Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

terry
Member of the Soccer Project Association

Post by terry »

De belgische teams krijgen het steeds moeilijker zie ik. Nu zijn de eerste 4 teams allemaal buitenlands. De groei van het spel eist stilaan zijn tol...
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

terry wrote:De belgische teams krijgen het steeds moeilijker zie ik. Nu zijn de eerste 4 teams allemaal buitenlands. De groei van het spel eist stilaan zijn tol...
Dat is me ook al opgevallen. The Skunks gaan waarschijnlijk weer probleemloos hun 3de titel op rij pakken, Vlalex is al x aantal seizoenen aan een stuk top maar kan de overwinning nooit meepakken, dan volgen nog een Nederlands en een Slovaaks team en dan pas, op al 14 punten van de leider, de eerste Belgische teams.

Ook opvallend: raffin's Cheathunters staan voorlaatste, maar dat zal wel met de TS te maken hebben.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Maxime

Post by Maxime »

Fikkiezero wrote:
terry wrote:De belgische teams krijgen het steeds moeilijker zie ik. Nu zijn de eerste 4 teams allemaal buitenlands. De groei van het spel eist stilaan zijn tol...
Dat is me ook al opgevallen. The Skunks gaan waarschijnlijk weer probleemloos hun 3de titel op rij pakken, Vlalex is al x aantal seizoenen aan een stuk top maar kan de overwinning nooit meepakken, dan volgen nog een Nederlands en een Slovaaks team en dan pas, op al 14 punten van de leider, de eerste Belgische teams.

Ook opvallend: raffin's Cheathunters staan voorlaatste, maar dat zal wel met de TS te maken hebben.
Na dit seizoen is het gedaan met the skunks denk ik, dan eist de leeftijd daar een tol in zijn leeftijd (denk ik)
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Maxime wrote:
Fikkiezero wrote:

Na dit seizoen is het gedaan met the skunks denk ik, dan eist de leeftijd daar een tol in zijn leeftijd (denk ik)
na dit seizoen gaat die de rol moeten lossen, dara ben ik van overtuigd (wat ik op vorige pagina ook al zei)
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Raffin

Post by Raffin »

Dilibangeda wrote:
Raffin wrote:
Dilibangeda wrote: Best wel bedroevend na je puike prestatie van vorig jaar! Claudua staat bijna zelfs op degradatie :?

En onder ons gezecht, ik vrees dat het echt niet simpel gaat worden om terug op een veilige plaatste komen.
Hehe idd
het zou wel eens het einde kunnen betekenen
Einde in A of als team? =O
einde in A
maar ik ben een winnaar.. dus als team zou het mssn ook wel gedaan kunnen zijn, of toch op een lager pitje (verslaving is er nog steeds)

alleszins, ik moet nu 6/6 halen.
Raffin

Post by Raffin »

7-2 winst tegen X-Tenzo

Het is lang geleden, maar The Skunks verliezen na 2 seizoenen nog eens in competitieverband!

proficiat Vlalex
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Eerlijk waar, sinds ik SP speel is dit al de sterkste A-reeks tot zover. (persoonlijke mening)

en eveneens..
Raffin

Post by Raffin »

Dilibangeda wrote:Eerlijk waar, sinds ik SP speel is dit al de sterkste A-reeks tot zover. (persoonlijke mening)
zeker en vast

De laatste transfer in een lange tijd is bij mij nu voltooid, nu gaan we richting behoud!
Ultimate
Team President

Post by Ultimate »

Dilibangeda wrote:
Maxime wrote:
Fikkiezero wrote: Dat is me ook al opgevallen. The Skunks gaan waarschijnlijk weer probleemloos hun 3de titel op rij pakken, Vlalex is al x aantal seizoenen aan een stuk top maar kan de overwinning nooit meepakken, dan volgen nog een Nederlands en een Slovaaks team en dan pas, op al 14 punten van de leider, de eerste Belgische teams.

na dit seizoen gaat die de rol moeten lossen, dara ben ik van overtuigd (wat ik op vorige pagina ook al zei)
Als je naar zn selectie kijkt, dan ben ik daar ook van Overtuigd. Als je kijkt naar wat voor gemiddelde leeftijd zn team heeft. The Skunks moet het zelfde doen, als Maccabi Natanya, daar ben ik van overtuigd.
Ultimate is back!!

Manager: Ultimate
Team: IJsselmuiden
Raffin

Post by Raffin »

146 linieratings met nog steeds een povere ts, dat is wel leuk

1-0 winst tegen RSCA Prince, broodnodig!
AS Bosman
Team President

Post by AS Bosman »

3% beter dan Vesalius en dat zonder RF en zonder LB
en toch een gelijkspel :-(
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Raffin

Post by Raffin »

Niks kunnen halen op FrrFrr, 1-0 verlies in de slotfase
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ik moet me sterk vergissen wil Frrrr volgend seizoen geen kampioen worden.
Het probleem kan zijn de handelsgeest en de iets hogere agressie.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Raffin

Post by Raffin »

Noppp wrote:Ik moet me sterk vergissen wil Frrrr volgend seizoen geen kampioen worden.
Idd. Als hij geen kampioen zou worden in de komende 1-2 seizoenen ligt het aan de handelsgeest (die in het verleden zo enorm goed bleek, en mssn nu minder zou zijn)

winst voor mij vannacht tegen vice-herfstkampioen AS Vlalex! Mede door pech bij hem, maar ik ben enorm blij met deze zege. Ik was amper 1% beter.
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Noppp wrote:Ik moet me sterk vergissen wil Frrrr volgend seizoen geen kampioen worden.
Dat haalde ik al eerder aan. Zijn team is gewoon het beste en nog zo jong!

en eveneens..
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”