Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ally
Team Board Member

Post by Ally »

2-1 OPA verslagen! wij blijven op het goede spoor.
bLo0dHuNt3r
Member of the Soccer Project Association

Post by bLo0dHuNt3r »

Blue ARA teruggestuurd met een 2-0 verlies... We blijven het goed doen, we volgen op slechts 5 punten van de nieuwe leider, Beringen United (ein-de-lijk eens geen geneut en geklaag van onze fiere Brit)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Het seizoen is nog lang en zwaar. Iedereen kan nog punten verliezen. Toch sta ik liever 1 punt voor dan achter. :wink:

Voor een keer geen last van schorsingen of blessures. We merken wel dat de ploeg ouder wordt aan de fitheidsproblemen, maar dat wisten we voor het seizoen al. :oops:
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

Badbuffalo wrote:Damn, uit 3% beter, en toch niet winnen... :(

Ratings van the glassbell: 144!!! :shock:
100% mee eens, normaal had ik moeten verliezen.
dit is voor mij het eerste random geval van het seizoen, al de andere wedstrijden waren bij mij eerlijk geeindigd
steven_26 manager of Boca Juniors
Guardian

Post by Guardian »

bats1903 wrote:Vanmorgen ook maar weer eens gewonnen van The Guardians. Helaas heeft een van mijn comcurenten ook weer gewonnen. Maar ik ga er wel steeds meer in geloven dat handhaving mogelijk moet zijn.
zeer klote, miste 3 A spelers en ook een B speler dus speelde ook met C cf

Zeer jammer, met zo'n gewijzigde ploeg waren we slechts 1 slechter en was een Draw mooier geweest
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Volgende match 3 spelers geschorst. Eens kijken hoe we dat gaan opvangen. Het ziet er wel steeds beter uit. We mogen nog thuis tegen Drambui, de rest volgt minstens op 4 punten en we moeten niet meer op vakantie of werkstage. Als mijn SPFA nu nog terug in orde is ...
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Ach ja, wat kan roem toch van korte duur zijn. Verwacht verloren bij OPA.... Donderdag en Vrijdag moet er zes op zes volgen.
ImageImageImage
Raffin

Post by Raffin »

13% beter, 3-2 winst! 27/27 :D

de kloof tussen mij en nummer 3 is al 6 ptn maar Titanii blijft 5 ptn voorsprong hebben..
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Nog 6 puntjes en dan ben ik wel veilig!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Mijn pitch status was gedaald naar 54%, maar rap nieuwe grasmat laten aanleggen tegen morgen. Goed dat ik kijk. :lol: Moet hier toch eens wat meer aandacht aan dat spel gaan besteden precies. :oops:

:mod: Groundsman ook maar eens op cursus gestuurd, het was nodig. :lol:
krcgenk

Post by krcgenk »

Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

krcgenk wrote:Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...
Heb gelijk het gevoel dat er veel mensen voor de beker gaan dit jaar spijtig genoeg :P
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

TrAnEcId wrote:
krcgenk wrote:Eindelijk nog is gewonnen na een paar nederlagen. 3-2 tegen kvm met de B-ploeg. Promotie zit er toch niet meer in en voor de degradatie sta ik te veel punten voor op de 11de. Dus wordt alles op de beker gezet. Kijken wat dat morgen tegen Opereta oplevert...
Heb gelijk het gevoel dat er veel mensen voor de beker gaan dit jaar spijtig genoeg :P
Ik ga ook voor de beker dit seizoen. :wink:
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

De promovendi zijn bekend. Volgend jaar in de A vanuit de B1: FC Brehaza en Forza Buffalo-forum B2: Beringen United en Drambuie United B3: Titanii en The cheathunters
Proficiat en succes in de A!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

bbflood1 wrote:De promovendi zijn bekend. Volgend jaar in de A vanuit de B1: FC Brehaza en Forza Buffalo-forum B2: Beringen United en Drambuie United B3: Titanii en The cheathunters
Proficiat en succes in de A!
Niet te voorbarig he. :D
Ik zie je nog altijd promoveren, ook al wil je het misschien niet...

Maar ik moet toegeven dat het dit seizoen voor mezelf iets te gemakkelijk gaat. Ik snap ook niet hoe dat komt...
Morgen verliezen we wellicht wel op het veld van Wevelgem City al hopen we toch op een punt. :-)
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”