Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association

Post by Yvesiezi »

Neorej wrote:Ik blijf op ongeveer 5-7 punten hangen, nog niets aan de hand dus. :)
Ik zou me juist zorgen beginnen maken. 8)
Een achterstand haal je niet efkes op in deze reeks hoor of je moet een superteam hebben
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
racingboj

Post by racingboj »

bats1903 wrote:Vanochtend een zeer belangrijke overwinning gepakt tegen een naaste achtervolger.

Nu 4 punten los op een degradatie plaats. Morgen tegen de nummer een na laatst, dat moet op zich geen probleem zijn, al heb ik wel 3 geschorsten.
Proficiat met de overwinning, het was ook verdiend (4%beter). Vooraf wilde ik mijn B-ploeg opzetten, maar heb toch maar met mijn A-ploeg gespeeld (2 B-spelers wegens schorsing) omdat ge maar 1 plaats voor mij stond :) . Ik hoopte ook een beetje op de random en op een rode kaart voor u, dan kon er héél misschien een punt gehaald worden. ik had dan ook mijn agressie wat minder gezet om zeker geen rood te krijgen. Maar het heeft dus niet mogen zijn :) . Morgen moet ik tegen Mira die verrassend maar op een negende plaats staat, ik denk dat ik met B-ploeg ga spelen omdat ik mijn A-ploeg nodig heb voor een vrB en ook omdat ik denk dat ik toch verlies, ook al speel ik met mijn A-ploeg :D
Raffin

Post by Raffin »

Verdiende overwinning behaald..
silverblast

Post by silverblast »

Badbuffalo wrote:142 prestatie en een 4-3 overwinning tegen The Arbiters. Het eerste luik van deze week dus winnend afgesloten :)
Alhoewel we weer een rode kaart vangen zijn we toch ferm overklast. :(
Ik zal blijven proberen boven de rode streep te raken maar toch zie ik de toekomst in B somber in. :(
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

hmm gelijk spel uit tegen SOAD een fijn resultaat... Morgen thuis tegen Bableki. De top schuift wat in elkaar nu...
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Straf, die agressieregel werkt precies niet goed. Ref van 84%, tegenstander speelt 70% agressief en krijgt pas in de 79ste minuut rood. Kost me 3 punten en elke titelhoop. Vies klote een dag na de zege in de topper. :shock:
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Dark Tiger wrote:Straf, die agressieregel werkt precies niet goed. Ref van 84%, tegenstander speelt 70% agressief en krijgt pas in de 79ste minuut rood. Kost me 3 punten en elke titelhoop. Vies klote een dag na de zege in de topper. :shock:
Ik win thuis een belangrijke match tegen team#SoaD, maar goed dat hij een rode kaart krijgt, anders was het absoluut niet waar geweest. Donderdag match tegen Babelki met heel wat geschorsten. Ondertussen blijkt ook OPA FC zijn duivels te ontbinden!
ImageImageImage
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

3-5 overwinning, 12/12, voor het eerst op de 1e plek, en donderdag de topper thuis tegen FC Brehaza... Met 4 geschorsten jawel :?

Tgaat er om spannen! 8)
Raffin

Post by Raffin »

2-4 overwinning op Leeds United

Langzaam maar zeker bouw ik mijn weg naar boven..
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

3-1 gewonnen tegen Babelki. donderdag volgt de lastige uitwedstrijd tegen Mira!
brever

Post by brever »

Balans na 1/3 van de competitie.

10 wedstr 13 ptn 3w 3l 4d 20-17
Als we dit kunnen aanhouden,kunnen we erin blijven,MAAR!door de verlaagde TS(4 transfers)zullen we de komende week op onze tellen moeten letten,met the arbiters en clbruges,prutsers voor de kiezen,is een 0/9 niet veraf en staan we terug in het degradatiemoeras.

In ieder geval met deze kern(kwalitatief de minste vd reeks)boeren we niet slecht,en met de vernieuwde agressieregel(wat ik ten zeerste betreur)zat er misschien ietsjes meer in.

We hebben 2 goeie,jonge CF's binnengehaald 80/82 % GK en deze kunnen nog groeien.,ook een beloftevolle SW,en een CB(een groentje).
Dit zal ons punten kosten,maar we blijven strijdvaardig voor het behoud!

:wink:
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
racingboj

Post by racingboj »

Verloren met 0-1 van Mira. Ik denk dat er wel een overwinning had ingezeten als ik met mijn A-ploeg had gespeeld :cry: . Zeker omdat hij al in de 49ste minuut rood pakte. Mja gedane zaken nemen geen keer, maar de achterstand met de middenmoot wordt wel groot nu....
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

racingboj wrote:Verloren met 0-1 van Mira. Ik denk dat er wel een overwinning had ingezeten als ik met mijn A-ploeg had gespeeld :cry: . Zeker omdat hij al in de 49ste minuut rood pakte. Mja gedane zaken nemen geen keer, maar de achterstand met de middenmoot wordt wel groot nu....
Het is een zij ;)
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Dark Tiger wrote:Straf, die agressieregel werkt precies niet goed. Ref van 84%, tegenstander speelt 70% agressief en krijgt pas in de 79ste minuut rood. Kost me 3 punten en elke titelhoop. Vies klote een dag na de zege in de topper. :shock:
OPA komt daar inderdaad heel goed weg, voor hetzelfde geld pakt hij 3 rode kaarten. Maar ik heb eens in de competitiewedstrijden gekeken en toen is het me wel opgevallen dat je best iets té agressief speelt als jouw arbiter 90%+ is... Kijk ook eens naar die matchen, bizar vind ik...

http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1952935
http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1952945
http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1952942
http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1952920
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Herr_Theuwis wrote:Ik win thuis een belangrijke match tegen team#SoaD, maar goed dat hij een rode kaart krijgt, anders was het absoluut niet waar geweest. Donderdag match tegen Babelki met heel wat geschorsten. Ondertussen blijkt ook OPA FC zijn duivels te ontbinden!
Ik weet niet of ik met die speler erbij nog zou gewonnen hebben... Misschien nog een punt, maar ik geloof niet dat er meer in zat. Je was uiteindelijk beter en speelde in eigen huis met een hogere agressie.

Het lijkt me zelfs spannend te worden voor de 2 felbegeerde plaatsen! Jij blijft nog op 1, OPA komt nu 2e, Drambuie blijft 3e en Beringen zakt naar 4... Neem daar dan, ruim genomen, flipmode en mij nog eens bij en het wordt misschien zelfs strijden tot op de laatste dag!
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”