Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Dat is me ook al opgevallen. The Skunks gaan waarschijnlijk weer probleemloos hun 3de titel op rij pakken, Vlalex is al x aantal seizoenen aan een stuk top maar kan de overwinning nooit meepakken, dan volgen nog een Nederlands en een Slovaaks team en dan pas, op al 14 punten van de leider, de eerste Belgische teams.terry wrote:De belgische teams krijgen het steeds moeilijker zie ik. Nu zijn de eerste 4 teams allemaal buitenlands. De groei van het spel eist stilaan zijn tol...
Ook opvallend: raffin's Cheathunters staan voorlaatste, maar dat zal wel met de TS te maken hebben.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Na dit seizoen is het gedaan met the skunks denk ik, dan eist de leeftijd daar een tol in zijn leeftijd (denk ik)Fikkiezero wrote:Dat is me ook al opgevallen. The Skunks gaan waarschijnlijk weer probleemloos hun 3de titel op rij pakken, Vlalex is al x aantal seizoenen aan een stuk top maar kan de overwinning nooit meepakken, dan volgen nog een Nederlands en een Slovaaks team en dan pas, op al 14 punten van de leider, de eerste Belgische teams.terry wrote:De belgische teams krijgen het steeds moeilijker zie ik. Nu zijn de eerste 4 teams allemaal buitenlands. De groei van het spel eist stilaan zijn tol...
Ook opvallend: raffin's Cheathunters staan voorlaatste, maar dat zal wel met de TS te maken hebben.
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
-
na dit seizoen gaat die de rol moeten lossen, dara ben ik van overtuigd (wat ik op vorige pagina ook al zei)Maxime wrote:Na dit seizoen is het gedaan met the skunks denk ik, dan eist de leeftijd daar een tol in zijn leeftijd (denk ik)Fikkiezero wrote:Dat is me ook al opgevallen. The Skunks gaan waarschijnlijk weer probleemloos hun 3de titel op rij pakken, Vlalex is al x aantal seizoenen aan een stuk top maar kan de overwinning nooit meepakken, dan volgen nog een Nederlands en een Slovaaks team en dan pas, op al 14 punten van de leider, de eerste Belgische teams.terry wrote:De belgische teams krijgen het steeds moeilijker zie ik. Nu zijn de eerste 4 teams allemaal buitenlands. De groei van het spel eist stilaan zijn tol...
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
einde in ADilibangeda wrote:Einde in A of als team? =ORaffin wrote:Hehe iddDilibangeda wrote: Best wel bedroevend na je puike prestatie van vorig jaar! Claudua staat bijna zelfs op degradatie![]()
En onder ons gezecht, ik vrees dat het echt niet simpel gaat worden om terug op een veilige plaatste komen.
het zou wel eens het einde kunnen betekenen
maar ik ben een winnaar.. dus als team zou het mssn ook wel gedaan kunnen zijn, of toch op een lager pitje (verslaving is er nog steeds)
alleszins, ik moet nu 6/6 halen.
-
Als je naar zn selectie kijkt, dan ben ik daar ook van Overtuigd. Als je kijkt naar wat voor gemiddelde leeftijd zn team heeft. The Skunks moet het zelfde doen, als Maccabi Natanya, daar ben ik van overtuigd.Dilibangeda wrote:na dit seizoen gaat die de rol moeten lossen, dara ben ik van overtuigd (wat ik op vorige pagina ook al zei)Maxime wrote:Na dit seizoen is het gedaan met the skunks denk ik, dan eist de leeftijd daar een tol in zijn leeftijd (denk ik)Fikkiezero wrote: Dat is me ook al opgevallen. The Skunks gaan waarschijnlijk weer probleemloos hun 3de titel op rij pakken, Vlalex is al x aantal seizoenen aan een stuk top maar kan de overwinning nooit meepakken, dan volgen nog een Nederlands en een Slovaaks team en dan pas, op al 14 punten van de leider, de eerste Belgische teams.
-
Idd. Als hij geen kampioen zou worden in de komende 1-2 seizoenen ligt het aan de handelsgeest (die in het verleden zo enorm goed bleek, en mssn nu minder zou zijn)Noppp wrote:Ik moet me sterk vergissen wil Frrrr volgend seizoen geen kampioen worden.
Het probleem kan zijn de handelsgeest en de iets hogere agressie.
winst voor mij vannacht tegen vice-herfstkampioen AS Vlalex! Mede door pech bij hem, maar ik ben enorm blij met deze zege. Ik was amper 1% beter.
-
Dat haalde ik al eerder aan. Zijn team is gewoon het beste en nog zo jong!Noppp wrote:Ik moet me sterk vergissen wil Frrrr volgend seizoen geen kampioen worden.
Het probleem kan zijn de handelsgeest en de iets hogere agressie.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..