk dat we kwaliteit tekort komen om een rol van betekenis te spelen.We komen in principe 5 toppers tekort om mee te draaien,maar dat is de tol die we moesten betalen om door te promoveren naar B.
Als we dit jaar toch zouden kunnen doorspartelen,ziet de toekomst er beter uit,want naar volgend seizoen toe,zullen we onze huidige fondsen serieus kunnen aanspreken,we blijven nu verder roeien met de riemen die we hebben. :wink:
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

bbflood1 wrote:
Ally wrote:

LEUK!

Over mijn zaakwaarnemer ben ik zelf meer dan tevreden :lol:
anytime ;)
silverblast

Post by silverblast »

...straks tegen the glassbell...*slik*...
The Arbiters - F.73

brever

Post by brever »

nog is gewonnen,twas lang geleden,toch ook maar op 4 ptn van nr 1 :o ,maar wel op plaats 11 in totaal :cry: .
we blijven strijden voor behoud. :wink:
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Zuinige maar verdiende winst bij Club Bruges (0-1). Morgen (Guardians), maandag(Beringen United) en dinsdag(team#SoaD) drie grote tests. Zes op negen zou hierin een onverhoopt mooi resultaat zijn...
ImageImageImage
Raffin

Post by Raffin »

3-2 gewonnen tegen Keisarit.. 13 ptn waarmee we langzaam aan onze weg naar de beoogde nummer 1 positie bouwen

De enigste ploeg die nog geen verliesmatch heeft en de enigste ploeg die in al z'n matchen beter was.. toch zijn er al 4 gelijke spelen geweest
Guardian

Post by Guardian »

En we hebben onze eerste overwinning eindelijk binnen, we speelden zonder Cf en zonder A cb :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Raffin wrote:3-2 gewonnen tegen Keisarit.. 13 ptn waarmee we langzaam aan onze weg naar de beoogde nummer 1 positie bouwen

De enigste ploeg die nog geen verliesmatch heeft en de enigste ploeg die in al z'n matchen beter was.. toch zijn er al 4 gelijke spelen geweest
I can feel it raffie, you will be at the top...

You can do it!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”