Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team President
100% mee eens, normaal had ik moeten verliezen.Badbuffalo wrote:Damn, uit 3% beter, en toch niet winnen...![]()
Ratings van the glassbell: 144!!!
dit is voor mij het eerste random geval van het seizoen, al de andere wedstrijden waren bij mij eerlijk geeindigd
steven_26 manager of Boca Juniors
-
zeer klote, miste 3 A spelers en ook een B speler dus speelde ook met C cfbats1903 wrote:Vanmorgen ook maar weer eens gewonnen van The Guardians. Helaas heeft een van mijn comcurenten ook weer gewonnen. Maar ik ga er wel steeds meer in geloven dat handhaving mogelijk moet zijn.
Zeer jammer, met zo'n gewijzigde ploeg waren we slechts 1 slechter en was een Draw mooier geweest
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
- Team President
-
- Team Board Member
-
- Team President
-
Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Heb gelijk het gevoel dat er veel mensen voor de beker gaan dit jaar spijtig genoegkrcgenk wrote:Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
- Team President
Ik ga ook voor de beker dit seizoen.TrAnEcId wrote:Heb gelijk het gevoel dat er veel mensen voor de beker gaan dit jaar spijtig genoegkrcgenk wrote:Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...

Niet te voorbarig he.bbflood1 wrote:De promovendi zijn bekend. Volgend jaar in de A vanuit de B1: FC Brehaza en Forza Buffalo-forum B2: Beringen United en Drambuie United B3: Titanii en The cheathunters
Proficiat en succes in de A!

Ik zie je nog altijd promoveren, ook al wil je het misschien niet...
Maar ik moet toegeven dat het dit seizoen voor mezelf iets te gemakkelijk gaat. Ik snap ook niet hoe dat komt...
Morgen verliezen we wellicht wel op het veld van Wevelgem City al hopen we toch op een punt.

Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!