Het gaat inderdaad een moeilijk seizoen worden vrees ikBenjamin wrote:2 - 1 verloren, 0 / 9.
15e plaats, voor een FC Team

Moderator: Moderator
Vorig seizoen stond ik ook 14e na de eerste week, en ben toch eerste geworden, hopen op een mirakel zeker?visserke wrote:Het gaat inderdaad een moeilijk seizoen worden vrees ikBenjamin wrote:2 - 1 verloren, 0 / 9.
Ja het is inderdaad wel zo dat je na 3 matchen niets kan zeggen.Benjamin wrote:Vorig seizoen stond ik ook 14e na de eerste week, en ben toch eerste geworden, hopen op een mirakel zeker?visserke wrote:Het gaat inderdaad een moeilijk seizoen worden vrees ikBenjamin wrote:2 - 1 verloren, 0 / 9.
Mijn TS is (te) laag en de fitheid is ook wat zwakker.. Nu een weekendje rust & dan moet het lukken
wacht maar tot je tegen mij moetJavier wrote:4-0 overwinning tege IZGREV BG. de sukkelaar heeft ocharme nog geen punten, maar de mijne krijgt ie niet
Succes jongensDeLaNuit wrote:wacht maar tot je tegen mij moetJavier wrote:4-0 overwinning tege IZGREV BG. de sukkelaar heeft ocharme nog geen punten, maar de mijne krijgt ie nietIk begin in vorm te geraken
6-3 gewonnen vandaag
20 Juni ben je aan de beurt
Is ook mn laatste schooldag dus dan heb ik het geluk aan mijn zijde
![]()
ik doe met je meeBenjamin wrote:ja hoor, het is gebeurd eerste week zonder één punt afgesloten!
Gaat niet goed, wel al tegen de huidige top 3 moeten voetballen.
Ja, olé ola. De topper gewonnen.lobert wrote:2-4 gewonnen en m'n eerste rode kaart gepakt..Nog steeds samen met Sparta Palmeras het maximale aantal punten van 12. De teamspirit staat inmiddels al op 66 %
En de achterban is eindelijk 24000