Ik zou me juist zorgen beginnen maken.Neorej wrote:Ik blijf op ongeveer 5-7 punten hangen, nog niets aan de hand dus.

Een achterstand haal je niet efkes op in deze reeks hoor of je moet een superteam hebben
Moderator: Moderator
Proficiat met de overwinning, het was ook verdiend (4%beter). Vooraf wilde ik mijn B-ploeg opzetten, maar heb toch maar met mijn A-ploeg gespeeld (2 B-spelers wegens schorsing) omdat ge maar 1 plaats voor mij stondbats1903 wrote:Vanochtend een zeer belangrijke overwinning gepakt tegen een naaste achtervolger.
Nu 4 punten los op een degradatie plaats. Morgen tegen de nummer een na laatst, dat moet op zich geen probleem zijn, al heb ik wel 3 geschorsten.
Alhoewel we weer een rode kaart vangen zijn we toch ferm overklast.Badbuffalo wrote:142 prestatie en een 4-3 overwinning tegen The Arbiters. Het eerste luik van deze week dus winnend afgesloten
Ik win thuis een belangrijke match tegen team#SoaD, maar goed dat hij een rode kaart krijgt, anders was het absoluut niet waar geweest. Donderdag match tegen Babelki met heel wat geschorsten. Ondertussen blijkt ook OPA FC zijn duivels te ontbinden!Dark Tiger wrote:Straf, die agressieregel werkt precies niet goed. Ref van 84%, tegenstander speelt 70% agressief en krijgt pas in de 79ste minuut rood. Kost me 3 punten en elke titelhoop. Vies klote een dag na de zege in de topper.
OPA komt daar inderdaad heel goed weg, voor hetzelfde geld pakt hij 3 rode kaarten. Maar ik heb eens in de competitiewedstrijden gekeken en toen is het me wel opgevallen dat je best iets té agressief speelt als jouw arbiter 90%+ is... Kijk ook eens naar die matchen, bizar vind ik...Dark Tiger wrote:Straf, die agressieregel werkt precies niet goed. Ref van 84%, tegenstander speelt 70% agressief en krijgt pas in de 79ste minuut rood. Kost me 3 punten en elke titelhoop. Vies klote een dag na de zege in de topper.
Ik weet niet of ik met die speler erbij nog zou gewonnen hebben... Misschien nog een punt, maar ik geloof niet dat er meer in zat. Je was uiteindelijk beter en speelde in eigen huis met een hogere agressie.Herr_Theuwis wrote:Ik win thuis een belangrijke match tegen team#SoaD, maar goed dat hij een rode kaart krijgt, anders was het absoluut niet waar geweest. Donderdag match tegen Babelki met heel wat geschorsten. Ondertussen blijkt ook OPA FC zijn duivels te ontbinden!